Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سعید عالی‌پور گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تماس‌های مردمی در خصوص آتش‌سوزی مزارع در منطقه میان از توابع بخش زرنه، ماموران انتظامی برای بررسی به محل اعزام شدند.

زاگرس همچنان در آتش | آخرین وضعیت آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع ۹ استان

او اظهار کرد: گزارش ماموران اعزامی به محل این حادثه حاکی از آن است که ۵ هکتار از مزارع گندم، ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ هکتار از مراتع طبیعی، ۶۶ انبار کاه، ۲۰۰ اصله درخت میوه باغداران منطقه و ۲۶ هکتار از محصولات باقی‌مانده کشاورزی (پیچر) که برای چرای تابستانه دام استفاده می‌شد، طعمه حریق شد.

عالی‌پور بیان کرد: آتش‌سوزی‌ها با تلاش نیروهای امدادی، انتظامی و کمک‌های مردمی و بدون خسارت جانی مهار شد، تحقیقات در خصوص علل و عوامل بروز آتش‌سوزی‌ها در دستور کار پلیس است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان اضافه کرد: از شهروندان و کشاورزان استان ایلام خواستاریم با توجه به فصل گرما و خشک بودن پوشش گیاهی حتی‌الامکان از روشن کردن آتش در مراتع و اطراف مزارع کشاورزی خودداری کنند تا شاهد وقوع حوادث تلخ و ناگوار مشابه نباشیم.

کد خبر 516709 برچسب‌ها حوادث - آتش سوزی استان ایلام

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حوادث آتش سوزی استان ایلام آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۱۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت کلزا از مزارع نیشکر خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، در راستای اجرای طرح تناوب زراعی و استفاده بهینه از زمین‌های آیش، ۱۰۰ هکتار از مزارع این شرکت به کشت کلزا اختصاص یافته بود.
مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر با اشاره به میانگین برداشت ۱.۸ تن کلزا در هکتار، این رقم را نسبتاً مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه و تلاش بی‌وقفه کارشناسان و کارکنان زراعت، شاهد عملکرد مناسبی در کشت کلزا بوده‌ایم.
کشت کلزا علاوه بر افزایش حاصلخیزی خاک و کنترل علف‌های هرز، نقش مهمی در تأمین روغن خوراکی و کاهش وابستگی به واردات دارد.
به گفته منصور همدان نژاد: برنامه‌ریزی برای افزایش سطح زیر کشت کلزا در سال‌های آینده در دستور کار شرکت قرار دارد.
"آیش" به زمینی گفته می‌شود که برای مدتی به حال خود رها شده و در آن زراعت انجام نمی‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نخیلات اشکنان لامرد در آتش سوخت
  • کشت گندم و جو در چهار هزار و ۵۰۰ هکتار از مزارع رخ
  • آغاز برداشت کلزا از مزارع نیشکر خرمشهر
  • برداشت چغندر قند از اراضی کشاورزی خوزستان
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • برداشت گندم از مزارع شهرستان دشتی
  • حدود ۶۰ هزار تن چغندرقند از مزارع خوزستان برداشت شد
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • حال خوب مزارع گندم به لطف باران
  • کشت‌کلزا در مهاباد ۵ برابر افزایش یافت