Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مظفری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران در در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۴۵۳ کیلو انواع مواد مخدر در دو ماه گذشته در استان و رشد ۱۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در اردیبهشت امسال خبر داد و گفت: با اجرای ۵۰۲ طرح و عملیات ،۱۰ باند قاچاق مواد مخدر ۲ ماهه اول امسال در مازندران شناسایی و متلاشی شد و ۲۰۲۷ نفر هم در این رابطه دستگیر شده که ۵۷ نفر آنان زن بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به ضرورت کاهش ۲۵ درصدی نرخ شیوع و مرگ و میر مواد مخدر تا پایان برنامه ششم توسعه، خواستار حضور جهادی و همه جانبه دستگاه‌های متولی در حوزه مبارزه با مواد مخدر شد و گفت: امروزه مواد مخدر و اعتیاد پایه و اساس بسیاری از جرایم دیگر است و مسیر اصلی کاهش آسیب‌های اجتماعی مبارزه با مواد مخدر است . بیشتر بخوانید: کاهش نرخ شیوع مصرف مواد مخدر در جمعیت فعال مازندران مظفری از حمایت‌ها و پیگیری‌های استاندار مازندران به عنوان رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تقدیر کرد و افزود: برای مبارزه فراگیر و همه جانبه با مواد مخدر همه ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها باید مورد استفاده قرار گیرد.
او اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر و مشارکت همه اقشار با اجرای طرح یاریگران زندگی را بسیار ضروری خواند و گفت: همه باید تلاش کنند تا زنجیره اعتیاد گسسته شود و با توجه به شیوع ویروس کرونا دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی به طور جدی در این زمینه وارد عمل شوند.
مظفری با اشاره به درپیش بودن پنجم تیرماه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر افزود: برای اجرای مناسب فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلفی در قالب هفته مبارزه با مواد مخدر در استان طراحی شده و در قالب روزشمار اجرایی خواهد شد.
در این جلسه استاندار مازندران بر ضرورت هزینه هدفمند اعتبارات اجتماعی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد و خواستار افزایش ظرفیت مرکز ماده ۱۶، هماهنگی لازم برای جمع آوری معتادان متجاهر با تشکیل کمیته تخصصی برای تصمیم گیری در این موضوع، توجه ویژه به مقوله پیشگیری، توجه ویژه صدا و سیما به مقوله پیشگیری از اعتیاد شد و ابراز امیدواری کرد با تلاش و همت همه اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در مازندران باشیم.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد مخدر مازندران ویروس کرونا استانداری مازندران شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۱۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ تهران

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اظهار کرد: در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ و برخورد ویژه با عوامل و عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر و روانگردان در تهران، ماموران عملیات ویژه این پلیس با انجام اقدامات پلیسی گسترده دریافتند، یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر که از محکومان تحت تعقیب است به بهانه کرونا از زندان مرخصی و دیگر به زندان مراجعه نکرده است و با تشکیل یک باند اقدام به توزیع گسترده مواد مخدر در جنوب پایتخت می‌کند.

وی افزود: از همین رو با گسترش چتر اطلاعاتی مخفیگاه متهم شناسایی و تردد متهم تحت کنترل در آمد و مشخص شد که خبر دریافتی صحت داشته و تعدادی افراد مشکوک به مخفیگاه متهم در حال تردد هستند. 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: پس از هماهنگی با مقام قضائی، در یک عملیات غافلگیرانه متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از این مکان ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد.

سرهنگ باباپور از موفقیت کامل ماموران در انجام این عملیات خبر داد و ابراز داشت: متهم پس از تکمیل تحقیقات پلیسی در اختیار دستگاه قضائی قرار گرفت.

وی در پایان گفت: امیدواریم با دستگیری متهم که از قاچاقچیان و از اعضای اصلی توزیع مواد مخدر در جنوب پایتخت بود بستر‌های آلودگی جوانان به اعتیاد و مواد مخدر کمتر و کمتر شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ تهران
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
  • کشف بیش از ۱۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران
  • باند ۴ نفره توزیع هروئین در اصفهان منهدم شد
  • کشف بیش از ۲ کیلو شیشه در خرمشهر
  • اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در اهواز
  • متلاشی شدن باند قاچاق اتباع افغانستانی در تایباد
  • باند قاچاق اتباع افغانستانی در تایباد خراسان رضوی متلاشی شد
  • کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر استان بوشهر