Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالرسول همتی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: از هزار و ۴۶۱ نمونه ارسالی به آزمایشگاه‌های تشخیص کووید۱۹ استان فارس، ۶۵ نمونه مثبت اعلام شد که با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی استان فارس به پنج هزار و ۹۴۶ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول تصریح کرد: از ۶۵ مورد جدید در استان فارس، شیراز ۴۰ مورد، مرودشت ۵ مورد، داراب و زرقان هر کدام ۳ مورد، ممسنی و قیروکارزین هر کدام یک مورد را شامل می‌شود و مابقی موارد به دیگر دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی استان فارس اختصاص دارد.

او اضافه کرد: در ۷۲ ساعت گذشته مورد فوتی در استان بر اثر ابتلا به کروناویروس گزارش نشده است و مجموع جانباختگان بر اثر ابتلا به بیماری کووید۱۹ در استان ۱۱۰ نفر است.

همتی اظهار کرد: تاکنون ۵ هزار و ۳۱۸ نفر از مبتلایان بستری شده در بیمارستان و ایزوله خانگی، سلامتی خود را به دست آورده و بهبود یافته اند.

در حال تکمیل....

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس مبتلایان به کرونا کووید 19 استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۱۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ اردیبهشت، اعزام زائران حج عمره از شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر حج و زیارت فارس در گفتگو با خبرنگار ما گفت: اعزام زائران عمره مفرده بعد از ۹ سال وقفه امسال انجام می‌شود و در نخستین پرواز ۲۵۰ نفر زائر از فرودگاه بین المللی شهید دستغیب به مکه مکرمه اعزام می‌شوند.
زینلی افزود: نخستین کاروان اعزامی از شیراز شامل زائرانی از استان‌های فارس، کهکیلویه و بویر احمد و بوشهر هستند.
به گفته او؛ اعزام‌های بعدی حج عمره بعد از برگزاری حج تمتع صورت می‌گیرد.
مدیر حج و زیارت فارس همچنین از اعزام نخستین کاروان حج تمتع از فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز از نیمه اول خرداد خبر داد.
به گفته زینلی؛ کاروان‌های حج تمتع امسال تحت عنوان "کاروان‌های حرم تا حرم همراه با شهدا "به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

دیگر خبرها

  • جزئیات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس
  • زلنسکی: روسیه کمپین ارعاب به راه انداخته است
  • هواشناسی فارس هشدار نارنجی داد/بارش‌های رگباری شدت می‌گیرد
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در شیراز
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز
  • بررسی وضعیت آزاد راه شیراز اصفهان
  • ۱۲ اردیبهشت، اعزام زائران حج عمره از شیراز