Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-24@08:58:34 GMT

عملیات اجرایی آسفالت ۴ روستای دهلران آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۲۱۷۹

عملیات اجرایی آسفالت ۴ روستای دهلران آغاز شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حبیب‌الله محبی اظهار کرد: در راستای محرومیت‌زدایی از روستاهای شهرستان دهلران با مشارکت مردم ساکن در روستاها، کار آسفالت معابر ۴ روستای فرخ‌آباد، جلیزی بالا، بیشه‌دراز و مرکز دهستان دشت عباس با مساحت ۲۰ هزار متر مربع آغاز شده است.

وی اعتبار هزینه‌شده برای اجرای آسفالت این روستاها را از محل منابع استانی، قیر یارانه‌ای و فروش زمین عنوان کرد و افزود: با اجرای طرح تامین قیر رایگان توسط دولت و مشارکت دهیاران گام‌های خوبی برای آسفالت معابر روستاهای این شهرستان برداشته شده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام با اشاره به برنامه‌های در دست اجرای این اداره کل در سال ۹۹ یادآور شد: ایمن‌سازی روستاهای در معرض سوانح، اجرای اصلاح معابر شامل هدایت آب‌های سطحی و فاضلابی، احداث کانال هدایت سیلاب، دیوار حائل، شن‌ریزی و اصلاح معابر اقدامات این اداره کل در سال جاری است.

محبی با اشاره به تسهیلات پرداختی به سیل‌زدگان شهرستان دهلران تاکید کرد: سال ۹۸، ۲۱۰ میلیارد ریال وام و کمک بلاعوض مسکن و معیشتی به سیل‌زدگان این شهرستان پرداخت شد.

وی اضافه کرد: از این میزان ۶۰ میلیارد ریال به صورت بلاعوض و مابقی به صورت تسهیلات قرض‌الحسنه به سیل‌زدگان دهلرانی پرداخت شده است‌.

محبی با اشاره به وضعیت احداث و تعمیر واحدهای مسکونی در مناطق سیل‌زده شهرستان دهلران افزود: با این میزان تسهیلات کار ساخت ۶۸۹ واحد در دستور کار قرار گرفت که از این تعداد ۲۳۶ واحد معیشتی، ۲۴۹ واحد تعمیری شهری و روستایی، ۹۲ واحد احداثی شهری و ۱۱۲ واحد هم احداثی در روستاها بود که تمامی این واحدها تکمیل شده و به بهره‌برداری رسیده است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان ایلام با اشاره به کمک بلاعوض ۲ میلیارد ریالی به واحدهای مسکونی نیمه‌تمام در این شهرستان یادآور شد: برای تکمیل این واحدها که از محل طرح ویژه تسهیلات گرفته بودند، اقدامات لازم انجام گرفت.

محبی اضافه کرد: همچنین در سال ۹۸، ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای طرح ویژه در این شهرستان پرداخت شد که از این محل ۱۴۹ واحد بهره‌برداری یا در مراحل پایانی کار هستند.

شهرستان دهلران در ۲۲۰ کیلومتری ایلام واقع است.

کد خبر 516715 برچسب‌ها طرح‌های عمرانی استان ایلام

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: طرح های عمرانی استان ایلام شهرستان دهلران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۲۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد

احمد محمدی راستی در گفتگو با خبرنگار مهر، از آغاز عملیات اجرایی احداث میدان ورودی شهر رزن از سمت پلیس راه رزن، قزوین خبر داد و گفت: با توجه به اینکه شهر رزن یکی از مبادی اصلی ورودی غرب کشور محسوب می‌شود و از طرفی شاهد نابسامانی بصری و عدم زیبای در ورودی شهر بودیم ساماندهی و اجرای میدان ورودی بسیار ضروری بود.

محمدی راستی افزود: مساحت این میدان یک و هفت دهم هکتار است که کارکردهای مختلفی برای آن پیش بینی شده است

وی اظهار داشت: در بحث اجرای فضای سبز و پارک و مهمتر از همه در بحث ترافیکی جهت ارتباط کنارگذر با ورودی شهر رزن این میدان کاربرد دارد.

شهردار رزن گفت: بیش از ۱۰ میلیارد تومان برای این پروژه اعتبار پیش بینی شده است که در ۳ فاز اجرا می‌شود.

محمدی افزود: در مرحله اول پس از زیر سازی بحث کشت گل در حاشیه میدان اجرا می‌شود و سپس رینگ کندروی خودرو اجرا و محیط گردشگری و پارک مرکزی در آن پیش بینی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با افتتاح این پارک خدمات حمل و نقل و گردشگری در شهر رزن ارتقا یابد.

کد خبر 6087060

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکن کارکنان انرژی اتمی در بوشهر
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • آغازعملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری در بروجن
  • آغاز عملیات اجرایی فاز ‌سوم طرح آبرسانی رینگ جنوبی اراک
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت
  • بررسی روند عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به روستای هفتوان سلماس
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن