Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@00:26:22 GMT

لیگ قهرمانان آسیا هم تک‌حذفی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۱۵۰۹

لیگ قهرمانان آسیا هم تک‌حذفی برگزار می‌شود

 به گزارش پارسینه؛ بعد از شیوع ویروس کرونا مسئولان کنفدراسیون فوتبال اسیا هنوز تصمیم قطعی خود را نسبت به چگونگی برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان این قاره نگرفته اند اما یوفا اعلام کرده که لیگ قهرمانان اروپا از مرحله بعدی به صورت تک حذفی برگزار خواهد شد تا زودتر به پایان برسد.

به نقل از استادالدوحه کنفدراسیون فوتبال آسیا در شرایطی که اپیدمی کرونا در تاریخ برگزاری رقابت های فینال لیگ قهرمانان آسیا که قرار است 22 و 28 نوامبر برگزار شود ، کماکان فراگیر باشد شاید بازی فینال را به صورت تک مسابقه برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کنفدراسیون فوتبال آسیا چهارشنبه سوم ژوئن(14 خرداد) با فدراسیون های غرب آسیا دیدار خواهد کرد تا درباره تکمیل رقابت های لیگ قهرمانان آسیا که از اواسط ماه مارچ به دلیل ویروس کرونا متوقف شده به جمع بندی برسد جایی که پیشنهاداتی برای برگزاری چهار دوره بازی های مرحله گروهی ، لغو بازی های رفت و برگشت و برگزاری یک مسابقه در رقابت های یک چهارم و نیمه نهایی وجود دارد. در صورتی که در این جلسه نیز تصمیم نهایی گرفته نشود نتیجه گیری به زمان دیگری موکول خواهد شد.

در هر صورت اگر این اتفاق رخ دهد بهترین خبر برای تیم هایی است که شانس بالایی برای قهرمانی در این رقابت ها دارند و البته نباید از این موضوع به راحتی عبور کرد که الان شانس تیم هایی که قدرت کمتری داشتند برای رسیدن به مراحل پایانی بیشتر شده چون می توانند در یک تک مسابقه حریف قدرتمند خود را سورپرایز کنند.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۱۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد*

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از موندو دیپورتیوو؛ با شکست بارسلونا در مقابل تیم پاری سن ژرمن و ناکامی از رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آبی و اناری‌ها حضور در جام­باشگاه‌های جهان­در سال ۲۰۲۵ که برای اولین بار به شیوه جام جهانی با ۲۳ تیم برگزار می‌شود­را از دست دادند.

تیم فوتبال اتلتیکو مادرید دیگر گزینه حضور در جام جهانی باشگاه‌ها با امتیاز ۷۷ مترصد شکست بارسلونا بود چرا که بارسلونایی‌ها ۷۱ امتیازی بودند و این امتیازات میانیکن ۴ دوره لیگ قهرمانان اروپاست که مشخص می‌کند کدام تیم در جام­باشگاه‌های جهان حضور داشته باشد بنابر این بارسلونا تا سال ۲۰۲۹ حضور در این رقابت‌ها را از دست داد.

تیم اتلتیکو مادرید در جام ­باشگاه‌های جهانحضور خواهد داشت و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها هر کدام ۵۰ میلیون یورو دریافتی خواهند داشت.

این رقابت‌ها به میزبانی آمریکا از ۱۳ ژوئیه تا ۱۵ ژوئن سال ۲۰۲۵ برگزار می‌شود و از قاره آسیا تیم‌های اوراواردز ژاپن- الهلال عربستان و قهرمانی دوره جاری لیگ قهرمانان آسیا همچنین بهترین تیم رده بندی ۴ سال گذشته کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • تغییر شیوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • نحوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس تغییر کرد
  • تغییر شیوه برگزاری بازی‌های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • سالم الدوساری، موثرترین بازیکن لیگ قهرمانان
  • شور و تعصب کافی نیست؛ این تیم باید به فوتبال فکر کند!
  • پرواز ستاره العین برای آقای گلی آسیا
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد*
  • تاریخ برگزاری سه هفته پایانی لیگ برتر اعلام شد
  • قهرمان جام حذفی و سهمیه عجیب لیگ نخبگان