Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: مجمع دست یاری با اعضای هیات رییسه فدراسیون دراز کرده تا با کمک یکدیگر برای اصلاح اساسنامه تلاش کنیم اما آنها فکر می‌کنند که نیازی به کمک ندارند.

«سعید آذری» روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در مورد اساسنامه فدراسیون فوتبال توسط فیفا اظهار داشت: نظر خود را ۴ ماه پیش اعلام کردم و اکنون به وقوع پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها راهش این است که اعضای هیات رییسه با فیفا مذاکره کنند.

در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: در روزهای اخیر ترجیح دادم در کنار اردوی تیم در تهران باشم. همچنین روز گذشته هم با سرمربی تیم «جواد نکونام» جلسه‌ای را برگزار کردیم و قرار شد که با توجه به گرمای هوای خوزستان تمرینات یک هفته دیگر ادامه پیدا کند و پس از آن تیم از ۲۰ خرداد تمریناتش را در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار خواهد کرد.

وی گفت: در آزمایش سوم هم مورد کرونایی نداشتیم و با رعایت پروتکل‌ تمرینات خوبی را انجام دادیم. با توجه به دستورالعمل اگر مسابقات برگزار شد، می‌خواهیم که نماینده خوبی برای فوتبال خوزستان باشیم.

مدیرعامل فولاد خوزستان در مورد اینکه در نخستین دیدار بعد از تعطیلات، فولاد باید در اهواز به مصاف استقلال بروند، خاطرنشان کرد: موضع باشگاه فولاد از ۶ اسفند مشخص است و هیچ تغییری نکرده است اما وقتی پروتکل برای ادامه مسابقات در نظر گرفته می‌شود باید از آن تمکین کنیم. علاقه‌ای به ادامه لیگ نداشته و نداریم.

وی در مورد اینکه اهواز جزو شهرهایی است که در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد، گفت: در این خصوص بهتر است کسانی که پروتکل برای ادامه لیگ تدوین کردند، اظهار نظر کنند. تصمیم داریم خودمان هم در اهواز مستقر شویم تا استقلالی‌ها بدانند در آن شرایط تمرین می‌کنیم و به این شکل نیست که تنها تیم‌ها را بیاوریم. امروز هم با استاندار خوزستان جلسه‌ای دارم تا شرح گزارشی را از عملکرد فولاد ارائه کنم و هماهنگی نهایی را در مورد برگزاری بازی انجام دهیم. با توجه به دستورالعمل و استفاده از وی آی پی و سی آی پی در اهواز مستقر می‌شویم و امیدواریم که ادامه دیدارهای فولاد در اهواز برگزار شود.

مدیرعامل فولاد خوزستان در مورد درخواست تعطیلی لیگ توسط برخی تیم‌های خصوصی، خاطر نشان کرد: در همه جای دنیا در خصوص برگزاری مسابقات، اظهارنظرهای گوناگونی انجام می‌شود و باید به آن احترام گذاشت. ما موضع خودمان را ۶ اسفند اعلام کردیم که بسیاری ما را مورد شماتت قرار دادند. تصمیم گیرنده فوتبال ایران، وزارت ورزش و جوانان است و فدراسیون قدرت تصمیم‌گیری ندارد. من آن زمان از ریاست جمهوری به علت اینکه رییس مبارزه با ستاد کرونا هم بود، درخواست کردم که لیگ تعطیل شود اما الان در این شرایط نظر این چهار باشگاه‌ هم مشخص است.

