Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی انجمن سواد رسانه‌ای ایران از استعفای 2 نفر از اعضای هیئت مدیره انجمن سواد رسانه‌ای ایران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، امیدعلی مسعودی گفت: در ششمین جلسه هیئت مدیره انجمن سواد رسانه‌ای ایران، که بعداز ظهر یکشنبه 10 خرداد به صورت مجازی و به منظور تغییر در ساختار هیئت مدیره برگزار شد، با استعفای دکتر حسن بشیر از ریاست هیات مدیره و معصومه نصیری از عضویت در هیئت مدیره موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این 2 عضو هیئت مدیره از مدت‌ها پیش پیگیر استعفای خود از انجمن بودند افزود: ضمن قدردانی از تلاش‌های اعضای مستعفی، هیئت مدیره انجمن سواد رسانه‌ای ایران از این پس با حضور آقای پیمان خادم‌الحسینی از اعضای علی‌البدل هیئت مدیره تشکیل جلسه خواهد داد.

این  عضو هیئت مدیره ودانشیار دانشگاه سوره تصریح کرد: از همه رسانه‌ها انتظار می‌رود اخلاق حرفه‌ای را رعایت نموده و اخبار انجمن سواد رسانه‌ای ایران را صرفا از طریق روابط عمومی و یا سخنگوی انجمن دریافت و منتشر کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: هیئت مدیره سواد رسانه ای ایران روابط عمومی انجمن سواد رسانه ای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۱۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای دیپلمات آمریکایی در اعتراض به جنگ غزه

سخنگوی عرب‌زبان وزارت خارجه آمریکا از استعفای خود برای اعتراض به سیاست‌های دولت جو بایدن در قبال غزه خبر داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «هاله غریط»، سخنگوی عرب‌زبان وزارت خارجه آمریکا امروز پنجشنبه برای اعتراض به حمایت‌های آمریکا از اسرائیل در جنگ غزه از سمتش استعفا کرده است.  از سال 2006 به وزارت خارجه آمریکا پیوسته بود. 

غریط که از سال 2006 به وزارت خارجه آمریکا پیوسته بود در صفحه خود در لینکدین نوشته که روز 24 آوریل 2024 بعد از 18 سال خدمت در وزارت خارجه آمریکا برای اعتراض به سیاست‌های آمریکا در قبال غزه از سمتش کناره‌گیری کرده است. 

وزارت خارجه آمریکا در صفحه‌ای که برای معرفی او در وب‌سایت خود اختصاص داده غریط را به عنوان فردی «مشتاق به دیپلماسی و مشتاق برای شکستن موانع از طریق ارتباطات و فهم دوجانبه» معرفی کرده است. 

استعفای این سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در ادامه اعتراضات گسترده در داخل این کشور به سیاست‌های دولت جو بایدن برای حمایت‌های بی‌چون و چرا از اسرائیل در جنگ غزه محسوب می‌شود. 

در ماه اکتبر هم جاش پائول، مدیر اداره امور نظامی-سیاسی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به سیاست‌های بایدن از سمتش استعفا کرد. 

ماکرون: دست‌نشانده آمریکا نیستیمریابکوف: کاهش روابط با آمریکا را بررسی می‌کنیمتحریم‌های مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایراننمایش جدید آمریکا درباره غزه: تعیین نماینده ویژه!

انتهای پیام/ 

 

 

دیگر خبرها

  • استعفای دیپلمات آمریکایی در اعتراض به جنگ غزه
  • تنش در بین اعضای هیئت مدیره بارسلونا در پی تغییر نظر ژاوی
  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • خانواده نخستین خاستگاه پرورش عزت نفس در افراد است
  • تشخیص خبرهای جعلی از خبرهای واقعی با سواد رسانه‌ای + فیلم
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با تاکسی پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با اسنپ پس بفرستید