Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@07:37:16 GMT

هنوز انقلاب اسلامی آنطور که باید، معرفی نشده است

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۱۰۳۹

هنوز انقلاب اسلامی آنطور که باید، معرفی نشده است

ایسنا/کرمان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: با وجود تلاش های خوبی که صورت گرفته، هنوز هیچ هنرمند، نویسنده و مورخی نتوانسته انقلاب اسلامی را چنان که باید و شاید معرفی کند.

دکتر"محمدصادق بصیری" امروز یکشنبه ۱۱ خردادماه در مراسم تجلیل از دست اندرکاران دهه فجر چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی کمتر از آنچه بوده، نمایانده شده و مردم ایران در این انقلاب بی آنکه حزب متشکل سیاسی داشته باشند بدون اسلحه و با دست خالی در سراسر کشور به پا خواستند و با اطاعت بی چون و چرا از رهبر خود، نظام شاهنشاهی را که مجهز به انواع سلاح، متکی به قدرت های خارجی و دارای سیستم های اطلاعاتی بود، واژگون کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همین مردم در طول عمر انقلاب اسلامی با توطئه های مختلف دشمنان روبه رو شده و با از خودگذشتگی و ایثار انقلاب را نجات دادند.

بصیری تصریح کرد: با وجود تلاش های خوبی که صورت گرفته، هنوز هیچ هنرمند، نویسنده و مورخی نتوانسته انقلاب اسلامی را چنان که باید و شاید معرفی کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان بیان کرد: مهم ترین دلیل این مسئله شاید آن است که انقلاب اسلامی انقلاب دینی بوده و هست و خاستگاه اصلی همه حرکت های آن قلب های با ایمانی است که هیچ کس جز خداوند از آن و عظمت کارهایی که برای خداوند کرده اند، خبر ندارد.

وی افزود: وظیفه ما این است که این عظیمت را منعکس کنیم و در هر سال برنامه هایی برگزار می شود و وظیفه داریم تجلیل کنیم و باید بتوانیم همه زوایا را ببینیم و موضوعات فراوانی به عنوان دست مایه تجلیل از انقلاب اسلامی و مراسم خواهد بود.

بصیری بیان کرد: کار ما در ستاد دهه فجر، کار دائمی و مستمر است و به ویژه در سال جاری که شیوع کرونا را داریم، باید کارها به صورت کتاب، فیلم و ... ارائه شود تا ما با این مسئله مواجه نشویم که مراسم را در چه مکانی و با چه جمعیتی برگزار کنیم؟

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اخبار سیاسی کرمان استانی سیاسی استانداری کرمان دهه فجر انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۱۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی چهره برتر هنر انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ در بخش هنرمند شاخص موسیقی: ساسان نوذری، هنرمند شاخص هنر‌های نمایشی: احمدرضا قربانی، هنرمند شاخص هنر‌های تصویری: حسن خمسه، هنرمند شاخص هنر‌های تجسمی: عبدالرحیم شاه حسینی، هنرمند شاخص آفرینش‌های ادبی: حیدر منصوری، هنرمند شاخص ادبیات پایداری: مونس عبدی زاده و هنرمند شاخص پژوهش هنر: علیرضا میرشکاری معرفی شدند.

همچنین در دو بخش ویژه تولید اثر با موضوع مقاومت و فلسطین به ترتیب محمدعلی نادری و حسین سبحانی برتر شناخته شدند.

در عرصه تولید آثار مردمی و جریان سازی هنر مردمی نیز صادق آزاد فر، برتر شناخته شد؛ و در نهایت عنوان و جایزه چهره برتر هنر انقلاب در سال ١۴٠٢ استان بوشهر به اکبر ابراهیمی نوازنده، آهنگ ساز و صدابردار تعلق گرفت.

دیگر خبرها

  • معرفی چهره برتر هنر انقلاب اسلامی
  • معرفی ۱۰ چهره برتر هنر انقلاب اسلامی استان بوشهر
  • آیین معرفی چهره برتر هنر انقلاب اسلامی
  • مسعود نجابتی چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی شد
  • چهره برگزیده هنر انقلاب در سال ۱۴۰۲ معرفی شد
  • واکنش فرهنگ وارشاد اسلامی استان به معرفی کرمان در سریال «نون خ»
  • نامزد‌های نهایی چهره سال هنر انقلاب معرفی شدند
  • نامزدهای نهایی چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب معرفی شدند
  • نامزدهای نهایی چهره سال هنر انقلاب معرفی شدند/ رقابت پنج هنرمند
  • نامزدهای نهایی چهره سال هنر انقلاب معرفی شدند