Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@11:50:17 GMT

روند نزولی صبح امروز قیمت سکه و طلا برگشت

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۲۲۷۶

روند نزولی صبح امروز قیمت سکه و طلا برگشت

طبق اعلام نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران، صبح امروز قیمت سکه و طلا نسبت به روزهای گذشته نزولی بود اما از ظهر به بعد مجدد افزایش قیمت رخ داد که علت آن تنها افزایش نرخ ارز نسبت به صبح امروز بود؛ چراکه قیمت انس جهانی ثابت مانده است.

محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تغییرات قیمتی در بازار سکه و طلا داخلی در بازار امروز (یکشنبه) نسبت به روز گذشته، اظهار کرد: از صبح امروز تا حوالی ساعت یک بعد از ظهر روند قیمت سکه و طلا در بازار داخلی نسبت به روزهای گذشته کاهشی بود اما از ظهر به بعد، به دنبال افزایش نرخ ارز در عین ثبات نرخ قیمت‌های جهانی، قیمت سکه و طلا در بازار داخلی نسبت به صبح مجدد افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران، بازه تغییرات قیمت سکه و طلا در بازار امروز (قیمت اول، قیمت‌های صبح و قیمت‌های دوم، آخرین نرخ‌های معاملاتی بازار امروز است) به شرح زیر است:

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی در ابتدای صبح نسبت به روز گذشته، ظهر به بعد ۵۰ هزار تومان افزایش یافت و به هفت میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید. (صبح هر قطعه سکه هفت میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.)

همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بین بازه هفت میلیون و ۳۷۰ هزار تومان تا هفت میلیون  ۴۰۰ هزار تومان تغییر قیمت داشت. 

قیمت هر قطعه نیم سکه نسبت به روز گذشته ثابت مانده و سه میلیون و ۷۸۰ هزار تومان معامله می‌شود. آخرین قیمت معاملاتی برای ربع سکه دو میلیون و ۴۰ هزار تومان و برای سکه‌های یک گرمی یک میلیون و ۹۰ هزار تومان است.

همچنین قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز امروز نسبت به روز گذشته حدود ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان کاهش قیمت داشته و در محدوده ۷۱۵ هزار تومان تا ۷۲۰ هزار تومان معامله شده است. هر مثقال طلا نیز بین سه میلیون و ۱۰۰ تا سه میلیون و ۱۳۰ هزار تومان قیمت داشته است.

آخرین نرخ هر اونس طلای جهانی نیز ۱۷۲۹ دلار ثبت شده است که نسبت به روز  گذشته بدون تغییر بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قیمت سکه و طلا سکه طلا بازار سکه و طلا نسبت به روز گذشته قیمت سکه و طلا هفت میلیون هزار تومان صبح امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۲۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات قیمت انواع ارز در معاملات مرکز مبادله

قیمت انواع ارز امروز (سه‌شنبه) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران نسبت به روز گذشته بدون تغییر و ثابت ماند.

به گزارش مشرق، قیمت هر اسکناس دلار آمریکا امروز (سه‌شنبه ۷ فروردین) در مرکز مبادله ۴۳ هزار و ۴۷۲ تومان معامله شد؛ همچنین قیمت حواله دلار آمریکا ۴۰ هزار و ۵۵۳ تومان بود. بدین ترتیب قیمت اسکناس و حواله دلار در مرکز مبادله نسبت به روز گذشته بدون تغییر ماند.

اسکناس یورو هم امروز مانند دلار نسبت به روز گذشته تغییر قیمت نداشت. هر اسکناس یورو امروز به قیمت ۴۶ هزار و ۹۸۰ تومان معامله شد و نرخ حواله یورو نیز به ۴۳ هزار و ۸۲۵ تومان رسید.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری ۱۱ هزار و ۸۳۷ تومان و حواله درهم ۱۱ هزار و ۴۲ تومان داد و ستد شد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • رکورد جدید قیمت سکه در بازار تهران به ثبت رسید
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت گوشت قرمز امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • افزایش قیمت سکه امروز پنجشنبه ۹ فروردین
  • قیمت ارز دلار سکه طلا یورو در بازار امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • ثبات نسبی بازار طلا در روز رشد بهای طلای جهانی
  • قیمت طلا و سکه امروز ۸ فروردین ۱۴۰۲
  • ثبات قیمت انواع ارز در معاملات مرکز مبادله
  • کاهش ۱۰۰ هزار تومانی قیمت سکه در روز رشد بهای طلای جهانی