Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حمید قهرمانلو اظهار داشت: ۲ مورد از این آتش‌سوزی‌ها در زمین‌ها و علفزاری خیابان بهشت و یک مورد هم در خیابان خرمشهر اسفراین رخ داده است.

وی افزود: با توجه به شدت آتش‌سوزی‌ها در مناطق مذکور عملیات اطفای حریق در این مناطق از شنبه شب تا صبح امروز یکشنبه ۱۱ خرداد به طول انجامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اسفراین گفت: این آتش‌سوزی‌ها عمدی بوده و اهالی این مناطق برای در امان ماندن از خطر وجود مار و جوندگان اقدام به آتش زدن پوشش گیاهی زمین‌های خالی کرده‌اند.

وی افزود: امسال بارندگی‌های فراوان در اسفراین سبب رشد علف‌های هرز در زمین‌های خالی سطح شهر شده که با گرم‌تر شدن هوا و خشک شدن علف‌زارها خطر آتش سوزی افزایش پیدا کرده است.

قهرمانلو با بیان این‌که همراهی ورزش باد با آتش سوزی‌ها خطر گسترش آن را به سایر مناطق شهر افزایش می‌دهد، گفت: به همین علت نباید شهروندان اقدام به آتش زدن علف‌زارها کنند.

شهر اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شدقی بجنورد، خراسان شمالی قرار دارد.

کد خبر 516686 برچسب‌ها حوادث - آتش سوزی استان خراسان شمالی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حوادث آتش سوزی استان خراسان شمالی آتش سوزی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۱۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه «۵۰ متر مربع»، از شبکه تهران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این مجموعه در گونه اکشن، کمدی و درام، هرشب ساعت ۲۳ پخش و روز بعد ساعت ۱۱ و ۱۹ بازپخش می‌شود
«۵۰ متر مربع» یک یک مجموعه خانوادگی است و در آن بازیگرانی چون: انگین اوزتورک، تولگا تکین و آیبوک پوسات نقش آفرینی می‌کنند.

در خلاصه داستان این مجموعه مده است: گولگه، یک قاتل حرفه‌ای جوان است که چیزی از گذشته و سرگذشت پدر و مادرش نمی‌داند. او همواره در حال جست و جو و کسب اطلاعات در مورد والدینش است. گولگه توسط مرد ثروتمندی به نام سروت بزرگ شده و اکنون به دست راست او تبدیل شده و به کار‌های غیر قانونی او رسیدگی می‌کند. او نام گولگه به معنی سایه را خودش انتخاب کرده چرا که از هویت واقعی خودش اطلاعی ندارد. گولگه در حین جست و جو در مورد خانواده‌اش و اقای سروت به حقایق عجیبی پی می‌برد و در محله‌ای در یک مغازه خیاطی متروکه که صاحب آن فوت کرده است پنهان می‌شود. او مجبور می‌شود مدتی با هویتی ساختگی در آن محله زندگی کند به طوری که افراد آن محل فکر می‌کنند او پسر خیاطی است که قبلا درگذشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تقدیر از نانوای حافظ قرآن کریم در اسفراین
  • ثبت بیش از ۵۰۰ مورد آلودگی زیست محیطی در لرستان
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • مجموعه «۵۰ متر مربع»، از شبکه تهران
  • قهرمان کوراش جهان مدال خود را برای آزادی زندانیان اسفراین اهدا کرد
  • (تصاویر) ساختمان تاریخی بورس دانمارک تسلیم شعله‌های آتش شد
  • فروش مدال قهرمان کوراش جهان برای آزادی زندانیان اسفراین
  • صدیقی: حضور این حجم از تماشاگر در اسفراین اتفاق کم‌نظیری بود
  • قهرمان جهان کوراش مدال خود را به زندانیان جرائم غیر عمد اسفراین اهدا کرد
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین