Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@13:54:23 GMT

بازگشایی برج پیزا پس از سه ماه تعطیلی

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۱۴۱۸

بازگشایی برج پیزا پس از سه ماه تعطیلی

به گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بی بی سی نیوز، ماتیلد ۱۰ ساله و پدرش اولین افرادی بودند که پس از بازگشایی برج پیزا از بیش از ۲۸۰ پله این برج بالا رفتند.

بازگشایی برج پیزا پس از سه ماه تعطیلی نتیجه کاهش محدودیت‌ها در ایتالیاست. هم‌اکنون تعداد بازدید همزمان از برج به ۱۵ نفر کاهش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گردشگران باید در جریان بازدید از برج پیزا علاوه بر رعایت فاصله اجتماعی، به ماسک صورت و وسیله الکترونیکی هشداردهنده مجهز باشند.

پیرفرانسسکو پاچینی رئیس هیئت مدیره مسئول برج و بنا‌های تاریخی ایتالیا بازگشایی برج پیزا را آغازی مجدد برای گردشگری ایتالیا دانست و گفت: بودجه به دلیل تعطیلی مکان های گردشگری،زیان‌های سنگینی را متحمل می‌شود، ولی ما می‌خواستیم سیگنال اطمینان و امید را ارسال کنیم.

برج پیزا و کلیسای جامع میلان به همراه چند سایت گردشگری دیگر ایتالیا مجدداً افتتاح می‌شوند.

ایتالیا با بیش از ۳۳۰۰۰ نفر قربانی پس از ایالات متحده و انگلیس بیشترین ضربه را از شیوع ویروس کرونا متحمل شده است. این کشور با انجام اقدامات سختگیرانه در جهان با آرامش و احتیاط به روند عادی خود برمی‌گردد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی برج پیزا ویروس کرونا مناطق گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۱۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سبا باشگاه خبرنگاران جوان ید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به تعطیلی روزهای هفته گفت: جزئیات لایحه به این صورت بود که به جز روز جمعه یک روز دیگر نیز باید تعطیل باشد. در کمیسیون اجتماعی مجلس نظرات مختلف بر سر تعطیلی پنجشنبه و یا شنبه وجود داشت. با توجه به اینکه عملا در تهران پنجشنبه‌ها تعطیل است نظر دولت بر تعطیل شدن پنجشنبه‌ها بود و بیشترین ارتباط هم با دنیا از طریق تهران است. همه وزارت خانه‌ها منتظر نظر مجلس هستند، اما دولت هم نظر رسمی خود را اعلام کرده است.

وی ادامه داد: دولت تا الان ۴۴ ساعت کاری را مبنا قرار داده بود، اما بعد پیشنهاد ساعت کاری دو ساعت و نیم را داد و بعد هم مجلس این ساعت را ۴۰ ساعت اعلام کرد که دولت هم با آن موافق است و حقوق افراد هم تغییری نخواهد کرد. اگر بخش خصوصی بخواهد اقدام خاصی انجام دهد مربوط به وزارت کار است.

حسینی افزود: در دولت دهم بحث‌هایی مطرح شد مبنی بر اینکه تعطیلی ما از همه جا بیشتر است، اما بعد از بررسی دیدیم که چنین موضوعی صحت ندارد و تازه اگر تعطیلی ما در هفته دوروز باشد تازه میتوان گفت که با برخی از کشورها یکی هستیم. حتی ساعات کاری ما نسبت به برخی ازکشورها بیشتر است. مردم علاوه بر کار زندگی خود را نیز دارند مخصوصا ما که تاکید بر ارتباط با خانواده داریم این تعطیلات کمک کننده است. حتی در دوران کرونا که ساعات کاری کم بود گاهی بازدهی بیشتری داشتیم.

کد خبر 847165 برچسب‌ها حقوق و دستمزد خبر مهم

دیگر خبرها

  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • خطر بزرگ برای حقوق کارگران/ کاهش حقوق در موج شدید تورمی اتفاق می‌افتد؟
  • روزنامه همشهری : دنبال تعطیلی شنبه نباشید / ۵شنبه و جمعه روزهای دینی اند
  • ماجرای عجیب کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی پنجشنبه!
  • در صورت تعطیلی پنجشنبه‌ها نباید میزان دستمزد تغییر کند
  • کاهش حقوق کارگران با تعطیلی پنجشنبه تخلف است
  • با تعطیلی پنجشنبه دستمزد کارگران کم می‌شود؟
  • خوفی که به جان کارگران افتاد | کاهش حقوق در صورت تعطیلی پنجشنبه ها
  • کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی ۵ شنبه تخلف است