Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@15:47:09 GMT

کشف احشام قاچاق در شهرستان مشگین شهر

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۱۰۲۵

کشف احشام قاچاق در شهرستان مشگین شهر

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز یکشنبه ۱۱ خرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۷۵ راس دام سبک قاچاق در مشگین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان مشگین شهر از کشف و ضبط ۷۵ راس دام قاچاق خبر داد.

سرهنگ کیوان زرین کلاه گفت: ماموران پاسگاه انتظامی شعبان در جاده مشگین شهر- اهر دو دستگاه وانت نیسان را که بدون داشتن مجوز‌های لازم از جمله گواهی دامپزشکی اقدام به حمل ۷۵ راس گوسفند کرده بودند را توقیف نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: در این رابطه دو قاچاقچی دام دستگیر و با تنظیم پرونده تحویل مقام قضایی و دام‌های کشف شده نیز تحویل اداره دامپزشکی شهرستان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مشگین شهر افزود: بر اساس ارزیابی کارشناسان ارزش احشام کشف شده ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال می‌باشد.

سرهنگ زرین کلاه با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم برای مبارزه با قاچاقچیان وسود جویان اقتصادی از شهروندان خواست هرگونه اطلاعات خود را در این رابطه از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته حوادث احشام قاچاق نیروی انتظامی قاچاق دام مشگین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۱۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کود شیمیایی قاچاق در رودبار توقیف شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سرهنگ عیسی روشن قلب گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی شهرستان رودبار هنگام کنترل وسایل نقلیه عبوری در ورودی شهر ، ۴۰ کیسه ۵۰ کیلوگرمی کود شیمیایی قاچاق را در بازرسی از یک وانت نیسان کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با بیان اینکه کارشناسان ارزش این کشفیات ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کردند، گفت: متهم ۳۵ ساله پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و خودرو وی هم توقیف شد.

سرهنگ عیسی روشن قلب از مردم خواست در صورت اطلاع از قاچاق کالا و ارز ، مورد را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • کشف ماهي قاچاق در سيريک 
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد
  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه
  • کشف ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دهلران
  • کود شیمیایی قاچاق در رودبار توقیف شد
  • کشف ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در جهرم