Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان از ۱۵۱ هزار تن گذشت.  
برای دیدن آخرین آمار، کلیک کنید

به گزارش «تابناک»؛ دکتر کیانوش جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: با بررسی‌های انجام شده از میان افراد مشکوک و بر اساس آزمایش‌ها، از ظهر دیروز تا ظهر امروز، ابتلای ۲۵۱۶ تن به کووید-۱۹ قطعی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با احتساب این افراد، آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۱۵۱ هزار و ۴۶۶ تن رسید.

وی افزود: از بین مبتلایان جدید، ۵۱۱ مورد بستری و دو هزار و ۵ مورد سرپایی و از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند.

سخنگوی وزارت بهداشت در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۶۳ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۷۷۹۷ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۱۱۸ هزار و ۸۴۸ تن بهبود یافته‌اند و البته ۲۵۲۷ تن از بیماران بستری از جمله افرادِ بدحال (Critical) هستند که امیدواریم با مراقبت‌های کادر درمانی، دعای خیر شما و الطاف حق بهبود پیدا کنند.

جهانپور افزود: تا کنون ۹۳۵ هزار و ۸۹۴ آزمایش تشخیص کووید-۱۹ در آزمایشگاه‌های مورد تایید وزارت بهداشت به انجام رسیده است.

وی در پایان گفت: وضعیت استان خوزستان، همچنان قرمز است و استان‌های اصفهان، آذربایجان‌های شرقی و غربی، لرستان، کرمانشاه، هرمزگان و سیستان و بلوچستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۶.۲ درصد است که با نرخ مرگ در جهان، یعنی ۱۱.۹ درصد فاصله محسوسی دارد و به همین تناسب، «نرخ بهبود» در ایران ۹۳.۸ درصد است که وضعیتی امیدبخش نشان می‌دهد.

 

در مورد نرخ بهبود در ویکی تابناک بیشتر بخوانید در مورد نرخ مرگ در ویکی تابناک بیشتر بخوانید   برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مجلس یازدهم منطقه حفاظت شده خاییز فوت آسیه پناهی جورج فلوید اینجا ویروس کرونا کووید19 نرخ مرگ نرخ بهبود مجلس یازدهم منطقه حفاظت شده خاییز فوت آسیه پناهی جورج فلوید نرخ مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۱۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار طلاق در شهرستان گچساران کاهش پنج درصدی داشته است

به گزارش خبرنگار مهر، جاوید گشتاسبی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: تعداد طلاق در سال گذشته ۵۵۱ مورد بود در حالی که در سال ۱۴۰۱ بیش از ۵۸۰ واقعه طلاق در گچساران ثبت شد.

وی بیان داشت: سال گذشته ۵۷۴ مورد فوت در این شهرستان رخ داد در حالی که در سال ۱۴۰۱ بیش از ۵۶۸ مورد مرگ و میر در این شهرستان ثبت شد.

گشتاسبی تصریح کرد: تعداد زیادی از کارت‌های هوشمند ملی صادر شده و در دفاتر پیشخوان‌های دولت است که با وجود ارسال پیامک برای صاحبان این کارت‌ها تاکنون برای دریافت به دفاتر پیشخوان و ثبت احوال این شهرستان مراجعه نکرده‌اند.

وی افزود: ۳۹۸ مورد ازدواج نیز در سال گذشته در این شهرستان ثبت شد که این آمار نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ که ۳۸۰ مورد بود، افزایش یافته است.

گشتاسبی با بیان اینکه یکهزار و ۴۶۲ مورد تولد در سال گذشته در شهرستان گچساران به ثبت رسید، گفت: میزان ولادت در گچساران در سال ۱۴۰۱ یکهزار و ۴۵۱ مورد بوده است.

وی افزود: بیشترین فراوانی اسامی در بین نوزادان پسر، علی، امیرعلی، ابوالفضل، محمد، آراز، آراد، رضا و امیر حسین و بیشترین فراوانی در بین نوزادان دختر اسامی زهرا، نفس، فاطمه، باران، نورا و سوگند بوده است.

کد خبر 6078958

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی ناجی مبتلایان به آلزایمر خواهد شد؟
  • عبور تولید آلومینیوم کشور از مرز ۶۳۵ هزار تن
  • با ۷ مرحله آلزایمر آشنا شوید؛ از تغییرات خاموش تا فراموشی کامل
  • قهرمانی‌های منچسترسیتی
  • آمار طلاق در شهرستان گچساران کاهش پنج درصدی داشته است
  • سونامی دیابت در ایران/ بسیاری از مبتلایان به دیابت از بیماری خود بی اطلاع هستند
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • آمار اولیه از تعداد مصدومان پس از حمله ایران
  • شیوع بیماری سالک در سمنان به کمترین میزان در ۲۴ سال گذشته رسید
  • استفاده از همه ظرفیت های موجود برای بهبود مجروحان حادثه تروریستی