Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به بازگشایی مساجد در منطقه گفت: وقتی مدیران و کارمندان ادارات  با همه ظرفیت در ادارات حضور دارند دلیلی ندارد؛ نماز جماعت  در ادارات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار نشود. ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی‌(ره) با بیان اینکه امام(ره) در سه محور عقلانیت، معنویت و عدالت دارای برجستگی‌هایی بودند که بازگو کردن آنها زمان‌بر است اظهار داشت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند در بحث عدالت عقب ماندگی‌هایی داریم، دین اسلام خدایش عادل، پیامبرانش، پیشوایان، فقیه، قاضی و امام جماعتش عادل است که در همین راستا در این مسیر نقشه‌ای که امام راحل برای ما ترسیم کرده‌اند؛ عدالت را در زندگی، محل کار و شیوه تعامل در نظام اداری مشاهده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در راستای برقرای عدالت که از برجستگی‌های شخصیت امام راحل بود باید توسعه متوازن را برای همه استان‌ها در نظر بگیریم و در درون استان نیز برای کلیه شهرستان‌ها و روستا لحاظ شود. واژه پابرهنگان، محرومان و کوخ نشینان را که در زبان و نوشته امام راحل زیاد شنیده و دیده‌ایم اقتضا می‌کند در سالگرد گرامیداشت ایشان به این مسائل بیشتر توجه کنیم و در مجموعه اداری و رفتاری خودمان با عدالت رفتار کنیم. 

روحانی: بازگشایی درب مساجد برای نمازهای یومیه / باید سبک زندگی گذشته را ترک کنیماز گوشه و کنار کاشان| برگزاری مراسمات در مساجد آران و بیدگل ممنوع استرحمانی فضلی: پیشنهاد بازگشایی مساجد و افزایش فعالیت پاساژها به ستاد مقابله با کرونا ارائه شده است

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: در به کار گرفتن نیروها باید به عدالت توجه ویژه کنیم و توجه داشته باشیم شخصی که به کار گرفته‌ایم در مسیر عدالت که از جمله ویژگی‌های شخصیتی امام (ره) است حرکت  کند، بنده بارها تاکید کرده‌ام در جذب نیروهای ادارات عدالت را رعایت کنیم و این چنین نباشد با نامه فلان کس نیرو جذب یا حفظ کنیم چرا که این اقدامات در راه و سیره امام راحل جایی ندارد.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز ارتحال امام (ره) بیان کرد: امام خمینی (ره) نیازمند دور هم جمع شدن و یاد کردن ما از ایشان نیست بلکه یاد امام راحل نقشه راه ایشان را باید ادامه دهیم  و حیات طیبه‌ای را برای خود و مردم رقم بزنیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه انتظار داریم شعائر الهی که تعظیم امام و بزرگداشت انقلاب اسلامی است  را مانند سابق در خیابان‌ها مشاهده کنیم گفت: پس از شیوع ویروس کرونا در استان و برگزار نشدن جلسات اداراتی که باید در ظاهر تعظیم شعائر الله را رعایت می‌کردند با استفاده از نصب بنر و تبلیغات متاسفانه نقش کمرنگی داشته این در حالی است که تعظیم شعائر الهی یک وظیفه است و ادارات نباید تعطیل شدن مراسم‌های به دلیل کرونا را بهانه کنند و از تعظیم شعائر در خیابان‌ها نیز شانه خالی کنند. 

وی در رابطه با بازگشایی مساجد استان لرستان تصریح کرد: بازگشایی مساجد را نمی‌توان ایده شخصی خودمان کنیم، دستوری  به صورت عمومی برای بازگشایی مساجد و استفاده از ظرفیت مساجد داده شده  که در استان لرستان نیز بر اساس پروتکل‌های بهداشتی مساجد باز می‌شوند، وقتی مدیران و کارمندان ادارات با همه ظرفیت در ادارات حضور دارند دلیلی نیست، نماز جماعت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار نشود و نظارت‌ها اعمال شود. 

نماینده ولی فقیه در لرستان در رابطه با نحوه برگزاری مراسم  سالگرد ارتحال امام (ره) خاطر نشان کرد: طی روزهای گذشته تجربه شب‌های قبل به ما نشان داد که افراد متدین ملتزم‌ترین و پایبندترین افراد به رعایت نکات بهداشتی هستند در همین راستا به نظر بنده می‌توانیم مجلسی با رعایت کلیه توصیه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی با حضور ادارات و سازمان‌ها نه عموم مردم برگزار کنیم.

وی اظهار داشت:در باب فضای مجازی جهت برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام گروه‌های جهادی و جوانان  انقلابی جلوتر از همه در حال حرکت هستند و وظیفه خودشان را به خوبی انجام می‌دهند،ادارات، نهادها و سازمان‌ها نیز اقدامات خوبی انجام خواهند داد که در مرکز استان و شهرستان‌ها بنا به مصوبات شورای ملی کرونا نمازخانه‌های ادارات، مساجد و برگزاری مراسم سالگرد امام راحل برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/645/ی

R41450/P1549/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی بازگشایی مساجد برگزاری مراسم استان لرستان ارتحال امام ولی فقیه امام راحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۲۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت نماینده ولی فقیه در استان همدان از کودکان بیمارستان اکباتان

به مناسبت عید نوروز نماینده ولی فقیه در استان همدان و جمعی از مسئولان از کودکان بستری در بیمارستان اکباتان عیادت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم با اهدا هدایایی به کودکان از آن‌ها دلجویی کردند.

او با آرزوی شفای عاجل و سلامت برای این کودکان، اظهار امیدواری کرد: این کودکان هرچه زودتر با بهبودی کامل به آغوش خانواده بازگردند.

بیمارستان فوق‌تخصصی کودکان اکباتان ۲۷۲ تخت بیمارستانی و بخش‌های درمانی، جراحی کودکان، ارتوپدی کودکان و هماتولوژی کودکان دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • روحانیون و ائمه جماعات ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه دیدار کردند
  • برخی مسئولان اسلامی فکر می‌کنند اما قارونی عمل می‌کنند
  • نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی سخنران نخستین شب از لیالی قدر در حرم مطهر رضوی
  • جزئیات برگزاری مراسم شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد
  • اطلاعیه دفتر امام جمعه اردبیل در خصوص برنامه شب‌های قدر
  • بازدید نماینده ولی‌فقیه در استان همدان از بیمارستان اکباتان
  •  دیدار نوروزی رئیس و هیئت‌رئیسه دانشگاه ارومیه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!
  • عیادت نماینده ولی فقیه در استان همدان از کودکان بیمارستان اکباتان
  • دعوت نماینده ولی فقیه در لرستان از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس