Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، وزارت امور خارجه کشورمان در توییتی نوشت: رژیم آمریکا که به وعده‌اش برای توقف هدر دادن پول در ماجراجویی‌های خارجی عمل نکرده و اکنون هم غرق در بحران خودساخته کووید-۱۹ است، حالا برای ارعاب معترضان به ارتش، «سگ‌های شرور و سلاح‌های شوم» متوسل شده است. آمریکا به جای این کار، باید صدای مردمش را بشنود و سیاست‌های شکست‌خورده‌اش را تغییر دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: وزارت امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۱۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح: پای هر متجاوزی را قطع می‌کنیم

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح با بیان اینکه پای هر متجاوزی را قطع خواهیم کرد، به آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان یادآوری کرد از حمایت رژیم صهیونیستی دست بردارند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار ابوالفضل شکارچی در واکنش به حمایت برخی سران کشور‌های غربی از رژیم صهیونیستی اظهار داشت: به سران کشور‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان یادآوری می‌کنیم دست از حمایت رژیم رو به زوال اسرائیل شرور، قانون شکن، تروریست و کودک کش بردارید، شما خوب می‌دانید جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده جنگ طلب نبوده و به دنبال گسترش جنگ نیز نیست.

وی افزود:، اما اگر هرکس از جمله شما و آن رژیم مستأصل و درمانده، پایش را از گلیمش درازتر کند پاهایش را قدرتمندتر از پاسخ قبلی به اسرائیل متجاوز و شرور، قطع خواهیم کرد.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح تاکید کرد: چنانچه گوشه‌ای از این قدرت الهی دلاورمردان ایران اسلامی و قدرتمند را در عملیات وعده صادق به شما نشان دادیم و با غرش موشک‌ها و پهپاد‌های دشمن شکن از سامانه‌های پیشرفته راداری و دفاع هوایی شما و از گنبد به اصطلاح آهنین اهداییتان به صهیونیست‌ها عبورکردیم و قلعه‌های نظامی آن رژیم جعلی و جنایتکار را شخم زدیم.

وی گفت: توصیه می‌کنیم به جای محکومیت اقدام مشروع و قانونی ایران اسلامی، عاقل باشید و از رژیم نامشروع، احمق و تروریست و در باتلاق فرو رفته صهیونیستی حمایت نکرده وخود را به تنور آتش سوزان نیفکنید.

دیگر خبرها

  • سلاح‌ها و گزینه‌های کمکی
  • طنین فریاد مرگ بر آمریکا در سراسر ایالات‌متحده/ حامیان فلسطین پرچم آن را به آتش کشیدند
  • ریابکوف: جنگ هسته‌ای هیچ برنده‌ای نخواهد داشت
  • سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح: پای هر متجاوزی را قطع می‌کنیم
  • 7 فیلم برتر تاریخ سینما دربارۀ «آخرالزمان هسته‌ای»
  • دست از حمایت رژیم اسرائیل شرور، قانون شکن، تروریست بردارید
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی جز زبان زور و سلاح زبان دیگری نمی‌فهمند
  • تمجید گردان‌‎های حزب الله از عملیات «وعده صادق» ایران
  • ده‌ها هزار معترض در لندن خواستار توقف فروش سلاح به رژیم صهیونیستی شدند + فیلم
  • روسیه: سخنرانی کیشیدا در کنگره آمریکا شرم آور است