Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@15:41:07 GMT

اولین اظهار نظر معاون اقتصادی جدید استقلال

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۱۸۸۷

اولین اظهار نظر معاون اقتصادی جدید استقلال

معاون اقتصادی جدید باشگاه استقلال می گوید عده ای شیطنت کردند تا اسپانسرهای بزرگ با این باشگاه قرارداد امضا نکنند.

مهدی نوروزی در مورد انتخابش به عنوان معاون اقتصادی باشگاه استقلال به ورزش سه گفت: من قبلا در حوزه وزارت ورزش و جوانان و مدیرکل استان ها فعالیت های اقتصادی انجام داده بودم و در راه ساخت و تجهیز سالن ها فعالیت هایی انجام داده بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: روز 16 فروردین ماه که آقای سعادتمند رسما شروع به فعالیت کردند از من خواسته شد که با ایشان همکاری کنم. حتما می دانید باشگاه در آن زمان نیاز داشت که در عرض دو هفته چیزی حدود 15 تا 20 میلیارد برای فعالیت های جاری خود پول فراهم کند که با توجه به اینکه ما ارتباط هایی در این شرکت های بزرگ داشتیم توانستیم خیلی زود این مبلغ را فراهم کنیم.

 

معاون اقتصادی باشگاه استقلال در مورد انتخاب فولاد متین به عنوان کارگزار باشگاه هم گفت: ما با 33 شرکت حرف زدیم، در این بین شرکت های خدماتی بودند، داده پردازی بودند، شرکت هایی که در بورس فعالیت می کردند حضور داشتند و غیره، ما در این مذاکرات متوجه شدیم که دوستان در طول این چند سال چقدر برند باشگاه را ذلیل کرده اند و تمام برندها با ما از موضع بالا به پایین صحبت می کردند. با این حال تلاش کردیم شرایط را تغییر بدهیم و برای اسپانسر شرط ضمانت بانکی گذاشتیم که بعدا بتوانیم آن را پیگیری کنیم، شرط دیگر ما این بود که پرداختی این شرکت حتما یک کف و سقفی داشته باشد و کلیه اسپانسرهایی که جذب باشگاه می شوند حتما باید مورد تایید مدیریت باشگاه باشند و با نظارت ما این اتفاق رخ بدهد.

 

وی افزود: این وسط یک شیطنت هایی صورت گرفت، ما با چند شرکت بزرگ به توافق های بزرگی رسیدیم ولی می دیدیم افرادی هستند که جلوی عقد قراردادهای نهایی را می گیرند. آنها به شرکت ها می گفتند تا یک هفته دیگر قرارداد را امضا نکنید سعادتمند می رود و این شرکت ها این مسائل را به ما اعلام می کردند. شرایط خیلی سختی داشتیم اما در نهایت همه چیز ختم به خیر شد.

 

نوروزی در پایان در مورد سررسید بدهی های خارجی هم گفت: مدیر روابط بین الملل ما در حال بررسی تمام شرایط و مذاکره با طلب کاران است. ما جدول زمان بندی پرداختی ها را به طور دقیق داریم و انشاالله با درایت آقای سعادتمند مشکلی پیش نخواهد آمد. همانطور که تا حالا بدهی ها را داده ایم از این به بعد هم آن را پرداخت می کنیم.

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران معاون اقتصادی شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۱۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵۳ درصدی ذخیره آب در سدهای مازندران/ سد آیت‌الله صالحی مازندرانی در آستانه سرریز شدن است

ایسنا/مازندران مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: بارندگی‌های مناسب در سال آبی جاری سبب شده که ذخیره آب در سدهای استان نسبت به سال گذشته بیش از ۵۰ درصد افزایش یابد و سد آیت‌الله صالحی مازندرانی هم در آستانه سرریز قرار بگیرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای مازندران، حیدر داوودیان امروز با بیان این‌که بارش‌های پاییز و زمستان پارسال و روزهای اخیر در مازندران اثر مطلوبی بر ذخیره آب در سدهای این استان داشت، اظهار کرد: مجموع ذخیره آب سدهای استان در حال حاضر به ۲۳۰ میلیون متر مکعب رسیده است که در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته ۵۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی اظهار کرد: در پایان نخستین هفته سال ۱۴۰۲ مجموع ذخیره آب سدهای استان ۱۴۹ میلیون مترمکعب بود که این میزان در پایان هفته نخست امسال به ۲۳۰ میلیون متر مکعب رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران خاطرنشان کرد: ذخیره آب سد شهید رجایی ساری اکنون ۶۳ میلیون متر مکعب معادل ۳۹ درصد حجم مخزن این سد است. اما پارسال در چنین زمانی ۳۸ میلیون متر مکعب در مخزن این سد وجود داشت.

داوودیان از نزدیک شدن تراز آب در سد آیت‌الله صالحی مازندرانی –البرز- به سرریز خبر داد و گفت: بارندگی‌های خوب در بالادست سد آیت‌الله صالحی مازندرانی سوادکوه شمالی سبب شده میزان ذخیره آب این سد به ۱۳۳ میلیون مترمکعب برسد که معادل ۹۴ درصد ظرفیت مخزن آن است. پارسال در همین زمان ذخیره آب سد البرز ۸۶ میلیون مترمکعب بود. با توجه به بارندگی‌هایی که برای فصل جاری پیش‌بینی شده انتظار می‌رود که شاهد سرریز این سد باشیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران با اشاره به بارندگی‌های ثبت شده در مازندران طی سال آبی جاری اظهار کرد: از یکم مهر ۱۴۰۲ تا ۷ فروردین ۴۱۰ میلیمتر بارندگی در مازندران داشتیم که ۴ درصد افزایش نسبت به دوره درازمدت را نشان می‌دهد.

داوودیان اظهار کرد: همین بارش‌ها و همچنین ذوب شدن ذخایر برفی بالادست سبب شده آورد رودخانه‌های استان نیز طی این بازه زمانی به یک میلیارد و ۱۵ میلیون متر مکعب برسد. البته در این شاخص هنوز نسبت به دوره درازمدت عقب‌ماندگی داریم و کاهش ۲۰ درصدی وجود دارد.

وی افزود: با توجه به ثبت این اعداد و ارقام امیدواریم با مشارکت کشاورزان امسال شرایط تأمین آب کشاورزی در استان بهتر از سه سال گذشته باشد و شاهد جهش تولیدات کشاورزی استان باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اولین حریف تدارکاتی استقلال مشخص شد
  • اظهارات رئیس جمهور ترکمنستان درباره فعالیت اقتصادی شرکت های ایرانی | جزئیات دیدارهای امیرعبداللهیان با ۳مقام عالیرتبه کشور همسایه
  • اعلام آمادگی ترکمنستان برای افزایش فعالیت شرکت‌های ایرانی در این کشور
  • دعوت رئیس‌جمهور ترکمنستان از شرکت‌های ایرانی برای فعالیت بیشتر در این کشور
  • افزایش ۵۳ درصدی ذخیره آب در سدهای مازندران/ سد آیت‌الله صالحی مازندرانی در آستانه سرریز شدن است
  • تخصیص ۸ هزار میلیارد ریال برای اجرای دو مصوبه سفر رییس جمهور به بوشهر
  • برد ناپلئونی سونگونی‌ها در اولین بازی سال
  • واکنش معاون حقوقی استقلال به بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی
  • اعتراض یوناما به اخراج پناهجویان افغانستانی
  • دولتمردان باید نگاه قرآنی داشته باشند