Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@02:29:33 GMT

اعلام برنامه‌های 14 و 15 خرداد در استان تهران

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۱۹۰۲

اعلام برنامه‌های 14 و 15 خرداد در استان تهران

خبرگزاری آریا- برنامه‌های 14 و 15 خرداد استان تهران توسط رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اعلام شد.
به گزارش خبرگزاری آریا،‌ حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن محمودی صبح یکشنبه با اشاره به برنامه های 14 و 15 خرداد ماه در استان تهران،‌ اظهار کرد: به‌مناسبت سی و یکمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی و پنجاه و هفتمین سالروز قیام خونین یوم الله 15 خرداد برنامه های متعددی در سطح استان تهران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: متاسفانه به خاطر رعایت اصول بهداشتی از برگزاری مراسم ارتحال امام در حرم مطهر محروم هستیم، ولی فعالیت چشمگیر در فضای مجازی و رسانه‌ها در تبیین شخصیت امام و وصیتنامه ایشان و تبلیغات شهری به نحو مطلوبی انجام خواهد شد.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: سخنرانی مقام معظم رهبری و پخش مستقیم آن نیز از برنامه‌های 14 خرداد خواهد بود.
محمودی گفت: از آنجایی که این مناسبت تقارن با سی ویکمین سالگرد زعامت رهبری معظم انقلاب اسلامی دارد؛ لذا تبیین اهمیت جایگاه ولایت فقیه در نظام اسلامی و نقش بی بدیل حضرت آیت الله خامنه ای در هدایت کشتی انقلاب در این 31 سال نیز از امور مهمی است که بدان پرداخته خواهد شد.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران همچنین اهمیت گرامیداشت 15 خرداد را خاطرنشان ساخت و ادامه داد: اگرچه در سراسر استان تبلیغات شهری و فعالیت در فضای مجازی صورت خواهد گرفت، ولی همه می دانند که 15 خرداد با نام ورامین گره خورده، به طوری که امام راحل فرمودند که آقایان و جوانان معظم ورامین به ما حق ویژه ای دارند، آنان در 15 خرداد زحمت کشیدند و مقام معظم رهبری نیز در جریان به ورامین فرمودند خرداد ورامین یک خاطره فراموش نشدنی است؛ به همین خاطر هر ساله ویژه برنامه‌های متعددی در دشت ورامین و دیار کفن پوشان 15 خرداد برگزار می‌گردد.
امام جمعه موقت شهرستان ورامین یادآور شد: ما از راهپیمایی همه ساله به دلیل رعایت اصول بهداشتی محروم هستیم، ولی برنامه های متعددی به این مناسبت پیش بینی شده و در حال اجراست؛ عیادت از بیماران در بیمارستان شهدای 15 خرداد و تقدیر از خانواده شهید خدمت و مدافعان سلامت روز دوشنبه 12 خرداد ساعت 10 صبح، نشست پرچمداران انقلاب اسلامی در نهضت امام خمینی رحمه الله با حضور سیدمحمد حسینی وزیر اسبق ارشاد و حجت الاسلام نوری زاده رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، برپایی نمایشگاه اسناد 15 خرداد در حسینیه بنی فاطمه ورامین از یکشنبه 11 خرداد لغایت پنجشنبه 15 خرداد، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 15 خرداد در گلزار شهدای روستای محمدآباد عربها روز چهارشنبه 14 خرداد ساعت19، برگزاری نشست هنرمندان جبهه انقلاب در حرم مطهر امامزاده جعفر(ع) پیشوا ، گلباران قتلگاه شهدای 15 خرداد در پل باقر آباد از جمله برنامه های دیار شهدای 15 خرداد است.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار کرد: پخش برنامه عطر عاشقی در عصرجمعه 16 خرداد از شبکه 5 سیما و عطر ولایت از شبکه دو سیما و چندین برنامه در شبکه های مختلف رسانه ملی از دیگر برنامه های 15 خرداد است.
محمودی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: تهیه گزارشات مناسب توسط خبرگزاری ها و انعکاس فرمایشات امام و رهبری در این رابطه در فضای مجازی توسط شخصیت‌ها و عناصر تاثیرگذار از جمله فعالیت‌های رسانه‌ها در این رابطه خواهد بود، گلزار شهدای 15 خرداد در ابتدای جاده خاوران در تهران نیز عصر 15 خرداد گلباران خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران شهدای 15 خرداد برنامه های 14

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۱۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین قسمت از فصل اول رقابت در «سرزمین شعر» جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ از شبکه چهار سیما پخش شد که به‌دلیل استقبال مخاطبان و علاقه‌مندان حوزه فرهنگ و ادب با تصمیم مدیر شبکه چهار سیما، در فصل‌های دیگر هم ادامه پیدا خواهد کرد.

