Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@13:28:49 GMT

شیطان پرست مجازی در بابلسر دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۱۶۰۴

شیطان پرست مجازی در بابلسر دستگیر شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با ایجاد صفحه‌ای در شبکه اجتماعی در امر تبلیغ شیطان پرستی و رمالی فعالیت می‌کند، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیس و استفاده از شگرد‌های خاص ماموران موفق شدند، متهم به رمالی را شناسایی و با هماهنگی قضائی این فرد را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ اسدی گفت: در بازرسی از محل اختفای متهم مقادیری تجهیزات رایانه‌ای حاوی محتوا‌های شیطان پرستی و رمالی به همراه مقادیری موادمخدر کشف شد. بیشتر بخوانید: در‌های خوشبختی به روی رمال بسته شد
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در پایان با اشاره به اینکه برخی شبکه‌های اجتماعی خارجی در فضای مجازی با اهداف دین زدایی، حمله به مقدسات و ارزش‌های اسلامی طراحی شده اند، گفت: از والدین انتظار می‌رود تا نظارت و توجه بیشتری بر عملکرد فرزندان خود در استفاده از این گونه وب سایت‌ها داشته باشند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیطان پرستی مواد مخدر مرجع قضائی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۱۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ماموران کلانتری «کوی پلیس» مشهد متهم به ۳۳ فقره سرقت قطعات خودرو در این شهر را شناسایی و دستگیر کردند.

سردار احمد نگهبان افزود: در پی دریافت گزارش سرقت‌های سریالی قطعات خودرو در محدوده خیابان «پروین اعتصامی و بلوار جمهوری اسلامی»، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری کوی پلیس با بررسی سرقت‌ها و تحقیقات میدانی متهم را شناسایی و پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش چهار دستگاه کامپیوتر خودرو، سه عدد باطری و ۲ حلقه لاستیک «زاپاس» کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: متهم ۴۰ ساله در بازجویی‌ها و مواجهه با مستندات و ادله کشف شده به ۳۳ فقره سرقت قطعات خودرو در محدوده خیابان پروین اعتصامی، امام رضا (ع)، جمهوری، فدائیان اسلام، شهید عرفانی، احزاب، قباد، مصلی و چمن مشهد اعتراف کرد.

به گفته وی، متهم به دادسرا معرفی شد.

 

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری در شوش
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۴ سارق دستگیر شدند
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر دستگیر شد