Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نیاز است اجرای مسیر ریلی شمال به جنوب پیرامون رینگ چهارم حفاظتی شهر مورد توجه باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نصیر ملت امروز (یکشنبه) در یکصد و بیست و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: با توجه به توسعه شهر اصفهان و سکونت ۷۰ درصد جمعیت استان در این شهر، بهترین راه ارتباطی در افق شهر، گسترش حمل‌ونقل ریلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مدل طراحی متروی اصفهان به بیش از سه دهه قبل بازمی‌گردد، افزود: امروز توسعه خطوط ریلی صرفاً زیرزمینی نیست و برای بهبود عملکرد و کاهش هزینه‌ها، باید در رابطه با این نوع از حمل‌ونقل تجدیدنظر شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: احداث مترو با روش کنونی هیچ توجیه اقتصادی نداشته و جوابگوی نیاز شهر اصفهان نیست بنابراین ارتباطات ریلی اصفهان با شهرهای اطراف باید گسترش یابد.

وی با بیان اینکه در طراحی‌های انجام شده پیرامون رینگ چهارم باید خط ریلی شمال به جنوب درنظر گرفته شود، خاطرنشان کرد: نیاز است اجرای این مسیر ریلی مورد توجه باشد و اگر هزینه هنگفتی نداشت و مورد تأیید اداره کل راه و شهرسازی بود، از هم‌اکنون آزادسازی ۲۰ متر بیشتر آن منطقه انجام شود.

همچنین رضا امینی عضو دیگر شورای اسلامی شهر اصفهان در این جلسه با تاکید بر اینکه نباید میان بخش خصوصی و نهادهای عمومی در ساخت‌وسازها تفاوتی قائل شده و قانون باید همواره مورد تاکید باشد، اظهار کرد: برخوردهای سلیقه‌ای و تسویه حساب‌های شخصی نباید سبب رخوت و ناامیدی در فضای شهر و موجب گسیل سرمایه‌ها به دیگر شهرها شود.

وی افزود: موانع متنوع و بی مهری دستگاه‌های متولی با ساختمان‌سازان و از طرف دیگر استقبال مدیران شهرهای دیگر از سرمایه گذاران باعث شده جایگاه اصفهان از شهری قابل اعتماد برای سرمایه‌گذاران به شهری ناامن برای آنان تبدیل شده است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: با ادغام بانک‌های حکمت ایرانیان و مهر ایران در بانک سپه، از امروز تابلوی این بانک‌ها تغییر می‌کند؛ این بانک‌ها با هر نامی که بوده‌اند روزی تابلو داشته‌اند و شایسته نیست برخوردهای قهری از سوی مدیریت شهری با آن‌ها شود.‌

کد خبر 426474

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رضا امینی شورای شهر اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای اسلامی شهر اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۱۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک در این محورها شمالی سنگین است

به گزارش خبرآنلاین،آخرین خبرها درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور از ترافیک سنگین در محورهای شمالی حکایت دارد.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا شهرستانک و تونل البرز تا انتهای آزادراه

- ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده سیاه بیشه و ترافیک سنگین در مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های میانک، مجلار و ولی آباد

- ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های گالری امامزاده هاشم، لاسم، آب اسک و وانا

- تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت)

ضمناً محور چالوس دارای بارش برف و باران و مه گرفتگی در ارتفاعات و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها

- تردد روان

آخرین وضعیت جوی

- بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، البرز و مازندران

انسدادهای اخیر

محورهای مسدود غیرشریانی:

۱- محور هشتگرد – طالقان

۲- پل زنگوله - بلده

محورهای دارای انسداد فصلی:

۱- سروآباد - پاوه

۲- سی سخت - پادنا

۳- گنجنامه – تویسرکان

۴- وازک – بلده

۵- پونل – خلخال

محدودیت‌های تردد

- فاقد محدودیت

۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888590

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۹ فروردین/ترافیک سنگین در چالوس و محور تهران-شمال
  • ترافیک سنگین در محور کندوان
  • ترافیک در محور کندوان سنگین است
  • هراز یکطرفه شد
  • ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال هراز
  • ترافیک در این محورها شمالی سنگین است
  • ترافیک در محورهای شمالی سنگین است
  • ترافیک سنگین در محور کرج _ چالوس
  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - رشت
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۶ فروردین / بارش باران و برف در محورهای ۲۷ استان