وی اعلام کرد: علت اینکه ما نامه نمی‌زنیم این است که موضع خود را از قبلا اعلام کردیم. زمانی که کسی جرات نداشت در این مورد اظهار نظر کند، ما حرفمان را به صورت صریح زدیم اما الان مردم خواهان برگزاری فوتبال هستند و باید به آن احترام گذاشت. اعلام کردیم که اگر تعداد مبتلایان ما از ۵ نفر بیشتر شد، تمرینات را تعطیل می‌کنیم اما صحبت‌های ما را به گونه دیگری تفسیر می‌کردند. مردم دوست دارند فوتبال برگزار شود. هوادارانمان می‌گویند که تیم مدعی کسب سهمیه است. وقتی هوادار خواهان برگزاری بازی‌ها است نمی‌توانیم مخالفت کنیم. از طرفی خود فوتبالیست‌ها هم دوست دارند بازی‌ها برگزار شود. اینکه برخی باشگاه‌ها گفتند که صحبت نکنیم نگران این بودند که جان بازیکنانشان به خطر بیفتد.

آذری تصریح کرد: عده‌ای تنها با به فکر خودشان هستند. جان مردم هم مهم است. اگر مردم عادی بر اثر کرونا فوت کنند، بازتاب رسانه‌ای ندارد، اما اگر فوتبالیستی به این خاطر فوت کند، بازتاب رسانه‌ای زیادی خواهد داشت. باید دستورالعمل بهداشتی را رعایت کنیم و در اهواز هم به میدان خواهیم رفت.

مدیرعامل فولاد خوزستان در مورد لغو دیدارهای تدارکاتی اظهار داشت: بوندسلیگا آغاز شد و تیم‌ها بدون برگزاری دیدار دوستانه پا به مسابقات گذاشتند. بوندسلیگا بیشتر از نظر روانی بازیکنانش را در مورد این بیماری آماده کرد. البته فکر می‌کنم حدود ۱۰ روز آینده مشکل انجام بازی تدارکاتی هم حل شود.

وی در مورد کسر قرارداد از بازیکنان در صورت لغو لیگ گفت: بازیکنان در طول فصل زحمت کشیدند و ناخواسته لیگ تعطیل شد. فیفا در این باره دستورالعملی را اعلام کرد. جای نگرانی برای بازیکنان نیست و به حداکثر پول خود می‌رسند. در باشگاه فولاد حدود ۷۰ درصد پرداختی به بازیکنان داشتیم و هیچ باشگاهی از کسر قرارداد بازیکنان پولدار نمی‌شود.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در مورد مشکل «آیاندا پاتوسی» نیز خاطر نشان کرد: در حال حاضر پروازی از آفریقا انجام نمی‌شود. او مهره ارزشمندی برای فولاد است و به محض پیدا کردن پرواز او را به ایران بازخواهیم گرداند. او توسط مربیان تمریناتش را انجام می‌دهد. سایر بازیکنان هم آماده هستند تا جایگزین او هستند. پاتوسی را شاید در آب نمک خواباندیم که کسی تمریناتش را نبیند.

 

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فولاد خوزستان در مورد باشگاه فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۱۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در روز ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و تجلیل از حماسه آفرینی‌های نزاجا، مراسم رژه نیرو‌های مسلح در محل فرماندهی لشکر ۹۲ زرهی خوزستان برگزار شد.

در این مراسم یگان‌های پیاده و خودرویی  ارتش، سپاه و نیروی انتظامی با حرکت از مقابل جایگاه، اقتدار خود را در دفاع از کیان و مرز‌های میهن اسلامی  به نمایش گذاشتند.

همچنین در مراسم رژه نیرو‌های مسلح تجهیزات سبک و سنگین نظامی، سامانه‌های پدافند هوایی و مخابراتی به نمایش گذاشته شد.

دیگر خبرها

  • عبدالله ویسی:همه من و کمالوند را می‌شناسند، بهتر است عوام‌فریبی نکند
  • ویسی: دو بار فولاد بیمار را به من دادند
  • ویسی:همه من و کمالوند را می‌شناسند، بهتر است عوام‌فریبی نکند
  • باز هم این تیم بیمار ایران را به من دادند | همه دنیا ما دو نفر را می‌شناسند
  • حقوق ناجیان غریق سواحل دریایی کشور چهار برابر افزایش یافت
  • نویدکیا جایگزین منتظر محمد را پیدا کرد!
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود
  • چرا شیرخشک در بازار خوزستان کمیاب شده؟
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز