Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@15:28:34 GMT

سفید پوشان بوشهری به اردوی شهریار رسیدند

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۱۰۷۷

اردوی 10 روز شاهین بوشهر از صبح امروز در شهریار آغاز شد.

به گزارش "ورزش سه"، سفید پوشان بوشهری که صبح امروز به سمت تهران پرواز کرده بودند بلافاصله از فرودگاه مهرآباد تهران راهی مجموعه اقامتی ورزشی عصر انقلاب در شهرستان شهریار شدند.


اولین تمرین تیم شاهین شهرداری بوشهر در این اردو بعدازظهر امروز (یکشنبه) در زمین چمن مجموعه وررشی عصر انقلاب برگزار و از فردا نیز تمرینات در دو نوبت صبح و بعدازظهر پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاهین بوشهر یکی از تیم هایی بوده که تست کرونای تمامی اعضای ان منفی اعلام شده است دو بدون مشکل در انتظار بازگشت سرمربی و ادامه رقابت های برای رسیدن به لیگ بیستم هستند.

 

 

 

شاهین شهرداری بوشهر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شاهین شهرداری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۱۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لک لک‌های سفید دیگر برای تهرانی‌ها خوشبختی نمی‌آورند؟ چرا لک لک‌ها از تهران رفتند؟ (فیلم)

عصر ایران _ لک لک‌های سفید هر سال بهار میهمان بسیاری از شهرهای ایران هستند. مردم آنها را خوش‌یمن می‌دانند، به طوری که در بعضی جاها خودشان شرایط را برای حضور این پرنده‌ها فراهم می‌کنند.

گزارش را اینجا ببینید

لک لک‌ها به کردستان، آذربایجان شرقی، زنجان، خوزستان و کهکیلویه و بویراحمد مهاجرت می‌کنند. جنوب تهران هم زمانی میزبان لک لک‌ها بود اما مدت‌ها است این پرنده در تهران دیده نمی‌شود. مناره‌های حضرت عبدالعظیم و بیمارستان فیروزآبادی شهر ری محل لانه‌سازی این پرنده‌ها بود. نبود غذا، خراب شدن لانه‌ها و محیط ناامن آنها را از تهران فراری داد. این گزارش را در این باره ببینید. 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بوشهر ظرفیت خواهرخواندگی با یکی از شهرهای تاجیکستان را دارد
  • مجموعه ارتش استان بوشهر تا پای جان برای دفاع از کشور تلاش می‌کند
  • اردوی تفریحی جامعه هدف بهزیستی ( زنان سرپرست خانوار) بهزیستی شاهین دژ
  • تولید نان سنتی در بوشهر شرایط خوبی ندارد
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • قیمت شاهین در بازار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • لک لک‌های سفید دیگر برای تهرانی‌ها خوشبختی نمی‌آورند؟ چرا لک لک‌ها از تهران رفتند؟ (فیلم)
  • کاروان تیم ملی فوتسال ایران به تایلند رسید
  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران
  • اردوی تیم ملی گلبال ایران در اردبیل