Web Analytics Made Easy - Statcounter

فایل‌های کتاب‌های درسی فارسی مورد نیاز دانشجویان و اعضای هیات علمی در سیستم کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی و سامانه همراه به‌پژوه دسترس‌پذیر شد.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی ، فایل‌های کتاب‌های درسی فارسی مورد نیاز دانشجویان و اعضای هیات علمی در سیستم کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی و سامانه به‌پژوه دسترس‌پذیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش ،کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علامه طباطبایی با توجه به نیاز دانشجویان و محدود شدن خدمات اطلاعاتی دانشگاه به دلیل شیوع کرونا و نیز درخواست‌های فراوان در خصوص امکان دسترسی به فایل کتاب‌های درسی فارسی اعلام شده از سوی اعضای هیات علمی، بخشی از عناوین کتاب‌های درسی مندرج در فهرست‌های دریافتی از دانشکده‌ها را تامین کرد.

گفتنی است ،  این منابع با بیش از ۱۵۰ عنوان در زمینه‌های موضوعی ادبیات، علوم اجتماعی، علوم ارتباطات و حقوق تهیه شده، و اکنون روی سامانه‌های کتابخانه دیجیتالی دانشگاه و سامانه همراه به‌پژوه قابل دسترس است البته تمامی این منابع در درختواره موجود در سیستم کتابخانه دیجیتالی دانشگاه به تفکیک دانشکده قابل مشاهده و دسترس هستند.

لازم به ذکر است ، منابعی که رایگان روی وب یا وب‌سایت ناشران وجود داشته‌اند به صورت تمام متن، و در خصوص منابع غیر رایگان، پیوند دسترسی به آن‌ها قرار داده شده است. نیز برخی منابع دیگر در دست تامین هستند، و ان شاءالله به زودی به این درختواره افزوده خواهند شد. فهرست تمامی منابع به همراه پیوند دسترسی به آن‌ها در قالب پی‌دی‌اف در ذیل قابل دریافت است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: علامه طباطبایی دانشجویان دانشگاه اعضای هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی کتابخانه دیجیتالی دانشگاه دانشگاه علامه طباطبایی کتاب های درسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۰۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز موزه‌ها زیربنا و زیرساخت توسعه هستند/اهمیت جایگاه موزه‌ها در دانشگاه‌های کشور

ایسنا/اردبیل رئیس کمیته ملی موزه‌های ایران(ایکوم) به اهمیت جایگاه موزه‌ها در دانشگاه‌های کشور تاکید کرد و گفت: امروز موزه‌ها زیربنا و زیرساخت توسعه هستند.

میرسید احمد محیط طباطبایی ۵ اردیبهشت در اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه امروز موزه‌ها زیربنا و زیرساخت توسعه هستند، عنوان کرد: هر توسعه پایداری از بستر موزه عبور می‌کند و موزه شاخص پیشرفت و توسعه‌یافتگی یک جامعه را بیان می‌کند.

وی با اشاره به اینکه موزه‌ در آخرین تعریف به عنوان یک نهاد غیرانتفاعی برشمرده شد، ادامه داد: موزه‌ یک نهاد آموزشی و پژوهشی است و بخشی از میراث فرهنگی، طبیعی، تاریخی و هنری بشر را حفاظت، شناسایی و معرفی کرده و اوقات فراغت و خیلی چیزهای دیگر را رقم می‌زند.

محیط طباطبایی افزود: موزه‌ها باید پاسخگوی معضلات و مشکلات امروز جامعه باشند؛ چراکه موزه‌ها به عنوان نهادی که گذشته بشر، زمینه‌ها و زیرساخت‌های آن را به آینده مرتبط می‌کند، مهمتر شده و جایگاه بسیار خاصی را پیدا کرده‌ است.

رئیس کمیته ملی موزه‌های ایران(ایکوم) با اشاره به اینکه امسال آموزش و پژوهش در محور فعالیت‌های موزه‌ها قرار گذاشته شده است، تصریح کرد: در طی این ۳۰ سال مشکلات جامعه بشری از جمله صلح، محیط زیست، تغییرات اقلیمی، پایداری و مواردی از این قبیل محور فعالیت‌های موزه‌ها می‌باشد.

وی با تأکید بر اهمیت جایگاه موزه‌ها در دانشگاه‌های کشور، گفت: دانشگاه‌ها مثل هر نهاد دیگری به موزه احتیاج دارند، موزه نه به عنوان یک ویترین، دکور و افتخار برای دانشگاه، بلکه به عنوان بخش ارتباطی بین دانشگاه و جامعه مخاطب می‌باشد و از این جهت دانشگاه‌ها باید جایگاه موزه‌های خود را به صورت رسمی در حوزه معاونت پژوهشی بشناسند.

محیط طباطبایی با بیان اینکه مخاطب اصلی موزه‌ها کودکان و نوجوانان هستند، افزود: موزه‌ها برای آن هستند که بتوانیم تمام مسائل پیچیده و مهم، معضلات و هویت که منشأ فرهنگی هر جامعه است را به نسل آینده منتقل کنیم.

رئیس کمیته ملی موزه‌های ایران(ایکوم) ادامه داد: امیدوارم جامعه ما با نگاه موزه‌ای و از طریق تجربه ۱۰ هزار ساله مردمی که در این سرزمین زیستند، برای رفع مشکلات و معضلاتی که امروز در سطوح مختلف با آن روبرو هستند، تلاش کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امروز موزه‌ها زیربنا و زیرساخت توسعه هستند/اهمیت جایگاه موزه‌ها در دانشگاه‌های کشور
  • آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه‌طباطبایی راه‌اندازی شد
  • دانشگاه علامه‌طباطبایی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری
  • علامه جعفری از شایستگی تفکر به صورت بالفعل برخوردار بود
  • «آکادمی ورزش و تندرستی» دانشگاه علامه‌طباطبائی راه‌اندازی شد
  • مهمترین اخبار چهار اردیبهشت/خودروهای برقی در صف دریافت پلاک
  • دستگیری باند سرقت از کتابخانه‌ها!
  • اجرای پویش بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند در چهارمحال و بختیاری
  • پویش «بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند» در چهارمحال و بختیاری
  • دبیرخانه گفت‌وگوهای فرهنگی با روسیه و چین راه‌اندازی می‌شود