Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایدرو، "امیر بیات" یکی از نارضایتی های جدی متقاضیان در سال‌های اخیر را مشکلات شیوه های فروش دانست و افزود: با هجوم لحظه‌ای افراد به درگاه های فروش اینترنتی شاهد اشکالات فنی و از دسترس خارج شدن سایت ها بودیم.

معاون وزیر صنعت بیان داشت: از طرف دیگر، موفقیت فرد در خرید خودرو تا حد زیادی به کیفیت ابزارهای مورد استفاده و نیز کیفیت میزان پوشش شبکه بر اساس جغرافیا و یا حتی ISP مورد استفاده ارتباط داشت که این موضوع خود گونه‌ای از نابرابری غیر منطقی و غیر منصفانه بین متقاضیان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در طرح جدید فروش خودروها، فشار روانی یا فشار سامانه ای ناشی از هجوم متقاضیان و مسابقه های چند ثانیه ای خرید را شاهد نیستیم و حق طبیعی مصرف کننده است که اگر در لحظه ای از زیرساخت اینترنت برخوردار نباشد بتواند بدون نگرانی و دغدغه در ساعات یا روزهای دیگری نسبت به ثبت نام خرید خود اقدام کند.

بیات خاطرنشان کرد: ۱۰ روز فرصت پیش ثبت نام و سپس هفت روز فرصت تکمیل مراحل این امکان منصفانه، منطقی و محترمانه را به متقاضی خرید می دهد تا بدون اضطراب دسترسی خود را به زیرساخت برخط فراهم کرده و نسبت به ثبت نام خرید خودرو اقدام کند.

رئیس هیات عامل ایدرو ادامه داد: شرایط در نظر گرفته شده برای متقاضیان به گونه ای است که همه افراد در موقعیت یکسان و مشابه با هم به لحاظ نیاز مصرفی به خودرو هستند، از این رو وزارت صنعت برای رعایت برابری و جلوگیری از افزایش شانس ناشی از تفاوت کیفیت زیرساخت های اینترنتی شیوه قرعه کشی با حضور نمایندگان دستگاه های نظارتی و رسانه های کشور را به عنوان شیوه برابر انتخاب کرده است.

وی با اشاره به اهمیت حیاتی حفظ سرمایه اجتماعی و اعتماد مصرف کنندگان، ابراز امیدواری کرد شفافیت کامل و شیوه جدید قرعه کشی در طرح‌فروش اخیر خودرو در این راستا مفید واقع شود.

برچسب‌ها سازمان گسترش و نوسازی صنایع کشور خودرو پیش فروش خودرو پروندهٔ خبری بازار خودرو | پیش فروش خودرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان گسترش و نوسازی صنایع کشور خودرو پیش فروش خودرو سازمان گسترش و نوسازی صنایع کشور خودرو پیش فروش خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۰۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارایی‌های عجیب کارت ملی در ایران؛ از خرید خودرو تا گوسفند!

یکی از عجیب‌ترین مواردی که درباره کارت ملی به گوش خورد فروش آن با مبالغی حتی تا ۳۰۰ میلیون تومان برای ثبت نام خودروی وارداتی بود.

فروش گوسفند در ازای کارت ملی هم طی روز‌های اخیر جنجالی شد که هر چند مسئولان آن را تکذیب کردند.

بد نیست بدانید که با کارت ملی لاستیک دولتی هم داده می‌شود که قیمت آن در بازار آزاد بسیار بالاتر است.

گویا کارت ملی تبدیل به شیوه‌ای برای ارائه کالا‌های یارانه‌ای و حتی سودجویی برخی دلالان شده است.

منبع: سرانه

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در اسدآباد برگزار شد
  • قیمت «ریرا» چقدر است؟ «ریرا» دقیقا کی عرضه می‌شود؟
  • کارایی‌های عجیب کارت ملی در ایران؛ از خرید خودرو تا گوسفند!
  • سرمایه‌گذاری در کرمان سرعت می‌گیرد
  • عدم اهدای زمین به خانواده‌های مشمول طرح جوانی جمعیت در ایوانکی از زبان متقاضیان
  • پاسخ ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان
  • واکنش ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان
  • فروش فوری محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی + لینک ثبت نام
  • ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی
  • در دام دلالان خرید و فروش «امتیاز نهضت ملی مسکن» نیفتید