Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@07:28:46 GMT

مجوز تمرین بدنسازی ورزشکاران صادر شده است

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۱۹۲۵

مجوز تمرین بدنسازی ورزشکاران صادر شده است

محمد نوذری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به شیوع کرونا و تعطیلی فعالیت‌های ورزشی، اظهار کرد: مجوز تمرینات بدنسازی ورزشکاران صادر شده و باشگاه‌های ورزشی آغاز به کار خواهند کرد.

وی اضافه کرد: مجوز مبارزه به ورزشکاران داده نشده است و این موضوع در برگزاری مسابقات، تمرینات و اردوها تأثیر خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت تکواندوی استان البرز گفت: ورزشکاران تکواندوکار پس از تعطیلی باشگاه‌های ورزشی آمادگی جسمانی و بدنسازی را در خانه دنبال کرده اند.

نوذری تاکید کرد: چند دوره مسابقه برای تکواندوکاران به ویژه در بخش پومسه و هان مادانگ در فضای مجازی برگزار شده است و ورزشکاران با ارسال فیلم از تمرینات خود در این مسابقات شرکت کرده اند.

وی همچنین گفت: مسابقه بین المللی نقاشی تحت عنوان «تکواندو و امید» ویژه رده‌های خردسالان و نونهالان نیز برگزار شده است که مدت ارسال آثار تا دهم خردادماه امسال بوده و در آینده‌ای نزدیک برگزیدگان انتخاب خواهند شد.

رئیس هیئت تکواندوی استان البرز ادامه داد: در جریان مسابقه بین المللی نقاشی تکواندو و امید، از شش کشور آثار نقاشی در مورد ورزش تکواندو و مبارزه با ویروس کرونا ارسال شده است، تعداد آثار ارسالی بیش از ۲۰۰ نقاشی بوده است.

نوذری در خصوص برگزاری مسابقات لیگ بین المللی مجازی که توسط خانه تکواندو دنبال شده و تکواندوکارانی از ۱۴ کشور جهان در رده‌های سنی مختلف در آن شرکت کرده اند، گفت: فیلم‌های ارسالی از تکواندوکاران در این عرصه به رقابت گذاشته می‌شود، دوشنبه هفته جاری نیز هفته چهارم این لیگ نیز به اتمام می‌رسد.

وی تاکید کرد: برگزاری مسابقات لیگ مجازی تا زمان عادی شدن شرایط و بازگشت ورزشکاران به مسابقات و مبارزه‌های رو درو تکواندوکاران ادامه خواهد داشت.

کد خبر 4938509

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان کرج تکواندو ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد شیوع کرونا گرگان عید سعید فطر قزوین بیرجند نماز عید سعید فطر روز جهانی قدس ستاد مقابله با کرونا مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۱۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۵ هزار شناسه‌یکتا برای پروانه‌کسب کاغذی در آذریجان‌غربی صادر شد

شهرستان‌های های خوی، مهاباد و ارومیه در صدر جدول رتبه بندی شهرستان‌های آذربایجان‌غربی در حذف پروانه‌های کاغذی قرار داشته و شهرستان‌های چهاربرج، چالدران و باروق در قعر این جدول حضور دارند.

براساس حکم تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوز‌های قدیمی باید، تبدیل به مجوزالکترونیکی (شناسه‌یکتا) شوند و از ۱۴۰۳ کسب‌وکار‌هایی که شناسه‌یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی فاقدمجوز محسوب می‌شوند.

متقاضیان می‌توانند ️با ورود فقط ۳ کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه/کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوز‌ها mojavez.ir، به سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوزالکترونیکی شناسه‌یکتا دریافت کنند.

با هوشمند شدن خدمات دولت در آینده نزدیک، صاحبان کسب وکار‌هایی که مجوزالکترونیکی نداشته باشند و نامشان در بانک اطلاعات کسب وکار کشور qr.mojavez.ir نباشد، برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • مجوز استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی صادر شد
  • رد ۱۶۰۰ درخواست مجوز صیادی بدون اعلام دلیل
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • بیش از ۱۵ هزار شناسه‌یکتا برای پروانه‌کسب کاغذی در آذریجان‌غربی صادر شد
  • صدور کالا‌های صادر کنندگان گلستانی با مجوز داخلی به ۱۱۰ کشور جهان
  • صدور شناسه یکتا از ۴۰۰ هزار فقره عبور کرد
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • مجوز قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه هنوز صادر نشده است