Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-28@15:22:34 GMT

راه کارهای راه اندازی ایمن کولرهای آبی (فیلم)

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۱۳۴۱

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی لینک کوتاه: asriran.com/0034C6

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کولر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۱۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۷نقطه پرتصادف راه های گلستان در سال ۱۴۰۳ ایمن سازی می شود

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با بیان اینکه گلستان دومین استان کشور به لحاظ دارابودن نقاط پرتصادف راه ها است، گفت: ۴۷نقطه پرتصادف در راه های استان باقی مانده که در سال ۱۴۰۳ آشکارسازی، رفع و ایمن سازی می شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، عادل مصدقی در اولین جلسه شورای اداری اداره کل با حضور معاونین و روسای ستادی و شهرستانی با اشاره به وجود ۴۷ نقطه پرتصادف در حوزه راه های استان، اظهارداشت: تعهد استان در سال ۱۴۰۲ ایمن سازی ۳۹ نقطه بوده در حالی که ۴۷ نقطه ایمن سازی و رفع شده که عملکرد اداره کل بالاتر از تعهدات بوده است.

وی، تعداد کل نقاط پرتصادف راه های استان را ۹۵ نقطه اعلام کرد.

به گفته مصدقی، تمام تلاش را در سال جاری بر این می گذاریم که اعتبارات پروژه های نقاط پرتصادف را از محل مولدسازی های استان و همچنین منابع ملی تامین کرده تا بموقع بتوان این نقاط را رفع و ایمن سازی کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در ادامه با بیان برنامه های دیگر سال جاری تصریح کرد: با حسب الامر قراردادن شعار امسال مقام معظم رهبری و با سلامت، صداقت و پشتکار و ارتقای اعتماد و امید به مردم و تسریع و تسهیل امور مردمی و کرامت و تکریم مردم، برنامه ها را پیش می بریم.

مصدقی ادامه داد: اجرا و پیگیری مصوبات ریاست جمهوری و سفرهای درون استانی استاندار جزو برنامه های مهم دیگری است که در سال جاری دنبال خواهد شد.

وی افزود: کتابچه ای از عملکرد و برنامه های سال جاری برای اعلام به نمایندگان مجلس تهیه می شود تا با همکاری نمایندگان امور عمرانی استان را بخوبی به پیش ببریم.

به گفته مصدقی، توجه به پایانه مرزی اینچه برون و افزایش ترانزیت کالا و ترددهای مرزی موضوع مهم دیگر سال جاری محسوب می شود.

در ادامه این جلسه هریک از معاونین فنی و نظارت و راههای روستایی، حمل و نقل، راهداری و مدیریت و توسعه منابع و روسای ستادی و شهرستانی به بیان موفقیت ها و چالش های موجود پرداخته و راهکارها و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • صنعت نفت در دولت سیزدهم با اقدام‌های جهادی به صنعتی پویا بدل شد
  • کارهای فرهنگی منحصر به چند منطقه شهر نباشد
  • دوربرگردان ایمن در تقاطع اورکت حاجی محور بندرترکمن به آق قلا احداث می شود 
  • ۴۷نقطه پرتصادف راه های گلستان در سال ۱۴۰۳ ایمن سازی می شود
  • راه اندازی سردخانه نگهداری واکسن در مرکز بهداشت غرب اهواز
  • ابتکار و انجام کارهای جدید که به چشم مردم می‌آیند اولویت مسئولان باشد
  • ابتکار و انجام کارهای نو سرلوحه کار مسوولان کردستان باشد
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک‌دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک‌دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی‌شود؛ کارهای فرهنگی لازم است
  • عراق به جام ملت‌های آسیا صعود کرد
  • واکسیناسیون ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار راس دام سبک روستایی در لرستان