Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان، پروتکل ابلاغی به تیم‌های فوتبال برای آغاز تمرینات، نیازمند صرف هزینه‌های سنگینی است. این هزینه‌ها در توان اکثر تیم‌ها، خصوصا تیم‌های دسته یک نیست و آن‌ها را با مشکل مواجه می‌کند. در این بین، به نظر می‌رسید تامین هزینه‌ها، تنها برای چند تیم لیگ برتری که از حمایت کارخانه‌های صنعتی و بخش خصوصی برخوردارند راحت باشد، اما مدیرعامل فولاد خوزستان هم از سنگینی هزینه‌های تحمیلی به تیم‌ها، برای رعایت پروتکل ابلاغی گفت و البته این هزینه‌ها را برای حفظ سلامتی بازیکنان و مردم اجتناب ناپذیر دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید آذری گفت: فولاد هم نمی‌تواند تمام هزینه‌ها را تامین کند! به دنبال یک الحاقیه بودجه بودیم، که با دردسر مواجه شدیم. تا امروز هم تنها با حمایت‌های کارخانه توانستیم کار را پیش ببریم. باید هزینه‌ای که در حال حاضر داریم را از بودجه‌ی سال آینده وام بگیریم. شاید در خانه‌ کدخدا گردو بسیار باشد، اما هر گردویی، حساب و کتاب دارد. نمی‌توانیم با افراط، خرج کنیم. مجبور هستیم، در صورت موافقت وام بگیریم.

به نظر می‌رسد، نهاد‌های مسئول باید برای تقلیل هزینه‌ها برنامه ریزی و تیم‌ها را برای رعایت هرچه بهتر پروتکل‌های بهداشتی یاری کنند.

بیشتر بخوانید :آذری: متولی اصلی فوتبال، خود را کنار کشیده است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال سازمان لیگ پروتکل های بهداشتی هزینه ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۱۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی از بازی با فولاد محروم شد

به گزارش "ورزش سه"، سیدمجتبی حسینی پس از دیدار آلومینیوم اراک در هفته نوزدهم لیگ‌ برتر مقابل شمس آذر قزوین نسبت به اشتباهات داوری در این مسابقه گلایه کرد و با وجود اینکه اظهارات تندی انجام نداده بود، اما حالا از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای به یک جلسه محرومیت و جریمه 100 میلیون تومانی نسبت به وی داده شد.

این کمیته در فدراسیون فوتبال عنوان کرده مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، وی به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد که رای صادر غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدید نظر پس از مدت ۷ روز از تاریخ این ابلاغ است.

همچنین در ادامه این رای عنوان شده: «ضمنا یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان طی دادنامه ۱۰۰۴ پس از قطعی شدن این حکم قابلیت اجرایی خواهد داشت و از دستور موقت صادره به شماره ۲۲۴ نیز رفع اثر می‌شود.»

بنابراین، سیدمجتبی حسینی در دیدار جام حذفی مقابل پرسپولیس روی نیمکت تیمش حضور دارد، اما در مسابقه هفته آینده لیگ برتر برابر فولاد خوزستان باید از جایگاه نکات فنی لازم را به بازیکنان تیمش عنوان کند.

دیگر خبرها

  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • وضعیت پارکینگ‌های کرمانشاه صدای فرماندار را درآورد
  • این در شأن فوتبال خوزستان نیست
  • محمدامین حزباوی در آستانه فتح فوتبال قطر/ فصل درخشان مدافع ایرانی
  • بالا رفتن قیمت خودروی پژو پارس صدای متقاضیان را درآورد
  • پهلوان پرسپولیس را محکوم کرد/ بدهی ۸۰۰ میلیونی به وینگر فولاد
  • قبض سنگین برق برای مصرف‌کنندگان کولر گازی