Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@19:10:07 GMT

معرفی برگزیدگان فصل چهارم پروژه چهار فصل تئاتر ایران

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۱۹۵۲

معرفی برگزیدگان فصل چهارم پروژه چهار فصل تئاتر ایران

به گزارش خبرگزاری مهر، ایوب آقاخانی مدیر دفتر مطالعات و پژوهش‌های مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و طراح و مدیر پروژه‌ جامع ملی چهارفصل تئاتر ایران، تجمیع آرای اعضای هیات‌ علمی فصل چهارم از دور نوین پروژه،‌ با عنوان «شهدای مقاومت» را اعلام کرد.

به گفته آقاخانی، ۹ طرح از ۷ استان کشور از مجموع طرح‌های واصله، توسط رحمت امینی، مهرداد رایانی‌مخصوص و ایوب آقاخانی برگزیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی برگزیدگان و استان‌های مربوطه به شرح زیر است:

«آب بر آبرو» نوشته علی زیستی از کرمانشاه

«کمند و گیسو» نوشته علی زیستی از کرمانشاه

«ناپیدا شو» نوشته مهدی صالحیار از آذربایجان شرقی

«پیش از مرگ پس از جنگ» نوشته زهرا صدری از گیلان

«از سوسنگرد تا بستان با دوستان» نوشته افشین عموزاده لیچایی از گیلان

«صبح وصال» نوشته پژمان شاهوردی از لرستان    

«درد مدام» نوشته زهرا محمودی از قم

«مردی در غبار» نوشته سعید بادینی از سیستان و بلوچستان

این فصل از پروژه‌ آموزشی جامع نمایشنامه‌نویسی برای خارج از پایتخت، قرار بود در زمستان ۱۳۹۸ برگزار شود که به دلیل شیوع بیماری فراگیر کرونا برگزاری آن به تأخیر افتاد. اینک لازم است برگزیدگان تا پایان خرداد ۱۳۹۹ نسخه‌های کامل‌ شده‌ نمایشنامه‌هایشان را به دفتر مطالعات و پژوهش‌های مرکزهای هنرهای نمایشی حوزه‌ی هنری به‌ عنوان دبیرخانه‌ این پروژه به آدرس ایمیل sahnemagazine@yahoo.com ارسال کنند تا در صورت پذیرفته‌ شدن آثار برای حضور در کارگاه‌های فصلی در تهران آماده شوند.

کد خبر 4938384 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: ایوب آقاخانی تئاتر ایران حوزه هنری پروژه چهار فصل تئاتر ایران برنامه تلویزیونی ویروس کرونا تئاتر ایران موسیقی ایرانی فیلم سینمایی فیلم کوتاه سریال ایرانی شیوع کرونا شبکه دو سیما کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کنسرت آنلاین موسیقی پاپ صدیقه کیانفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۱۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر کوراش بانوان قهرمانی کشور

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون ووشو، چهاردهمین دوره مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی یادواره شهید احسان بابایی و شهدای فراجای راسک در بخش بانوان، ۲۸ و ۲۹ فروردین با حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار، مربی و داور از ۱۸ استان به میزبانی زاهدان برگزار شد.   با پایان پیکار‌های بخش بانوان این رقابت ها، نتایج به شرح زیر اعلام شد:   وزن ۴۸- کیلوگرم: ۱. فائزه ابراهیمی از خراسان شمالی ۲. عسل کلامی از سمنان ۳. زهرا باغچقی از خراسان شمالی و یاسمین رضائیان از مازندران (سوم مشترک)   وزن ۵۲- کیلوگرم: ۱. لیلا سیاهوشی از همدان ۲. آرزو سلیمی از چهارمحال و بختیاری ۳. زهرا سکاکی از مازندران و حدیث باغچقی از خراسان شمالی (سوم مشترک)   وزن ۵۷- کیلوگرم: ۱. طاهره آذرپیوند کهگیلویه و بویراحمد ۲. نسرین رحمانی خراسان رضوی ۳. سیده دینا امامی از اصفهان و زهرا جعفریان از همدان (سوم مشترک)   وزن ۶۳- کیلوگرم: ۱. پردیس عیدی‌وندی از اصفهان ۲. فریبا عاقلی از خراسان رضوی ۳. راضیه بهادری از لرستان و زهرا مظفری چهارمحال و بختیاری (سوم مشترک)   وزن ۷۰- کیلوگرم: ۱. دنیا آقایی از سمنان ۲. آتنا حسینعلی‌زاده از هرمزگان ۳. سارگل امیدوندچالی از مازندران و زینب جلالوند از همدان (سوم مشترک)   وزن ۷۸- کیلوگرم: ۱. صبا کرمعلی از همدان ۲. ریحانه گیلانی از هرمزگان ۳. الهه باغچقی از خراسان شمالی و عاطفه یوسفی از مازندران (سوم مشترک)   وزن ۸۷- کیلوگرم: ۱. حانیه وحدانی از خراسان شمالی ۲. فاطمه براتی بریمانلو از چهارمحال و بختیاری ۳. فاطمه قیطاسی از کرمانشاه و زهرا امیدی حسین آبادی از هرمزگان   وزن ۸۷+ کیلوگرم: ۱. فاطمه برمکی از مازندران ۲. مهسا عرب از مازندران ۳. مریم رستمی از خراسان شمالی و هانیه عاشوری از قم   در بخش تیمی، خراسان شمالی مقام نخست را به دست آورد. استان همدان در رده دوم جای گرفت و مقام سوم این پیکار‌ها به سمنان رسید.

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر کوراش بانوان قهرمانی کشور
  • «تاریخ طب در ایران» معرفی و بررسی می‌شود
  • رقص فراموشی و فرار از کلیشه‌ها
  • معرفی برگزیدگان مسابقات بوچیا جام برکت و کرامت در مشهد
  • جهان ذهنی بِرشت
  • اجراهای عمومی نمایش‌های صحنه‌ای جشنواره ملی تئاتر رضوی مشخص شدند+فیلم
  • جدول اجرای عمومی نمایش‌های هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی مشخص شد
  • اعلام جدول اجراهای عمومی آثار جشنواره ملی تئاتر رضوی
  • معرفی برگزیدگان چهارمین مسابقه عکس حوادث و سوانح
  • جدول اجرای عمومی آثار صحنه‌ای جشنواره ملی تئاتر رضوی