Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@10:12:07 GMT

پست جدید مهدی رحمتی در استقلال

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۰۹۳۸

پست جدید مهدی رحمتی در استقلال

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت باشگاه استقلال، در راستای رویکرد جدید باشگاه جهت استفاده از کارشناسان و نخبگان و توسعه فعالیت‌های پایدار، امروز با حکم احمد سعادتمند مدیر عامل استقلال، مهدی رحمتی به عنوان دبیر شورای سیاست‌گذاری باشگاه استقلال منصوب شد.

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال مهدی رحمتی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۰۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی تاج: نباید مردم را نسبت به وضعیت استقلال و پرسپولیس امیدوار کنیم!

مهدی تاج در خصوص ورود VAR به فوتبال ایران هم صحبت کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: شرایط استقلال و پرسپولیس خیلی نگران‌کننده نیست و نباید مردم را نگران کرد اما کار درستی نیست که آنها را امیدوار کنیم.

در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات فوتبال گیلان، اظهار داشت:

به صورت کلی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی گیلان برای کشور حائز اهمیت است و نقش زیادی در فوتبال ملی دارد. تعداد زیادی از نفرات ملی‌پوش ما الان گیلانی هستند یا فوتبال خود را از این استان شروع کرده‌اند. برخی از آنها لژیونر هستند و برخی در لیگ برتر توپ می‌زنند.وی افزود: تیم اول فوتبال ساحلی لیگ برتر ما برای گیلان است. در بخش بانوان نیز اهمیت زیادی دارد زیرا ملوان از همین استان پس از خاتون بم دوم شد. مدیر کل ورزش و جوانانش فوتبالی است. قربانعلی الماس‌خاله نیز بار دیگر به عنوان رئیس هیات انتخاب شد و امیدوارم با توجه به شرایطی که ما داریم، گام‌های موثرتری برای فوتبال استان بردارد.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد:

انتظار داریم گیلان به پایه فوتبال ساحلی آسیا تبدیل شود. سازمان منطقه آزاد ورزشگاه بسیار خوبی ساخته و بنا شد دوستان من هم به سرعت این محل را ببینند تا کسری‌هایش برطرف شود. اگر این کار انجام شود، شاید بتوانیم یک دوره مسابقات فوتبال ساحلی آسیا را در گیلان و رشت برگزار کنیم.

مشکل مالکیت مشترک پرسپولیس به زودی حل می‌شود

تاج در واکنش به این موضوع که ظاهرا سرخابی‌های پایتخت موفق به کسب مجوز حرفه‌ای نشده‌اند، عنوان کرد:

اصلا درمورد استقلال و پرسپولیس نگرانی جدی ندارم. این 2 باشگاه بسیاری از مشکلات خود را حل کرده‌اند و وزیر ورزش نیز چهار جلسه در ایام عید با حضور من، مدیران باشگاه‌ها و مسئولان مجوز حرفه‌ای فدراسیون برگزار کرد. شرایط 2 تیم خیلی نگران‌کننده نیست و نباید مردم را نگران کرد اما کار درستی نیست که آنها را امیدوار کنیم.

وی افزود:

مشکل بدهی‌ها و بحث ساختاری را حل کرده‌اند و خوشبختانه یک کار استثنایی درمورد هیات مدیره‌ها انجام شد. گزارش بازرس قانونی و حسابرس قانونی را خوانده‌ام که خوب بوده اما مشکل مالکیت مشترک باید حل شود. اطمینان دارم برای پرسپولیس به زودی حل خواهد شد.

پرسپولیس به بانک‌ها واگذار شود ایرادی ندارد استقلال در اختیار وزارت ورزش بماند

رئیس فدراسیون فوتبال اضافه کرد:

5 بانک در حال در اختیار گرفتن سهام پرسپولیس هستند. یک بانک سهام حدود 45 درصدی دارد و سایر بانک‌ها نیز هم سهام‌های دیگری را می‌گیرند. اگر مشکل پرسپولیس حل شود، حتی اگر استقلال در اختیار وزارت ورزش بماند، از نظر ما و AFC آن باشگاه هم مشکلی ندارد. یک موسسه از 2 باشگاه بهره مالکانه نمی‌برد.

امیدوار نیستم با آوردن VAR هم برخی اعتراض نکنند

تاج درمورد گلایه باشگاه‌ها درمورد اشتباهات داوری که در بازی شب گذشته پرسپولیس و ملوان نمونه آن به ضرر تیم مهدی تارتار دیده شد، توضیح داد:

همه باشگاه‌ها ضرر می‌کنند و نمی‌دانم چه کسی نفع می‌برد؟! هرچند حرف درستی است که باید VAR را به ایران بیاوریم. هرچند امیدوار نیستم اگر این سیستم را هم بیاوریم، بازهم برخی اعتراض نکنند زیرا این کار طبیعی شده است. هرکسی ناکام باشد، اعتراض می‌کند تا در این ناکامی داور را هم مقصر بداند. با این وجود باید VAR را بیاوریم تا زمینه اعتراض فراهم نشود.

