Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان ضمن تاکید بر اینکه شرایط اقتصادی و معیشتی مردم بایستی در اولویت فعالیت های جهاد دانشگاهی قرار بگیرد گفت: قطعا در این استان توسعه نیافته فرصت های خوبی با بهره گیری از ظرفیت جوانان کارآمد در اشتغال تولید و جهش علمی دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان ؛ عبدالرضا چراغعلی در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جهاد دانشگاهی گلستان اظهار کرد: در شرایط کنونی و سخت کشور به نهاد های انقلابی که با سیاست ها و برنامه های امام(ره) بنیان گذاشته شده است احتیاج داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تاکید بر اینکه شرایط سخت کشور بر هیچکس پوشیده نیست افزود: دسیسه آمریکا در جلوگیری از صادرات نفت و جلوگیری از تجارت و صادرات و واردات ایران در اقلام ضروری شکل داده است که باعث ایجاد عرصه سخت برای مدیریت کشور شده است.

چراغعلی  ادامه داد: بار این شرایط سخت روی دوش مردم سنگینی میکند اما این موضوع به این معنا نیست که کشوری با شالوده انقلابی، رهبری فرزانه و جوانان کارآمد از پای بنشیند و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند به هر قیمتی جهش تولید بایستی محقق شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان گفت: جهاد دانشگاهی نیز با توجه به سیاست های موجود در پرورش روحیه خودباوری در نسل جوان و تحصیلکرده وظیقه دارند و قطعا در این استان توسعه نیافته فرصت های خوبی با بهره گیری از ظرفیت جوانان کارآمد در اشتغال تولید و جهش علمی دارد.

وی تاکید کرد: جهاد دانشگاهی بایستی برای پیشبرد اهداف مورد نظر در سراسر استان تلاش کند و شرایط اقتصادی و معیشتی مردم در اولویت فعالیت های این نهاد قرار بگیرد.

چراغعلی در پایان گفت: برنامه های متمرکز سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) برگزار نمیشود اما بی صبرانه در انتظار بهره بردن از فرمایشات مقام معظم رهبری هستیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان جوانان کارآمد جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۱۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل، گفت: ۱۳ پروژه با اعتبارات ملی در استان اردبیل سال جاری در اولویت تکمیل و بهره‌برداری قرار گرفته است. - اخبار استانها -

داود شایقی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اظهار داشت: در آخرین روز سال و به دنبال پیگیری استاندار اردبیل و مساعدت سازمان برنامه و بودجه 800 میلیارد تومان اعتبار به صورت ملی و استانی ابلاغ شد.

وی خاطرنشان کرد: با ابلاغ این اعتبارات پروژه‌های مصوب سفر رئیس جمهور اجرایی و عملیاتی می‌شود تا شاهد تکمیل و بهره‌برداری 13 پروژه پیشران استان با تامین اعتبارات ملی باشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل بیان کرد: برای راه آهن اردبیل – میانه 210 میلیارد تومان و تونل دوم حیران 49 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته تا امسال شاهد تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه های مهم و حیاتی استان اردبیل باشیم.

شایقی گفت: برای توسعه بزرگراه‌های استان اعم از باند دوم مشگین شهر – سربند، اردبیل – مشگین شهر، سه راهی صحرا – رضی – امیرکندی – گرمی – بیله سوار و محور کلور – درام 160 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت تا در سال جدید شاهد تکمیل و بهره‌برداری از طرح های بزرگراهی استان باشیم.

دبیر شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل از اختصاص 15 میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های آبرسانی روستایی و بیان کرد: برای تکمیل مجتمع‌های آبرسانی روستایی در سطح استان 15 میلیارد تومان و طرح آبرسانی به اردبیل نیز 21 میلیارد تومان اعتبار تزریق شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار
  • حدود دوهزار رشته غیراستاندارد دانشگاهی حذف شد
  • حدود ۲هزار رشته غیراستاندارد دانشگاهی حذف شد
  • مروری بر اقدامات جهاد دانشگاهی در نمایشگاه قرآن کریم
  • خیز بلند سازمان جهاد کشاورزی اردبیل برای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم
  • بستر افزایش نشاط اجتماعی فراهم شود/ ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت اساتید پیشکسوت
  • مطالبه اعتبارات ملی برای خوزستان/ اشتغال، اولویت اول جوانان
  • محرومیت زدایی اقدام اولویت دار سپاه روح‌الله استان مرکزی است
  • اجرای سامانه‌های نوین آبیاری از اولویت‌های اساسی جهاد کشاورزی