Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: سایت رادار سوباشی امروز قدرتمند‌تر از گذشته در حال انجام مأموریت است. تاریخ انتشار: 15:27 - 11 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۵۳۰۶

خبرگزاری میزان - امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در منطقه پدافند هوایی غرب کشور از بخش‌های مختلف گروه پدافند هوایی همدان، ایستگاه اطلاعات و شناسایی، قرارگاه سربازی بازدید کرد و میزان آمادگی رزمی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این برنامه همچنین از سایت‌های تابعه ازجمله سایت رادار سوباشی بازدید کرد و ضمن قدردانی از تلاش‌های کارکنان گفت: محدوده تحت مسئولیت منطقه پدافند هوایی غرب کشور، به‌خصوص سایت رادار سوباشی از مناطق راهبردی پدافند هوایی است و عملکرد این سایت راداری در دوران دفاع مقدس بیانگر اهمیت ویژه آن است.

امیر صباحی‌فرد در ادامه تصریح کرد: سایت رادار سوباشی امروز قدرتمند‌تر از گذشته و با حضور کارکنان جوان در حال انجام مأموریت است.

بنابر این گزارش، در این بازدید سالن اجتماعات منطقه پدافند هوایی غرب کشور با حضور امیر صباحی‌فرد افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: امیر صباحی‌فرد: نیازی به کمک بیگانگان در حوزه صنایع دفاع موشکی نداریم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امیر صباحی فرد نیروی پدافند هوایی ارتش سایت رادار سوباشی پدافند هوایی صباحی فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۲۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات فرمانده کل ارتش درباره جزئیات حادثه امروز اصفهان

فرمانده کل ارتش گفت: انفجار صبح امروز در آسمان اصفهان مربوط به تیراندازی سامانه‌های پدافند ضد هوایی به شئ مشکوکی بوده که هیچ حادثه و خسارتی در پی نداشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی امروز _جمعه سی و یکم فروردین_ درباره صدای انفجار در اصفهان اظهار کرد: انفجار صبح امروز در آسمان اصفهان مربوط به تیراندازی سامانه‌های پدافند ضد هوایی به شئ مشکوکی بوده که هیچ حادثه و خسارتی در پی نداشته است.

وی افزود: کارشناسان مربوطه در حال بررسی ابعاد موضوع هستند که پس از دریافت نتیجه، مراتب را اطلاع‌رسانی خواهند کرد.

کد خبر 745949

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: «وعده صادق»دستاوردهای تاریخی دارد/ پدافند در حادثه اصفهان با هوشمندی برخورد کرد
  • واکنش فرمانده نیروی زمینی ارتش به حادثه امروز اصفهان
  • اظهارات فرمانده کل ارتش درباره جزئیات حادثه امروز اصفهان
  • امیر حیدری: «وعده صادق» تحقق آیات سوره عنکبوت بود/ پدافند در حادثه اصفهان با هوشمندی عمل کرد
  • فرمانده ارتش: تیراندازی به چند شیء پرنده انجام شد
  • تیراندازی به چند شیء پرنده انجام شد
  • تیراندازی به چند شی پرنده انجام شد/ پدافند هوایی هوشیار است
  • امیر موسوی: تیراندازی به چند شی پرنده انجام شد
  • تیراندازی به چند شی پرنده انجام شد
  • ارتش: هیچ آسیبی به تجهیزات، نیروی انسانی و اماکن اصفهان وارد نشده است