دستگاه‌های VAR چگونه به ایران می‌آید؟

وی افزود:

از فردا 25 داور ما زیرنظر یک مدرس اسپانیایی و یک مدرس ایتالیایی آغاز می‌شود. 7 نفر هم برای اتاق VAR آموزش می‌بینند. این کار هم توسط یک اردنی و یک مصری انجام می‌شود. همه این مدرسان وارد کشور شده‌اند. البته 7-6 داور هم ما اکنون مدرک خود را گرفته‌اند. این نفرات در عربستان و تاجیکستان آموزش دیده‌اند. بحث آموزش خیلی وقت‌گیر بود. نگران بودیم اگر دستگاه هم به ایران بیاید، داوران‌مان آموزش ندیده باشند.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد:

کار را جلو انداخته‌ایم و داوران با 2 دستگاهی که اکنون در تهران داریم، آموزش می‌بینند. این کار انجام شود، دنبال آوردن هفت دستگاه جدید به ایران می‌رویم. به ظاهر ساده است چه مشکلاتی برای ورود دستگاه‌ها داشتیم اما در مجموع مشکلات خیلی جدی و خاصی داشته که در حال رفع آنها هستیم و به زودی به کشور می‌آیند.

تاج ادامه داد:

برخی دستگاه‌ها با ون به محل برگزاری بازی برده می‌شوند که در دنیا مرسوم است. در برخی ورزشگاه‌ها نیز VAR ثابت نصب می‌کنیم که این کار توسط شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی انجام می‌شود زیرا این شرکت مالک ورزشگاه‌ها است. به برخی باشگاه‌ها مثل گل‌گهر، سپاهان، فولاد و ذوب آهن که ورزشگاه برای خودشان است، سیستم را واگذار می‌کنیم. تصور می‌کنم لیگ آینده را با VAR برگزار خواهیم کرد و بخش زیادی از این نارضایتی‌ها برطرف می‎‌شود. هرچند باز هم می‌‎گویم امیدوار نیستم با این اقدامات نیز کسی اعتراض نکند.

وی درمورد مشکل نور ورزشگاه عضدی و سردار جنگل رشت، توضیح داد:

مدیرکل کاری بسیار عالی انجام داده است. حتی دیدم برای ورزشگاه ساحلی نور گذاشته‌اند که کار بسیار خوبی است و با بودن جهانبخش آرمان، خیلی از مشکلات حل می‌شود. رئیس فدراسیون فوتبال درخصوص مشکل ورود بانوان به ورزشگاه‌های رشت به دلیل فراهم نبودن زیرساخت‌ها هرچند در ورزشگاه عضدی جایگاهی برای آنها تعبیه شده است، تاکید کرد: گیلان در ورود بانوان به ورزشگاه جزء بهترین‌ها و پیش‌قدم بود. هیچ مشکلی برای ورود بانوان هوادار ملوان به ورزشگاه نداریم. در کل باید زیرساخت‌ها فراهم شود تا بتوانیم از حضور آنها در لیگ یک و دو هم استفاده کنیم.

بانوان هوادار رعایت کنند تا فدراسیون تحت فشار قرار نگیرد

تاج ادامه داد:

البته مسلم است از بانوان محترمی که به ورزشگاه تشریف می‌آورند و به آنها خیر مقدم می‌گوییم انتظار داریم برخی مسائل را رعایت کنند تا فدراسیون فوتبال در فشار جدی قرار نگیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا اونانا به دستکش‌هایش وازلین می‌زند؟ (زیرنویس فارسی) بهترین تصمیم درباره ستاره آزارگر چیست؟ ادعای داغ؛ دی بروین در هتل مادرید مسموم شد! کنایه تارتار به استقلالی‌ها: خودتان نمی‌برید، به من ایراد می‌گیرید

دیگر خبرها

  • عکس| اعتراض شدید هافبک استقلال به سهیل مهدی
  • تفاضل یا رو در رو؛ قانون حل نشده فوتبال ایران
  • شوک فدراسیون به استقلال؛ پرسپولیس یک امتیاز جلو افتاد | با این حکم قهرمانی سرخ ها راحت تر شد
  • حکم مهم سازمان لیگ به سود پرسپولیس!
  • گاف 21 میلیاردی فولاد خوزستان؛ مهدی رحمتی در خانه بماند هم پول می‌گیرد!
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • رجائیان: نکونام در آسیا نمی‌تواند اینگونه مربیگری کند!/ رحمتی جلوجلو به AFC شکایت کرد
  • ماشاریپوف وظایف مهدی‌پور را بر عهده گرفت!
  • درخواست علی خطیر از مهدی تاج برای هفته‌های پایانی لیگ
  • مهدی تاج: نباید مردم را نسبت به وضعیت استقلال و پرسپولیس امیدوار کنیم!