Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مهمترین حوادث امروز یکشنبه ۱۱ خرداد ماه سال ۹۹ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

انهدام باند موبایل قاپی با۱۵ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از انهدام یک باند موبایل قاپی با ۱۵ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ"حمیدرضا اکبری گفت: در پی گزارش چند فقره موبایل قاپی توسط سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت هندا ۱۲۵ در سطح شهر زاهدان، مامورین یکی از کلانتری‌های زاهدان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود: پلیس با بررسی جغرافیایی زمانی و مکانی سرقت‌ها گشت‌های هدفمندی را آغاز تا اینکه روز گذشته هنگام گشت زنی در محدوده بلوار پرستار راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش را در حال موبایل قاپی مشاهده و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان تصریح کرد: متهمان در بازجوئی‌های به عمل آمده به ۱۵فقره موبایل قاپی از شهروندان در سطح شهر زاهدان اعتراف که با توجه به گزارش سرقت‌های مشابه تحقیقات از آنان کماکان برای کشف دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد.

جان باختن زن جوان برای نجات جان فرزندش 

زن جوان که برای نجات پسربچه خردسال به داخل یک نهر آب در شهرستان هامون رفته به دلیل آشنا نبودن به فنون شنا به طرز دلخراشی جان باخت.

سرهنگ "حسین نوری فرید" سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان هامون گفت: عصر روز گذشته یک فقره مرگ مشکوک در رودخانه "پل نهر آب" در حاشیه شهر هامون به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش و بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او  افزود: در بررسی‌های ماموران کلانتری ۱۱ مشخص شد پسربچه‌ای ۲.۵ ساله که به همراه خانواده اش برای تفریح در کنار رودخانه رفته بوده به داخل آب سر خورد و مادر ۳۵ ساله اش برای نجات فرزندش به داخل آب رفته و او را به از آب بیرون می‌کشد، ولی متاسفانه خودش به دلیل آشنا نبودن با فنون شنا در داخل رودخانه گرفتار و غرق می‌شود.

سرهنگ نوری با اشاره به تلاش‌های تیم‌های امدادی برای خارج کردن جسد متوفی از داخل این رودخانه از خانواده‌ها خواست به منظور پیشگیری از وقوع چنین حوادث تلخی همواره مراقب کودکان خود باشند و هیچ گاه آن‌ها را تنها نگذارند و از نهرها، رودخانه ها، تنگه‌ها و... دور شوید تا شاهد چنین حوادث دلخراشی نباشیم.

پلمب ۳ واحد صنفی متخلف درشهرستان"سیب و سوران"

فرمانده انتظامی شهرستان سیب وسوران از پلمب ۳ واحد صنفی متخلف خبر داد.

سرهنگ "غلامرضا توکلی گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان و با هدف کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی، گشت‌های کنترلی و نظارتی اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان، طرح برخورد با صنوف متخلف را به اجراء گذاشتند.

او  بیان داشت: در اجرای این طرح ماموران این فرماندهی از ۳۵ واحد صنفی در سطح شهر سوران بازدید و ۳ واحد صنفی متخلف که به اخطار‌های قبلی در خصوص اخذ پروانه توجهی نداشتند را پلمب کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیب وسوران خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند تا ماموران این فرماندهی در اسرع وقت موضوع را مورد رسیدگی قرار دهند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی سرقت مسلحانه درگیری مسلحانه فرمانده انتظامی شهرستان موبایل قاپی سطح شهر واحد صنفی برای نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۱۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از انهدام باند سارقان حرفه‌ای منازل و اماکن خصوصی و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز ۶ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع سرقت از منازل و اماکن خصوصی در شهرستان خرم‌آباد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای باند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی و انجام عملیات منسجم و غافلگیرانه ۳ نفر از سارق و یک نفر مالخر را دستگیر و جهت انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۲۶ فقره سرقت منازل و اماکن خصوصی اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

الهی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک افراد ناشناس، به ویژه در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعا از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد