Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@17:26:30 GMT

ذوالفقاری: به جای مدیر تیم، مامور بهداشت شده ام!

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۱۱۰۵

ذوالفقاری: به جای مدیر تیم، مامور بهداشت شده ام!

سرپرست تیم تراکتور تبریز می گوید وزیر بهداشت باید با باشگاه ها برای اختصاص کیت های کرونا همکاری کند.

ایوب ذوالفقاری در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره عملکرد تراکتور در روزهای کرونایی بیان کرد: ما واقعا نمی دانیم که در این شرایط چه باید بکنیم؟ آیاباید به فکر فوتبال باشیم یا اینکه مثل مامور بهداشت برای تهیه  مواد ضدعفونی کننده اقدام کنیم؟ این چه شرایطی است؟ چرا اصرار به این دارند که جان انسان ها را به خطر بیندازند؟ واقعا فوتبال با این شرایط چه معنایی دارد؟


وی ادامه داد: ما با برنامه ای که داده اند، تست گیری های کرونا و تمرینات خود را شروع کردیم اما واقعیت این است که بازیکنان ما از تمرین کردن می ترسند و با شرایط سخت تمرینات را انجام می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی می توانم بگویم آنها آنطور که باید دل به تمرین نمی دهند و تا حدی نیز حق دارند. حرف همه این است که ما چه می دانیم در رفت و آمدها کرونا نگرفته باشیم و در تمرینات حاضر بشویم و به دیگران انتقال بدهیم؟ این شرایط واقعا سخت است.


سرپرست تراکتور درباره همکاری مسئولان وزارت بهداشت و فدراسیون فوتبال با باشگاه ها تاکید کرد: برای ما عجیب است که فدراسیون و سازمان لیگ در ماجراهای مربوط به کرونا خودشان را کنار کشیدند. ما از وزارت بهداشت هم انتظار داریم. اینطور که نمی شود یک پروتکل بدهند و باشگاه ها را به امان خدا رها کنند؟ آقای دکتر نمکی وزیر بهداشت باید نامه ای بنویسد که کیت های تشخیص کرونا در اختیار باشگاه ها بگذارند.


ذوالفقاری افزود: ما در استان آذربایجان کیت کرونا نداریم. به هر جا زنگ می زنیم می گویند چند روز دیگر به دست تان می رسد. مجبوریم از تهران تهیه کنیم که آن هم با تاخیر به تبریز می رسد. از سوی دیگر در پروتکل آورده اند هر 5 روز یکبار تست بگیرید. با این شرایط چطور می توانیم این کار را انجام بدهیم؟ فدراسیون فوتبال و ستاد مبارزه با کرونا باید این مساله را پیگیری کرده و شرایطی فراهم شود که باشگاه ها در وضعیت خوب قرار بگیرند.


وی در بخش دیگری از حرف هایش گفت: باشگاه ها برای همه شرایط آماده است اما باید امکانات بهداشتی در اختیارمان قرار بگیریم. باید امکانات تست PCR در اختیارمان باشد. چندروز باید تماس بگیریم و صبر کنیم تا کیت به ما بدهند؟ این شرایط واقعا آزارمان می دهد.


ذوالفقاری در پایان گفت: در این شرایط اگر بازیکنی مبتلا شود، چه کسی پاسخگو است. من که نمی توانم سلامتی بازیکنان را تضمین کنم، آیا کسی می تواند این کار را انجام دهد؟

تراکتور ایوب ذوالفقاری (سرپرست)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور ایوب ذوالفقاری سرپرست باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۱۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی رودیگر با مامور امنیتی ورزشگاه پیش از بازی با بارسلونا / فیلم

بازی دو تیم رئال مادرید و بارسلونا دقایقی دیگر آغاز می شود.

دانلود (0.8MB)

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • ضرورت توسعه نان فیبردار با هدف کاهش ابتلا به سرطان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • همایش شن ها مامور خدا بودند
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • شوخی رودیگر با مامور امنیتی ورزشگاه پیش از بازی با بارسلونا / فیلم