Web Analytics Made Easy - Statcounter

«شیوه نامه اعطای مجوز اقامت پنج ساله به سپرده‌گذاران و سرمایه‌گذاران خارجی» و «فرم درخواست سپرده‌گذاران و سرمایه‌گذاران خارجی برای دریافت مجوز اقامت پنج ساله» برای اجرا به بانک ملی ابلاغ شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، این بانک ضمن ابلاغ«شیوه‌نامه اعطای مجوز اقامت پنج ساله به سپرده‌گذاران و سرمایه‌گذاران خارجی» و «فرم درخواست سپرده‌گذاران و سرمایه‌گذاران خارجی برای دریافت مجوز اقامت پنج ساله» به بانک ملی، تاکید کرده است، بر اساس مفاد پیوست شماره (1) شیوه نامه مذکور تحت عنوان «ضوابط سپرده‌گذاری ارزی ویژه اتباع خارجی برای صدور مجوز اقامت پنج ساله»، بانک ملی مجاز است به نیابت از بانک مرکزی نسبت به انعقاد قرارداد سپرده گذاری ارزی ویژه، در قالب افتتاح حساب ارزی به صورت حواله و اسکناس اقدام کند و با انجام هماهنگی لازم با اداره بین‌الملل این بانک، حواله وارده را در حساب‌های موردنظر اداره مذکور کارسازی و یا اسکناس مأخوذه را به بانک مرکزی تحویل دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بخشنامه یادآور شده است، در چارچوب شیوه نامه و فرم درخواست مزبور، با هماهنگی اداره بین‌الملل بانک مرکزی و وزارت کشور اقدام لازم را به عمل آورند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بانک مرکزی سرمایه گذاران خارجی سپرده گذاران و سرمایه گذاران خارجی مجوز اقامت پنج ساله بانک مرکزی شیوه نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۱۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال گردشگران خارجی از ۵ شهر گیلان

ولی جهانی، مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: از ابتدای سفر‌های نوروزی تاکنون بیش از هزار گردشگر خارجی از کشور‌های مختلف وارد این استان شده اند.

او افزود: در این مدت شهر‌های آستارا، رشت، لاهیجان، فومن و بندر انزلی به ترتیب بیشتر مورد استقبال این گردشگران قرار گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان از افزایش ۳۰ درصدی ورود گردشگران خارجی به این استان نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گفته جهانی، این گردشگران در طول اقامت خود در استان گیلان در اقامتگاه‌های رسمی زیر نظر اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی گیلان اقامت داشتند.

او با بیان اینکه سطح اشغال تخت‌های واحد‌های اقامتی در طول سفر‌های نوروزی به بیش از ۱۰۰ درصد رسید، تصریح کرد: این امر نشان دهنده استقبال مسافران داخلی و خارجی از استان گیلان است.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی گیلان همچنین گفت: افزایش موزه‌های تخصصی، مرمت و بازدید از بنا‌های تاریخی، برگزاری جشنواره‌های مختلف در طول سال و ... در افزایش این بازدید‌ها تأثیر بسزایی داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • توزیع دفترچه‌های موقت شناسایی سپرده‌گذاران اتباع خارجی در فارس
  • تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام امضا شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی
  • خودروهای میلیاردی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی به مزایده گذاشته می‌شود+ جزئیات
  • سرمایه‌گذاری هشت میلیون دلاری در بندر امام خمینی(ره)
  • انعقاد تفاهم‌نامه هشت میلیون دلاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام (ره)
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار
  • آغاز توزیع دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی
  • استقبال گردشگران خارجی از ۵ شهر گیلان
  • توزیع دفترچه‌های موقت شناسایی سپرده‌گذاران اتباع خارجی در استان فارس