رضا صالحی مدیر گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما درباره تصمیم گیری برای ادامه ساخت و پخش این برنامه نوروزی به خبرنگار مهر گفت: در جلسه‌ای که با حضور مدیر شبکه چهار و علی زارعان تهیه‌کننده برنامه برگزار شد، تصمیم گرفته شد که برنامه «سرزمین شعر» ادامه پیدا کند ولی شیوه پخش آن، به‌جای هر شب، به‌صورت دو شب در هفته و به‌شکل موضوع‌محور باشد؛ به این معنا که در مناسبت‌هایی مثل ایام‌الله دهه فجر یا ماه‌هایی مثل محرم و صفر، جلسات شعرخوانی متناسب با این ایام تدارک دیده شود.

وی افزود: قرار است این برنامه تا پایان سال ۱۴۰۳، در قالب چندین فصل مختلف پخش شود و براساس زمان‌بندی و پیش‌بینی انجام‌شده، بناست فصل دوم این برنامه از خرداد آغاز شود.

صالحی ادامه داد: در فصل‌ بعدی برنامه هم محمدمهدی سیار به عنوان رییس هیات داوران و مجری برنامه حضور خواهد داشت و داوران هم همانند فصل اول، آقایان ناصر فیض، علی محمد مؤدب، علیرضا قزوه و محمدکاظم کاظمی خواهند بود. علاوه براینکه همراهی علیرضا افتخاری از خوانندگان خوب کشورمان را هم در این برنامه خواهیم داشت. به‌نوعی می‌توان گفت برنامه با همان گروه فصل اول ادامه خواهد یافت و فقط ممکن است تعدادی از سرگروه‌ها تغییر کنند که هر زمان اسامی آن‎ها نهایی شد، اعلام خواهیم کرد. ساعت پخش هم به‌احتمال خیلی زیاد، مانند قبل، ۲۲:۳۰ خواهد بود مگر اینکه تا آن زمان تغییراتی در کنداکتور اعمال شود.

مدیرگروه ادب و هنر شبک چهار سیما در ادامه بیان کرد: خوشبختانه از «سرزمین شعر» استقبال بسیار خوبی شد؛ چراکه این برنامه تنها پایگاه شعر در تلویزیون است و موجب شد بعد از سال‌ها، شعر در رسانه ملی در جایگاه درست خود قرار گیرد. ضمن اینکه «سرزمین شعر» هم برای بینند عام جذاب است، هم برای بینند خاص، یعنی کسانی که اهل شعر و شاعری هستند.

صالحی در پایان گفت: بر اساس آمار و اطلاعاتی که به دست ما رسیده، برنامه «سرزمین شعر» در نوروز ۱۴۰۲، جزو برنامه‎هایی بوده که بازخورد مثبت گرفته است. همچنین، براساس اعلام روابط‌عمومی صداوسیما، تعداد زیادی از مردم از طریق واحد روابط‌عمومی صداوسیما نظر خود را درباره برنامه اعلام کردند.

کد خبر 6085574 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • هیئات مذهبی بازوی قوی در تدوین برنامه‌های تبلیغات اسلامی است
  • تماشای مناظره از شبکه تهران
  • قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد
  • برنامه‌ریزی‌ استان مرکزی برای نیمه خرداد
  • تکمیل طرح های نیمه تمام حوزه درمان درجنوب شرق تهران در اولویت است
  • عملیات مسخره اسرائیل در اصفهان با اسباب بازی/ مدیریت شهری در حوزه مسکن حکم کمک کننده دارد
  • نشست خبری تشریح برنامه‌های جشنواره امام رضا(ع) و چله رضوی در تهران برگزار می‌شود