Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نماینده ولی فقیه در سپاه در پیام‌های جداگانه‌ای انتخاب «قالیباف» را به سمت ریاست مجلس شورای اسلامی و «لاریجانی» را به سمت مشاور رهبر انقلاب اسلامی و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام، تبریک گفت. تاریخ انتشار: 15:22 - 11 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۵۲۹۶

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام‌های جداگانه‌ای انتخاب «محمدباقر قالیباف» به ریاست مجلس شورای اسلامی و «علی لاریجانی» به سمت مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پیام‌ها به این شرح است:

«برادر گرامی جناب آقای دکتر علی لاریجانی
مشاور محترم مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام

سلام علیکم

اینک که پس از سال‌های مساعی صادقانه در مسئولیت‌های خطیر و مجاهدت در میادین نبرد حق علیه باطل و به‌ویژه سه دوره ریاست مجلس شورای اسلامی، بنابر صلاحدید و اعتماد رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) عهده‌دار وظیفه سنگین دیگری در سنگر دفاع از انقلاب اسلامی ایران خواهید بود؛ شایسته است از جناب‌عالی بخاطر ارائه خدمات ارزنده، مدیریت منسجم و اثربخش و به‌ویژه حسن سلوک، صادقانه تشکر و قدردانی نموده و توفیقات روزافزون شما برادر ارجمند را از خداوند منّان مسئلت می‌نمایم.

امیداست در ظل توجهات حضرت ولی عصر (ارواحناله الفدا) و ولایت رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) در صیانت حریم شامخ ولایت فقیه و پاسداری از دستاورد‌های انقلاب شکوهمند اسلامی و خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و مؤید باشید.

عبدالله حاجی‌صادقی
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی»

بیشتر بخوانید: رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش انتخاب قالیباف را به عنوان رییس مجلس تبریک گفت

«برادر گرامی جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف

سلام علیکم

مجلس شورای اسلامی، تجلی‌گاه مردم‌سالاری اسلامی و تنها مرجع قانون‌گذاری و به فرمودۀ امام راحل عظیم‌الشأن «در رأس امور است». حضور عالمان شجاع و ظلم‌ستیزی همچون مرحوم مدرس در این سنگر خطیر حق‌خواهی و عدالت‌طلبی و حمایت از حقوق محرومان و مستضعفان، بیانگر شأن و نقش والا‌ی این جایگاه حساس و حیاتی در منکوب کردن دشمنان و مؤانست و پیوند دل‌های مؤمن و انقلابی است.

اینجانب انتخاب شایسته جنابعالی را که شخصیتی متعهد، انقلابی، ولایتمدار و مجرب در عرصه‌های مختلف و حساس مدیریتی کشور هستید به سمت ریاست مجلس شورای اسلامی تبریک عرض نموده و این انتخاب را برگ زرین دیگری بر افتخارات دوران خدمت در سنگر دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برمی‌شمارم.

امید است تجارب ارزشمند شما در عرصه‌های جهادی گوناگون گذشته همراه با استعداد، خلاقیت و تعهد و تخصص و با حرکت جهادی و تأثیرگذار نمایندگان محترم مجلس، گام‌های جدی در رفع مشکلات اقتصادی کشور و قشر مستضعف برداشته و در این مسئولیت خطیر نیز کارنامه‌ای درخشان ارائه نمایید.

از خداوند منان مسئلت می‌نمایم همواره در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) و در پرتو رهنمود‌های حکیمانه رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) موفق و مؤید باشید.

