Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-28@10:36:22 GMT

دلیل انصراف دو ناشر اروپایی از نمایشگاه کتاب

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۲۱۰۸

دلیل انصراف دو ناشر اروپایی از نمایشگاه کتاب

نمایشگاه کتاب فرانکفورت ۲۰۲۰ به‌صورت غیرمتمرکز برگزار خواهد شد. نکته جالب پس از این اعلام آن است که دو ناشر بزرگ به نام‌های HarperCollins و Pan Mac از حضور در نمایشگاه فرانکفورت انصراف داده‌اند. این دو ناشر غرفه‌های بزرگی را در نمایشگاه هرساله غرفه‌های بزرگی را به خود اختصاص می‌دادند.

انتشارات هارپر کالینز HarperCollins Publishers در زمینه‌های گوناگون به چاپ کتاب، آوا کتاب و کتاب الکترونیکی می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیکشنری معروف کالینز را نیز خود منتشر می‌کند.

انتشارات هارپرکالینز از سال ۱۸۱۹ آغاز به چاپ کتاب کرد. در ابتدا انتشارات تنها به چاپ کتاب‌های مذهبی و آموزشی اشتغال داشت؛ ولی پس از مدتی، به کتاب داستان روی آورد و از جمله، تقریباً همه داستان‌های «آگاتا کریستی» و «دارن شان» را کالینز چاپ کرد؛ ولی امروزه، در بخش‌های گسترده‌ای، از چاپ کتاب کودک گرفته تا کتاب آشپزی و شعر، فعالیت دارد و با بسیاری از نویسندگان بزرگ همکاری می‌کند.

مک میلان هم در حوزه‌های مختلف کتاب منتشر می‌کند؛ از جمله کودک، ادبیات، رمان، جرم و جنایت و تخیلی و آموزش زبان، دانشگاهی، علوم انسانی و علوم پایه.... این ناشر هم که در فرانکفورت حاضر نخواهد شد در ۷۰ کشور فعالیت دارد. اما در کشورهایی چون آفریقای جنوبی، انگلیس، استرالیا و هند تحت عنوان پن مک میلان فعال است.

برنامه اجرایی نمایشگاه کتاب فرانکفورت ۲۰۲۰ بدین صورت اعلام شده است:

 زمان: از ۱۴ تا ۱۸ اکتبر ۲۰۲۰

تعداد بازدیدکنندگان پذیرفته‌شده: تعداد بازدیدکنندگان همزمان در سایت پذیرش می‌شوند و بستگی به فضای ناخالص پرشده در ماه اکتبر دارد.

سالن‌ها: در حال حاضر، برپایی نمایشگاه در سطح ۶ سالن متمرکز است (سطح سالن ۳.۰ و ۳.۱، ۴.۰، ۴.۱ و ۶.۰ و ۶.۱).
جانمایی: پیش‌بینی می‌شود جانمایی متقاضیان تا اواسط ماه جولای به پایان برسد.

فضای غرفه: کمترین فضای ممکن برای برپایی غرفه، ۸ مترمربع خواهد بود. غرفه‌دارانی که ۴ مترمربع رزرو کرده‌اند ۴ مترمربع مازاد (بدون پرداخت هزینه اضافی) دریافت می‌کنند.

عرض راهرو: به هر غرفه ۱.۵ متر عرض (راهرو) در جلو به‌عنوان یک منطقه ارتباطی اضافی اختصاص می‌یابد و عرض راهرو در سالن‌ها بین ۶-۸ متر است.

۲۴۱۲۴۵

کد خبر 1394225

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: نویسنده ناشران صنعت نشر نمایشگاه کتاب بازار کتاب کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۲۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه قرآنی از ۱۵ تا ۲۰ فروردین ماه در کرمانشاه برپا خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، پوریا جلالی ظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت که در سالن شهید سلیمانی استانداری با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری و دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت همزمان در ایام ماه مبارک رمضان به عنوان یکی از الگوهای بسیار خوب در کشور برگزار می‌شود که استان کرمانشاه نیز سال گذشته برای نخستین بار این نمایشگاه را با برنامه‌ریزی و مشارکت دستگاه‌های اجرایی برپا کرد.

وی با تاکید بر اهداف برپایی نمایشگاه قرآن و عترت، افزود: این نمایشگاه به منظور ترویج فرهنگ و روحیه انس با قرآن و آشنایی با فضای قرآنی و همچنین درک مفاهیم از راه‌های مختلف در غرفه‌ها خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده امسال نمایشگاه قرآن و عترت در استان کرمانشاه از تاریخ ۱۵ تا ۲۰ فروردین ماه با بیش از ۴۰ غرفه با موضوعات مختلف در محل دائمی نمایشگاه‌ها در پارک شاهد آغاز به کار خواهد کرد.

جلالی تاکید کرد: غرفه‌های نمایشگاه قرآن و عترت با موضوعات متعدد اما با یک محوریت واحد به مدت ۶ روز فعالیت داشته و امسال با شناسایی و سپس رفع نواقص در نمایشگاه سال گذشته به دنبال یک فضای شاد معنوی به ویژه برای جامعه هدف کودک و نوجوان خواهیم بود.

وی به لزوم همکاری تمامی دستگاه‌ها بر برپایی یک نمایشگاه قرآنی مطلوب در استان کرمانشاه تاکید و بیان کرد: در این نمایشگاه علاوه بر عرضه محصولات مختلف قرآنی، کرسی‌های تلاوت، تفسیر آیات، بازی‌های قرآنی برای سنین کودک و نوجوان، معرفی کتاب‌ها، مفاخر حوزه قرآنی و همچنین فعالین، حافظان و قاریان و… به همراه یک فضایی شاد و معنوی دنبال می‌شود.

جلالی در پایان یادآور شد: لازمه شناخت و تبلیغات مناسب برای معرفی نمایشگاه قرآن و عترت به کار فضای رسانه به ویژه صدا و سیما است که با پوشش خبری از قبل و حین برنامه‌های اجرایی در این نمایشگاه می‌توان مردم را به این نمایشگاه دعوت و جذب کنیم.

فعالان قرآنی، مؤسسات قرآنی و دستگاه‌های اداری مختلف استان مانند آموزش و پرورش، دانشگاه رازی، بسیج، سپاه، کمیته امداد، بهزیستی و ادارات اوقاف و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی نیز در نمایشگاه قرآن کرمانشاه با برپایی غرفه‌هایی قرآنی از جمله شرکت کنندگان و برگزار کنندگان نمایشگاه خواهند بود.

کد خبر 6063563

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه قرآنی از ۱۵ تا ۲۰ فروردین‌ماه در کرمانشاه
  • نمایشگاه قرآن در کرمانشاه برپا می‌شود
  • نمایشگاه قرآنی از ۱۵ تا ۲۰ فروردین ماه در کرمانشاه برپا خواهد شد
  • گشایش هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 
  • برگزاری بازارچه صنایع دستی و کتاب و سوغات نوروزی در هندیجان
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 
  • فروش بیش از ۵۲ میلیارد ریال صنایع‌ دستی در مازندران
  • جزییات حضور انتشارات جمکران در نمایشگاه قرآن
  • چاپ سه‌کتاب روانشناسی رسانه اجتماعی، هنر و شطرنج توسط دو ناشر
  • تکمیل ظرفیت مدارس و سالن‌های نمایشگاه بین‌المللی شیراز