Web Analytics Made Easy - Statcounter

در اینفوگرافیک زیر می توانید جزئیات و چگونگی دریافت انواع بیمه ها و تخفیف های ارائه شده را مشاهده کنید:

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: صندوق بازنشستگان کشوری اینفوگرافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۰۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ به نیازهای ناشناخته بیمه‌گذاران بیمه رازی در ۱۴۰۳

اولین نشست هم اندیشی مدیران ستادی بیمه رازی در سال ۱۴۰۳ با رویکرد بازاریابی و ارائه پاسخ‌های مناسب به نیازهای مخاطبان صنعت بیمه برگزار شد. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات بیمه رازی، اولین نشست هم اندیشی مدیران ستادی شرکت بیمه رازی در سال 1403 با حضور جمشید اقبالپور- سرپرست مدیرعاملی شرکت در روز یکشنبه (26 فروردین‌ماه) برگزار شد.

در این نشست، عملکرد سال 1402 واحدهای مختلف ستادی بررسی و نقاط قوت و ضعف هر واحد مشخص و راه‌حل‌های رفع نواقص به شور گذاشته شد

بر اساس این گزارش، در این نشست هم اندیشی با توجه به شرایط اقتصادی و پیش بینی مولفه‌های تاثیرگذار بر اقتصاد خرد و کلان جامعه، متناسب‌ترین شیوه بازاریابی برای هر بیمه نامه به اختصاص توسط تمامی مدیران ستادی بیمه رازی بررسی شد.

همچنین در این جلسه طرح اولیه جشنواره فروش بیمه نامه خرد به صورت نقدی برای روزهای آینده بهار مطرح و از منظر خرده فروشی، بازاریابی، افزایش فعالیت نمایندگان، .ریسک بازار و بیمه نامه مورد بررسی قرار گرفت.

براساس این گزارش، جمشید اقبالپور- سرپرست مدیرعاملی شرکت بیمه رازی، با تاکید بر اجرای شیوه‌های نوین بازاریابی و فروش گفت: در سال 1403 حجم بازار نسبت به گذشته بزرگ‌تر شده اما حجم رقابت نیز به همان میزان رشد کرده است و شرکت‌هایی در این بازار موفق خواهند بود که برای رقابت سالم شیوه‌های به‌روز ارائه کنند و این رقابت در راستای پاسخ مناسب به نیازهای مخاطب باشد.

او ادامه داد: بسیاری از افراد جامعه اطلاع درستی از بیمه‌نامه‌های مختص خود ندارند که یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شرکت بیمه رازی در سال 1403 ارائه بیمه به افراد به صورت بسته‌های بیمه‌ای و مطلع کردن افراد به نیازهای بیمه‌ای آن‌ها است.

دیگر خبرها

  • دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث
  • سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می‌شود
  • پاسخ به نیازهای ناشناخته بیمه‌گذاران بیمه رازی در ۱۴۰۳
  • خبر مهم درباره قطع سهمیه‌ بنزین برخی خودروها
  • سهمیه بنزین این تاکسی ها در ۱۴۰۳ قطع شد
  • خبر مهم درباره نرخ جایگزینی حقوق بازنشستگان
  • سهمیه سوخت چه خودروهایی قطع شد؟
  • تغییر رقم افزایش حقوق بازنشستگان کلید خورد/ سورپرایز ویژه سازمان بازرسی برای بازنشستگان
  • این تعداد خودرو سهمیه سوخت نمی گیرند
  • عدم تخصیص سهمیه سوخت به ۲۳ هزار تاکسی فاقد بیمه شخص ثالث