Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب دو جلدی «شرح کامروایی؛ شرح خدمات خیّر نیک‌اندیش سید حسین رضازاده» به کوشش دکتر حمید چاکری به قیمت چهارصد هزار تومان توسط انتشارات هستی نما منتشر شده است. این اثر مکتوب متاثر از اندیشه خیر خواهی و برای گسترش مبانی انجام کار خیر در جامعه است. نویسنده در این دو جلد در ۱۲ فصل پیرامون شخصیت، زندگی و شرح خدمات گسترده جناب آقای حاج سید حسین رضازاده در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی و حوزه سلامت پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاج سیدحسین رضازاده موسس کتابخانه دیجیتالی اهل البیت (ع) و چهره ماندگار حوزه سلامت در سال‌های ۸۸ و ۹۱ شهر اصفهان است.

با نگاهی گذرا به زندگی انسان‌های موفق و توجه به مولفه‌ها و شاخص‌های موفقیت در وجود و سیر زندگی افراد می‌توان به ریشه‌ها و بن‌های اصل در متن و بطن زندگی هم به لحاظ تاریخ جغرافیای فرهنگی و هم خاستگاه خانوادگی و اجتماعی اشاره داشت و علل توفیق را در فراسوی علت‌های مادی صرف جستجو کرد و ریشه‌های اصیل را در زمینه‌ها و بستر هدایت الهی و آسمانی دانست که متناسب با ظرف وجودی و بهره لیاقت و شایستگی هدایت آنان، میزان توفیق و تاثیرگذاری بر حوزه‌ها و ساختارهای اجتماعی جامعه را به تماشا نشست.

این کتاب متاثر از اندیشه‌ایی اســت که به درخواست دلسوزان به بســط و توســعه مبانی خیر برای آرامش و ســلامت جامعه و بمنظور نیک ارائه الگو و مدلی زنده در تصویر و تفســیر مبانی توفیقات الهی خیر اندیش جناب آقای حاج ســید حسین رضازاده، به رشــته تحریر در آمده که با تصویر ریشه‌های شــکل گیری شــخصیت در خانواده‌ای روحانی و متدین و متعهد به حقوق الهی و مناسبات روابط انسانی و توجه به شبکه ارتباطات اجتماعی و سرمایه اجتماعی، به ابعاد وجودی گوناگون این خیر نیکو مرام پرداختــه و با الگوگیری از آیه شــریفه ۲۴ سوره ابراهیم «أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرَةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاءِ؛ آیا ندیدی خدا چگونه مثل زده؛ سخنی پاک که مانند درختی پاک اســت که ریشــه‌اش اســتوار و شــاخه‌اش در آسمان اســت؟» در یک مدل درخت واره به ریشــه‌ها و بن مایه‌های فکری و عقیدتی و نتایج و ثمرات موثر و مفید به جامعه، پرداخته شده است.

کد خبر 4938311

منبع: مهر

کلیدواژه: معرفی کتاب اصفهان بازار نشر کتاب و کتابخوانی ویروس کرونا معرفی کتاب گردشگری ادبیات ادبیات جهان تازه های نشر خبرگزاری مهر میراث فرهنگی نهاد کتابخانه های عمومی کشور رایزنی فرهنگی فرانسه نویسنده جهانی روز قدس 99 حسین رضازاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۱۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر فرزین رضازاده پنجشنبه شب در این زمینه افزود: عصر امروز در کمربندی ارومیه و مسیر روگذر مدرس تعداد ۹ دستگاه خودرو با هم برخورد کردند.

وی ادامه داد: خوشبختانه شدت این تصادف در حدی نبود که فوتی داشته باشد.

رضازاده اضافه کرد: ۹ مصدوم این حادثه با اقدامات پیش‌بیمارستانی در محل درمان و ۲ نفر برای ادامه درمان به بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه اعزام شدند.

حال عمومی ۲ نفری بستری در بیمارستان مساعد گزارش شده است.

کد خبر 6088766

دیگر خبرها

  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • اجرای موسی عصمتی میلیونی شد+فیلم
  • تاثیر فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • تاثیر فرهنگ فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • کتاب‌های کارآفرینان که باید قبل از تأسیس استارت‌آپ بخوانند
  • انتشار کتابی متفاوت درباره آلبرکامو
  • واکاوی ابعاد مختلف مصوبه اخیر مجلس برای تعطیلات آخر هفته
  • جنون زباله میلیاردر زاغه‌نشین
  • جزئیات کشف ۹۰ خاور زباله و لاشه حیوان از خانه مرد تنها