عبدالله حاجی‌صادقی
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی»

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف ریاست مجلس شورای اسلامی ولی فقیه در سپاه انقلاب اسلامی مدظله العالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۲۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر یک نماینده مجلس درباره تلاطمات بازار ارز و دستکاری دولت در جداول بودجه ۱۴۰۳ /قالیباف پاسخ داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس در پاسخ به تذکر محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی درباره تغییرات اعمال شده در جداول بودجه گفت:‌ بخش دوم لایحه بودجه براساس بند «ب» ماده ۱۸۲ مورد بررسی قرار می‌گیرد لذا کمیسیون تلفیق، صحن مجلس و حتی دولت نمی‌تواند احکام جدیدی را در جداول آورد.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، وی اضافه کرد: براین اساس اگر تغییری درباره موضوع مالیات یا ال پی جی در جداول لحاظ شده باشد به معنای حکم جدید است که امکان طرح آن در بخش دوم لایحه بودجه وجود ندارد. مجددا می‌گویم که نمایندگان در پیشنهادات خود و کمیسیون تلفیق و همچنین در جریان بررسی در صحن امکان طرح حکم جدید نیست اگر دولت هم در بخش دوم لایحه حکم جدیدی آورده باشد خلاف قانون عمل کرده و قابل طرح نیست.

رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مجلس شورای اسلامی براساس ماده ۱۸۲ آیین‌نامه بخش اول لایحه بودجه یعنی منابع و مصارف را تصویب کرد که بعد از تایید شورای نگهبان تبدیل به قانون شد و در اسفندماه ابلاغ شد، پس دولت و کمیسیون تلفیق و مجلس شورای اسلامی حق تغییر منابع و مصارف را ندارند و نمی‌توان آن را کم و زیاد کرد منتها جابجایی بین جداول امکان‌پذیر است.

قالیباف در واکنش به این موضوع که دولت تغییری در جداول برخلاف مصوبات مجلس شورای اسلامی در بخش اول لایحه بودجه داشته است، تصریح کرد: شاید دولت جداول را براساس لایحه و نه مصوبات تنظیم کرده است که براین اساس اصلاحاتی در مجلس شورای اسلامی صورت می‌گیرد که این کار را کمیسیون تلفیق انجام می‌دهد.

وی درباره روند بازار ارز هم اظهار کرد: جلسه مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت بازار ارز به تاخیر افتاد حتما ما جلسه‌ای را هفته‌ آینده برگزار خواهیم کرد.

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی در تذکر خود گفت: براساس اصلاحات آیین‌نامه قرار بود که بعد از تصویب بخش اول لایحه بودجه مربوط به منابع و مصارف و احکام، دولت جداول را مبتنی بر بخش اول ارائه دهد حال این‌که تفاوت زیادی بین اعداد و ارقام احکام با جداول وجود دارد.

وی ادامه داد: نمونه آن را می‌توان در موضوع فروش محصولات فرعی گاز اتان و گاز مایع دید. دولت در تبصره هشت این موضوع را به عنوان منابع قید کرده بود که ما در صحن علنی مجلس حذف کردیم اما مجددا در جداول آمده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: درباره موضوع ارز هم قرار بود مجلس جلسه‌ای برگزار کند که به خاطر اتفاقات اخیر به عقب افتاد انتظار می‌رود جلسه فوق‌العاده‌ای تشکیل شود. ما نگران وضعیت بازار ارز هستیم.

وی بیان کرد: باید موضوع سیاست‌های ارزی تعیین تکلیف شود که چالشی برای سیاست‌های اقتصادی کشور است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895779

دیگر خبرها

  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز ارتش
  • عصر شعر آئینی وعده صادق در کرج برگزار شد
  • پیام‌ تبریک فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق به مناسبت روز ارتش
  • قالیباف روز ارتش را تبریک گفت
  • تذکر یک نماینده مجلس درباره تلاطمات بازار ارز و دستکاری دولت در جداول بودجه ۱۴۰۳ /قالیباف پاسخ داد
  • «قالیباف» روز ارتش را تبریک گفت/ بررسی لایحه تجارت در دستور کار امروز مجلس شورای اسلامی
  • «قالیباف» روز ارتش را تبریک گفت/ بررسی لایحه تجارت در دستورکار در دستور کار امروز مجلس شورای اسلامی
  • «قالیباف» روز ارتش را تبریک گفت
  • تبریک روز ارتش توسط قالیباف