Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی استان خراسان رضوی در گزارش گروه‌بندی عملکرد شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان‌ها که از سوی وزارت کشور منتشر شد، رتبه اول در سال ۱۳۹۸ را به خود اختصاص داد.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، در گزارش عملکرد شوراهای استانی گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در سال 1398، بررسی عملکرد استان‌ها نشان می‌دهد خراسان رضوی در کنار 5 استان اصفهان، البرز، بوشهر، تهران و خوزستان در خصوص شاخص تعداد و رسمیت جلسات از امتیاز بالاتری برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین از نظر میزان حضور استاندار و طرح موضوعات اقتصادی مرتبط با محیط کسب و کار و اقدامات کارشناسی، خراسان رضوی به همراه استان‌های مرکزی و خوزستان بیش‌ترین امتیاز را کسب کرده است.

از سوی دیگر در ارتباط با استقرار سامانه‌های نظرخواهی و دستور جلساتی که مرجع طرح آن تشکل‌های اقتصادی است، خراسان رضوی، تهران و خوزستان از بالاترین امتیاز برخوردار هستند.

ارایه مستندات به دبیرخانه مرکزی(شورای ملی گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی) و سایر ارتباطات و مکاتبات، شاخص دیگری است که خراسان رضوی، تهران، خوزستان و کرمان در صدر آن قرار گرفته‌اند.

لازم به ذکر است ارزیابی عملکرد استان‌ها بر اساس شاخص‌های مورد توافق وزارت کشور با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران صورت گرفته و بر اساس آن خراسان رضوی در گزارش گروه بندی عملکرد شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان‌ها، رتبه اول در سال 1398 را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی گفت وگوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۱۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی رتبه نخست سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ را کسب کرد

رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر، آمار سفرهای نوروز و عید فطر را اعلام کرد. بر این اساس، خراسان رضوی صدرنشین سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علی‌اصغر شالبافیان، معاون گردشگری و رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر اعلام کرد: از 24 اسفند 1402 تا 24 فروردین امسال 63 میلیون و 647 هزار نفر شب اقامت ثبت شده است، که 5 درصد افزایش نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته را نشان می‌دهد.

خروج 950 هزار خودرو در نوروز از تهران

وی گفت: خراسان رضوی، مازندران، هرمزگان، گیلان، اصفهان، فارس، تهران، آذربایجان شرقی، بوشهر و اردبیل به ترتیب بیشترین اقامت را داشته‌اند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی رتبه نخست سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ را کسب کرد
  • حضور ۶۸ گروه آموزشی دانشگاه‌های ایران در رتبه بندی کیواس ۲۰۲۴
  • حضور ۶۸ گروه آموزشی از دانشگاه‌های کشور در رتبه‌بندی موضوعی کیو اس ۲۰۲۴
  • حضور ۶۸ گروه دانشگاهی کشور در رتبه‌بندی کیو اس ۲۰۲۴
  • اعضای کاروان قرآنی اعزامی ایران به حج تمتع سال ۱۴۰۳ معرفی شدند
  • خراسان رضوی صاحب ۶ رتبه برتر اهدای عضو در کشور
  • ۶ رتبه برتر اهدای عضو در کشور به خراسان رضوی تعلق گرفت
  • تعریف ۵۳ پروژه در حوزه صمت خراسان رضوی با اعتبار ۱۰۰ همت
  • در خراسان رضوی دغدغه اشتغال نداریم
  • ایجاد دبیرخانه شورای گفت‌وگوی منطقه شرق کشور در مشهد