Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری گلستان از واگذاری ۱۰ هزار متر از املاک گران قیمت حاشیه منطقه ناهارخوران به افراد ذی نفوذ و به صورت غیرعادلانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری گلستان از واگذاری ۱۰ هزار متر از املاک گران قیمت حاشیه منطقه ناهارخوران به افراد ذی نفوذ و به صورت غیرعادلانه خبر داد و اظهار کرد: این اراضی با قیمت‌های کلان به ناحق به افرادی واگذار شده که این واگذاری‌ها در راستای اجرای قانون هم نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هاشمیان بیان کرد: اولین وظیفه سازمان مسکن و شهرسازی این است که اگر قرار است اراضی دولتی را واگذار کند، این واگذاری در راستای امور عام المنفعه صورت گیرد و مدرسه یا مسجد و بنا‌هایی مانند آن احداث شود.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: این اراضی در حالی به افراد ذی نفوذ واگذار شده که دانش آموزان در این منطقه برای رسیدن به مدرسه خود باید مسافت طولانی را طی کنند. در این مناطق نه مدرسه وجود دارد و نه مسجد.

وی تصریح کرد: این موضوع را در کارگروه مربوطه بررسی کردیم و مصوب شد که این واگذاری‌ها به صورت کارشناسی از سوی بازپرس پرونده بررسی شود و نتیجه را به استحضار مردم برسانیم.

هاشمیان ادامه داد: دادستان گرگان را نیز موظف کردیم که برای پیشگیری از چنین اقداماتیف به کمیسیون ماده ۵ در استانداری نامه نگاری کنند تا اراضی که از محدوده منابع طبیعی خارج شده و وارد محدوده شهری می‌شوند، تشریفات مزایده‌ای آن‌ها باید طی شود.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دادگستری گلستان جنگل خواری گلستان ناهارخوران افراد ذی نفوذ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۱۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال مسافران نوروزی از ناهارخوران گرگان

دریافت 49 MB کد خبر 6062720

دیگر خبرها

  • جلوگیری از زمین خواری 3000 میلیارد تومانی در گیلان با اقدام قوه قضاییه/ خداییان: سازمان بازرسی جلوی تصرف غیرقانونی عرصه موسوم به برکه پریان به مساحت 83409 مترمربع را گرفت/ سند تک برگ به نام دولت صادر شد
  • سید محمد صدر: این شک وجود دارد، نفوذ خارجی پشت پرده لایحه حجاب باشد/ برخی افراد تندرو عقل کامل ندارند/ این لایحه بانک‌ها را ورشکسته می‌کند
  • محمد صدر: این شک وجود دارد، نفوذ خارجی پشت پرده لایحه عفاف و حجاب باشد /برخی افراد تندرو عقل کامل ندارند /این لایحه بانک ها را ورشکسته می کند
  • نقره داغ شدن متخلفان زمین‌خوار در محمودآباد
  • پرداخت تسهیلات ساخت افزایش مشارکت مردمی در پروژه های نهضت ملی را به همراه دارد
  • واگذاری اراضی، نهضت مردمی‌سازی مسکن را احیا می‌کند
  • قیمت سهام استقلال و پرسپولیس برای واگذاری اعلام شد
  • سهام پایه سرخابی ها برای واگذاری اعلام شد
  • استقبال مسافران نوروزی از ناهارخوران گرگان
  • جنگ در عصر دیجیتال؛ از شبکه‌های اجتماعی تا جنگ ترکیبی