Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@23:36:14 GMT

استقبال هاشمی از ریاست قالیباف در مجلس

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۱۴۴۸

صراط: محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در دویست و شانزدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز (یکشنبه ۱۱ خرداد ماه) برگزار شد، با اشاره به آغاز کار دور یازدهم مجلس شورای اسلامی گفت: برای نمایندگان محترم مجلس یازدهم شورای اسلامی به ویژه برای نمایندگان تهران آرزوی موفقیت می‌کنیم.

رئیس شورای شهر تهران افزود: مجلس شورای اسلامی در کنار شورای شهر تهران ۲ رکن مردم نهاد هستند که با همکاری و تعامل با هم می‌توانند زمینه رضایت شهروندان را به وجود آورند و همکاری مجلس با شورای شهر می‌تواند تجربه خوبی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هاشمی گفت: آشنایی رئیس مجلس شورای اسلامی با شهر تهران می‌تواند به اجرای طرح‌های عمرانی، تحقق درآمد‌های پایدار شهری و تفویض اختیارات قانونی به شورای شهر کمک کند و تفویض اختیارات به شورای شهر به عنوان دستاوردی مثبت برای مجلس ثبت شود.

او با اشاره به بازگشت فعالیت‌های اداری به شکل عادی بیان کرد: فعالیت‌های اداری از روز گذشته به حالت عادی بازگشتند، این در حالی است که هنوز زمان کشف واکسن کرونا و پایان پاندمی کرونا مشخص نیست، اما باید گفت که بیشتر کشور‌ها شرایط را به حالت عادی بازگرداندند و خواسته مدیریت شهری این است که تمام شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت شود تا در کنار گردش چرخه اقتصادی و صنعت، سلامت مردم هم حفظ شود.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به احضار حق شناس عضو شورای شهر تهران به دادسرای رسانه افزود: آقای حق شناس به دلیل موضوعات کرونایی به دادسرای رسانه احضار شد که در کنار گلایه از دستگاه‌های ذی ربط امیدوارم مشکل این عضو شورای شهر حل شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: هاشمی قالیباف مجلس شورای شهر تهران رئیس شورای شهر تهران ریاست مجلس شورای اسلامی شورای شهر تهران شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۱۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی ریاست یک چهره جدید بر مجلس آینده /پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجتبی شاکری دبیر کل جمعیت جانبازان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دور دوم گفت : به طور قطع مردم همانند دوره نخست و حتی با قدرت بیشتری پای صندوق های رای خواهند آمد.

او ادامه داد: طبیعتا کسانی که در نامزدهایشان در دور نخست رای نیاوردند حضور پررنگی در انتخابات نخواهند داشت.

شاکری با اشاره به ترکیب هیات رئیسه مجلس آتی افزود: قطعا رای نمایندگان در فراکسیون نیروهای انقلاب نقش بسزایی در شکل گیری هیات رئیسه مجلس دارد.

دبیرکل جمعیت جانبازان گفت: معتقدم که دو جریان اصولگرای مجلس چالشی با یکدیگر ندارند و حدس میزنم که هیات رئیسه نیز ترکیبی از دو جناح اصولگرایی خواهد داشت.

او ادامه داد: نباید این تصور شکل بگیرد که جریان پیروز در هیات رییسه تمامی امور مجلس را به دست خواهد گرفت و البته ممکن است چهره جدیدی ریاست مجلس را عهده دار شود.

شاکری در پایان گفت: نباید با پیش داوری درباره مراکز قدرت مجلس فضا را متشنج و از رسالت اصلی آن دور کرد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898774

دیگر خبرها

  • نقوی حسینی: طیف پایداری، شریان و مصاف برای ریاست مجلس، روی ذوالنور به جمع‌بندی می‌رسند
  • نامه وزیر دفاع به قالیباف
  • پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • پیش بینی ریاست یک چهره جدید بر مجلس آینده /پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • قالیباف: کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • قالیباف: بانک مرکزی در پایان سال ۱۴۰۲ به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرد
  • قالیباف: بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده