Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرسا فولاد به تمجید از برانکو پرداخت.

طرفداری- سید محمد علوی در خصوص اینکه برانکو نسبت به یک سری از بازیکنان قدیمی فولاد مثل کاملی‌مفرد، میرزاپور و ... یکسری توجهات ویژه داشته است اظهار داشت:

من این موضوع را کاملا رد می‌کنم. برانکو در آن دوره بهترین‌ها را انتخاب می‌کرد. در آن زمان بازیکنان بزرگی مثل رحمان رضایی، علی کریمی،نکونام، دایی و میناوند در تیم ملی حضور داشتند و ما سعی می‌کردیم به تیم ملی برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس؛ وی افزود:

برای کسی که بر این باور است که کارنامه برانکو را زیر سوال ببرد متاسف هستم. برانکو کارنامه مشخصی دارد و در این 2-3 سال در پرسپولیس همه دیدند که چه کارهای بزرگی انجام داد. کی روش هم مربی بزرگی بود و همه دیدند که این 2 مربی چه کارهای بزرگی انجام دادند و نباید بی دلیل صحبت و یا حاشیه‌ای برای آنها درست کنیم.

در خصوص آخرین شرایط فولاد و همچنین تست‌های کرونای بازیکنان اظهار داشت:

شرایط خوبی داریم، ما 3 تست انجام دادیم، در تست دوم چند بازیکن مشکوک داشتیم ولی در تست سوم همه جواب‌ها منفی بود.خدا را شکر می‌کنم که تمام پروتوکل‌های بهداشتی را رعایت کردیم و در هتل به هر فرد یک اتاق داده‌ایم. اینکه در آینده چه اتفاقی می‌افتد باید منتظر ماند و دید.

سرپرست تیم فولاد تاکید کرد:

تا الان فقط برای هزینه‌های تمرین و تست‌ها حدود 200 میلیون خرج کردیم. حدود 500 میلیون تومان برای هتل هزینه شده و اولیوت ما سلامت بازیکنان و... است. برای ما اول سلامتی مهم است بعد فوتبال.

علوی در خصوص اینکه تیم‌های حرفه‌ای نباید بهانه مسائل مالی داشته باشند عنوان کرد:

این حرف درست است ولی من گله هم دارم. خداقل ما را به یک جا معرفی کنند تا درست تست بدهیم. ما نمی‌دانیم پاسخ این تست‌ها را از ما قبول می‌کنند یا خیر.خواهش من این است که یک مرجع را برای تست دادن معرفی کنیم و حتی هزینه‌ها را هم پرداخت می‌کنیم. یک جا می‌گوید تست ها مثبت است و یک جای دیگر می‌گوید منفی! خود ما هم مانده‌ایم.

وی تاکید کرد:

انتظار ما زیاد نیست، سیاست باشگاه این است که سلامتی بازیکنان و مربیان از همه چیز مهمتر است. ما پاسخ تست‌ها را ارائه می‌کنیم اما اگر یک مرجع برای تست‌ها باشد همه چیز بهتر پیش خواهد رفت.

سرپرست فولاد در خصوص اینکه استقلالی‌ها مدعی هستند وضعیت در اهواز قرمز است و شاید نشود در این شهر بازی برگزار شود تصریح کرد:

حق ما است که در اهواز بازی کنیم. ما تمام نکات بهداشتی را در استادیوم رعایت کردیم. وقتی این خرج‌ها را در تهران می‌کنیم در شهر خودمان بهترین امکانات را در اختیار تیم حریف قرار می‌دهیم. حق خوزستان و فولاد است که بازی در اهواز برگزار شود.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۱۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان شمس آذر برای بازی با استقلال ممنوع المصاحبه شدند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم شمس آذر قزوین در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۱۸ روز جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال خواهد رفت اما بازیکنان این تیم برای این دیدار ممنوع المصحبه هستند.

مصیب چگینی سرپرست تیم شمس آذر به خبرنگار ورزشی آنا خبر داد با تصمیم سعید دقیقی سرمربی تیم قزوینی، بازیکنان تیم برای بازی با استقلال ممنوع المصاحبه هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| نبرد استقلال با غول کش برای حفظ صدر
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • حرف‌های جنجالی‌ترین کمک داور تاریخ لیگ برتر
  • نویدکیا جایگزین منتظر محمد را پیدا کرد!
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال
  • احتمال غیبت 3 هفته ای منتظر محمد در بازی های مس رفسنجان
  • بازیکنان شمس آذر برای بازی با استقلال ممنوع المصاحبه شدند
  • آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال
  • سیلوا بازی با شمس آذر را از دست داد/ تکذیب شایعه عجیب در مورد سرپرست استقلال