Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@22:45:39 GMT

پایان اطفای حریق در جنگل‌های حفاظت‌شده خاییز

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۱۸۰۸

به گزارش ایلنا، کوروش کیانی، مدیرکل منابع طبیعی استان خوزستان، خبر داد:  اطفای حریق جنگل‌ها در منطقه کوه خاییز بهبهان اطفا شد. 

کوروش کیانی گفت: عصر دیروز آتش جنگل‌های منطقه خاموش شده بود ولی بر اثر وزش باد شدید و وجود کنده‌ها مجدداً مشتعل شده و حریق توسعه پیدا کرده است.

کیانی افزود: با تلاش نیروهای منابع طبیعی، اداره حفاظت محیط زیست، کوهنوردان شهرستان بهبهان و همراهی فرمانداری، هلال احمر و حمایت و پشتیبانی هوا نیروز ارتش جمهوری اسلامی حوالی ساعت 12.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

30 دقیقه امروز یکشنبه یازدهم خرداد، آتش سوزی جنگل های کوه خاییز به طور کامل خاموش شده اما نیروهای منابع طبیعی جهت اطمینان بیشتر با کلیه امکانات و تجهیزات در منطقه مستقر هستند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آتش سوزی استان خوزستان جنگل منابع طبیعی وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۱۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش به جان جنگل‌های مرزن آباد چالوس افتاد

عبدالله شمس ناتری گفت :  آتش سوزی در ساعت ۱۴ امروز به وقوع پیوست و پس از بروز این آتش سوزی نیروهای یگان حفاظت، اهالی روستا و حامیان طبیعت دوست راهی محل آتش سوزی شدند.

وی اظهار داشت : مکان آتش سوزی تا شهر مرزن آباد بیش از یک ساعت فاصله دارد منتهی به علت ترافیک پرحجم در جاده کندوان اعزام نیروهای برای خاموش کردن آتش مدت بیش از ۲ ساعت زمان برد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چالوس گفت : این آتش سوزی از نوع سطحی بوده و به علت وزش باد، آتش به گستره ای از پوشش جنگلی این منطقه سرایت کرده است.

اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چالوس حدود ۱۵۶ هزار هکتار عرصه طبیعی و مرتعی زیر پوشش دارد.

بخش مرزن آباد چالوس با برخورداری از یک نقطه شهری و ۱۰۰ نقطه روستایی در مسیر جاده کندوان قرار دارد

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • با متصرفین اراضی ملی، قاطعانه برخورد می شود
  • برخورد قاطعانه با متصرفین اراضی ملی در جنوب کرمان
  • جزییات جدید از قطع درختان جنگل‌های هیرکانی از زبان یک حقوقدان: تخلف شرکت برق مازندران در ماجرای قطع درختان الیمالات/ حداقل جرم اداره‌کل منابع طبیعی، کوتاهی در انجام وظایف است
  • آتش سوزی در بیش از یک هکتار از عرصه های منابع طبیعی راین
  • بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین در آتش سوخت
  • اطفای حریق پنبه یک دستگاه تریلی در چمن بید
  • ممنوعیت صدور مجوزهای قطع و حمل چوب تا پانزدهم فروردین
  • آتش به جان جنگل‌های مرزن آباد افتاد
  • وقوع اولین فقره آتش سوزی جنگلی در مازندران
  • آتش به جان جنگل‌های مرزن آباد چالوس افتاد