Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف طلا و داروی قاچاق میلیاردی خبر داد. ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از بازداشت 2 سارق و اعتراف آنان به 2 کیلو و 500 گرم انواع طلاجات به ارزش بیش از 18 میلیارد ریال در شهرستان دیواندره خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: درسال 93  فردی طلا‌فروش اهل تبریز با یک دستگاه خودرو در حوالی شهرسنندج در حرکت بوده که توسط 2 سارق، خودروی وی متوقف و به‌وسیله چاقو مجروح و مقدار 2 کیلو و 500 گرم انواع طلاجات همراه وی سرقت می‌شود.

فرمانده انتظامی استان کردستان افزود: 2 سارق مورد نظرکه اهل تهران هستند پس از سال‌ها متواری با اشراف اطلاعاتی توسط ماموران پلیس آگاهی در نهایت در شهرستان دیواندره شناسایی و بازداشت شدند.

وی به شهروندان توصیه کرد که هشدارهای پلیس را جدی گرفته و از حمل وجه نقد، اشیاء قیمتی و انواع طلاجات به مقدار زیاد و بدون ملاحضات ایمنی و امنیتی جدا خودداری کنند.

سردار آزادی همچنین از کشف 5 هزار و 770 عدد انواع قرص و کپسول نایاب ضدسرطان قاچاق و فاقدمجوز به ارزش بیش از 3 میلیارد ریال در شهرستان بانه خبر داد.

وی بیان کرد: با یک سری کار گسترده اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا از عبور اتوبوس حامل مقادیر قابل توجهی دارو در محور "سقز-بانه" در ایست بازرسی شهید غلام الهی این شهرستان بانه مطلع شدند.

فرمانده انتظامی استان کردستان خاطرنشان کرد: در تحقیقات تکمیلی مأموران مبارزه با کالا قاچاق مشخص شد، افرادی سودجو با قاچاق این داروها، قصد داشته که آنها را از مرزهای غربی کشور خارج کنند.

سردار آزادی از بازداشت 2 فرد متخلف در این رابطه خبر داد و اعلام کرد: متهمان در بازجویی‌های تکمیلی به قصد و نیت خود برای انتقال غیرقانونی این داروها به خارج از کشور اعتراف و پی از تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضائی داده شدند.

خط و نشان استاندار برای مسئولان کردستان؛ سرقت اموال دولتی از هیچ مدیری پذیرفتنی نیستاز گوشه‌ و کنار کردستان| هشدارهای پلیس برای پیشگیری از سرقت منزل؛ شهروندان بخوانند

توصیه‌های پلیسی در خصوص پیشگیری از سرقت وسایل نقلیه

سرهنگ امیرهوشنگ حیدریان، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خصوص پیشگیری از سرقت موتورسیکلت و خودرو نکاتی را به شهروندان یادآور شد.

وی خطاب به شهروندان گفت: موبایل، اسناد، مدارک، وجه نقد، دسته چک و سایر اشیاء با ارزش و قیمتی را در معرض دید و داخل خودرو قرار ندهید.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان افزود: شهروندان اتومبیل خود را به قفل مرکزی، دزدگیر و سایر لوازم بازدارنده مجهز کرده و هنگام تعویض چرخ یا برطرف کردن نقص فنی اتومبیل در ابتدا از قفل بودن درب‌ها و بالابودن شیشه‌ها اطمینان حاصل کنند.

وی تاکید کرد: شهروندان هنگام تردد در مراکز تجاری و تفریحی از پارکینگ‌های عمومی و مجاز، جهت پارک خودرو استفاده کنند.

حیدریان با بیان اینکه رعایت نکردن اصول ایمنی از سوی کارخانجات تولیدکننده در سهولت سرقت موتورسیکلت تأثیر به‌سزایی دارد، خاطرنشان کرد: قطعات موتورها به راحتی اوراق شده و در بازار فروش قطعات دسته دوم و سرقتی به فروش می‌رسد.

 وی الام کرد: 80 درصد سرقت موتورسیکلت‌ها به دلیل غفلت مال باختگان اتفاق می‌‌افتد، چرا که این ناشی از غفلت و ناآگاهی نسبت به موارد ایمنی بوده و زمینه‌ سوء‌‌‌استفاده سارقان را فراهم می‌کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان به شهروندان یادآور شد: پارک‌‌کردن موتورسیکلت‌ها در معابر عمومی، خود بستر ارتکاب سرقت را فراهم کرده و شاید افراد سودجو و فرصت‌طلب انگیزه‌ ارتکاب سرقت را از قبل نداشته باشند اما با مشاهده‌ آن وسوسه شده و دست به سرقت می‌زنند.

انتهای پیام/486/ ت

R7848/P1336/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان کردستان پیشگیری از سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۱۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مردمی فرمانده فراجا خوزستان در مسجدزین العابدین (ع) اهواز

به  گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در راستای پاسخگویی به نظرات، انتقادات، دیدگاه‌ها و مشکلات مردمی در خصوص عملکرد پلیس، سردار  سید محمود میرفیضی  فرمانده انتظامی استان خوزستان به همراه جمعی از معاونان و رؤسای پلیس‌های تخصصی با حضور در مسجد زین العابدین (ع) منطقه حصیر آباد به مشکلات انتظامی شهروندان رسیدگی می‌کند.

این دیدار مردمی فردا روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه ساعت ۸ صبح الی ۱۲ ظهر به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

 شهروندان اهوازی می‌توانند برای اخذ نوبت جهت دیدار حضوری با فرماندهی انتظامی استان خوزستان به شماره تلفن ۱۹۷ تماس حاصل کنند.

دیگر خبرها

  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای
  • دیدار مردمی فرمانده فراجا خوزستان در مسجدزین العابدین (ع) اهواز
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منازل اصفهانی‌ها دستگیر شد
  • توقیف خودروی میلیاردی در میناب