Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جمال جوادی جهرمی فرماندار سپیدان با اشاره به روند بازگشایی اماکن گردشگری و تفریحی شهرستان سپیدان، اظهار کرد: همه اماکن گردشگری و تفریحی شهرستان به جز تفرجگاه چله گاه و آبشار مارگون با رعایت پروتکل‌هایی بهداشتی بازگشایی شده و میزبان شهروندان و گردشگران خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: به منظور فراهم کردن زمینه عملیات بهسازی و عمرانی در دو منطقه گردشگری تفرجگاه چله گاه و آبشار مارگون، این اماکن تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.

نماینده عالی دولت در سپیدان از شهروندان درخواست کرد: به جهت فراهم نبودن زیرساخت‌های عمرانی و رفاهی در این مناطق تا اطلاع ثانوی از ورود به این اماکن خودداری کرده و از سایر اماکن گردشگری شهرستان بهره گیری شود.

این مقام مسئول اظهار امیدواری کرد: با تمهیدات گرفته شده و پس از برطرف کردن مشکلات زیرساختی، بزودی ارئه خدمات در ۲ تفرجگاه چله گاه و آبشار مارگون به روال عادی برگشته و شاهد بازگشایی و تداوم فعالیت این دو مجموعه خواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اماکن گردشگری رعایت بهداشت منطقه گردشگری بازگشایی اماکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۰۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا بازدید از تمامی اماکن تاریخی استان فارس رایگان است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد ثابت اقلیدی با اعلام این خبر گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین‌ماه برنامه‌های بزرگداشت روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی در فارس برگزار می‌شود و در همین راستا فردا ۳۰ فروردین‌ماه بازدید از تمامی اماکن و بناهای تاریخی و محوطه‌های جهانی استان فارس برای عموم علاقه‌مندان رایگان است.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس افزود: هدف از نام‌گذاری و گرامیداشت روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی، تشویق افراد و جوامع محلی به آگاهی افزایی درباره اهمیت میراث فرهنگی در زندگی، هویت و اجتماع آن‌ها است.

وی همچنین بیان کرد: فردا هم‌زمان با روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی نیز پنل تخصصی تزئینات آجری در بناهای تاریخی شیراز نیز در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدی برگزار می‌شود.

ثابت اقلیدی با بیان اینکه پنل تخصصی با همکاری انجمن صنفی مرمتگران آثار تاریخی استان فارس برگزار می‌شود افزود: در این برنامه اساتید حوزه مرمت در قالب سخنرانی به مباحث تخصصی حوزه میراث فرهنگی می‌پردازند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس همچنین گفت: گردهمایی ۳۰۰ نفر از همیاران دانش‌آموزی میراث فرهنگی استان فارس نیز با همکاری اداره کل آموزش‌وپرورش استان در مجموعه فرهنگی و تاریخی ارگ کریم‌خانی برگزار می‌شود.

وی همچنین به اجرای تورهای تخصصی بازدید از اماکن و بناهای تاریخی سراسر استان فارس اشاره کرد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده شنبه هفته آینده نیز با همکاری انجمن دوستداران میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس از نقشه قدیمی بافت تاریخی شیراز رونمایی می‌شود.

کد خبر 6081036

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۲۶ میلیون نفر بازدید از اماکن گردشگری خوزستان
  • فیلم| تداوم عملیات بازگشایی گردنه تته در کردستان
  • فردا بازدید از تمامی اماکن تاریخی استان فارس رایگان است
  • تداوم اجرای عملیات بازگشایی گردنه تته + فیلم
  • در تعطیلات نوروز ۶۱۵ هزار نفر در اماکن اقامتی استان کردستان اسکان یافتند
  • مراسم آئینی دعای باران در جشنواره رود و ریل روستای بیشه
  • برگزاری جشنواره فرهنگی رود و ریل در استان لرستان
  • سفارت این کشور در تهران بازگشایی می‌شود
  • سفارت هلند در تهران بازگشایی می‌شود
  • آبشار زیبای آبریز دشمن‌زیاری پذیرای گردشگران