Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش پایگاه خبری فلسطین الان، «احمد بحر» در پیام تبریک‌آمیزی که برای قالیباف ارسال کرده، تصریح کرد: نمایندگان مردم فلسطین و همه فلسطینیان انتخاب قالیباف را  بعنوان رییس جدید مجلس به جمهوری اسلامی ایران تبریک می‌گویند و از خداوند و خواست که وی را در انجام این مسئولیت یاری کند.

وی ابراز امیدواری کرد که این دوره از مجلس جدید نتیجه‌بخش باشد و خواسته‌های مردم ایران را محقق کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بحر همچنین از مجلس پیشین  به خاطر حمایت همه‌جانبه از ملت و آرمان فلسطین تشکر کرد.

نایب رییس مجلس قانون‌گذاری فلسطین ابراز امیدواری کرد که نقش مجلس اسلامی ایران در حمایت از ملت و آرمان فلسطین همچنان ادامه داشته باشد.

یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز چهارشنبه (هفتم خرداد ۹۹) گشایش یافت و در جلسه روز پنجشنبه، بر اساس آرای نمایندگان محمدباقر قالیباف به عنوان رییس و «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» و «علی نیکزاد» به عنوان نواب رییس برای مدت یک سال انتخاب شدند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی فلسطین مجلس شورای اسلامی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۲۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رییس‌جمهور باعث تعمیق روابط ایران و پاکستان می‌شود

«ابراهیم رضایی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به سفر رییس‌جمهور به پاکستان اظهار کرد: پاکستان، کشوری مهمی و یکی از کشورهای بزرگ اسلامی است و تقویت ارتباط با این کشور برای ما اهمیت زیادی دارد.

وی با اشاره به اینکه اولویت جمهوری اسلامی ایران در عرصه سیاست خارجی، تعامل و تقویت ارتباط با همسایگان است، ادامه داد: همسایگان در اولویت روابط خارجی ایران و به ویژه در دولت سیزدهم قرار دارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پاکستان کشوری مهم و مؤثر در منطقه‌ است گفت: جمهوری اسلامی ایران، زمینه‌های زیادی برای ارتباط با پاکستان دارد و تعمیق و گسترش روابط ایران و پاکستان و تعمیق اقدامات دوجانبه، از اهمیت بالایی برخوردار است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ایران و پاکستان در زمینه‌هایی مانند اقتصادی، تجاری، تشکیل بازارچه‌های مشترک مرزی، انرژی، ترانزیت، حمل و نقل و همچنین در حوزه امنیت و مبارزه با تروریسم، با یکدیگر در تعامل هستند؛ هم ما می‌توانیم بسیاری از مایحتاج پاکستان را تأمین کنیم و هم پاکستان می‌تواند در این زمینه، به ما کمک کند.

رضایی گفت: بر این اساس، سفر رییس‌جمهور به پاکستان بسیار مهم است و می‌تواند منجر به توسعه و تعمیق روابط ایران با این کشور شود.

وی اضافه کرد: رییس‌جمهور ما و نخست‌وزیر پاکستان توافق کردند که در اولین گام، میزان مبادلات تجاری بین دو کشور به ۱۰ میلیارد دلار برسد که ما هم معتقدیم این ظرفیت وجود دارد و اگر بخش‌های مختلف دو کشور فعال شوند، می‌توانند به این حجم از مبادلات تجاری برسند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از سوی دیگر، بین دو ملت ایران و پاکستان روابط و سابقه بسیار بزرگ تاریخی و فرهنگی وجود دارد. ایران و پاکستان اشتراک‌های فرهنگی، دینی، تاریخی و تمدنی بسیار زیادی با هم دارند و دو ملت ایران و پاکستان از این حیث بسیار نزدیک به همدیگر هستند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سفر رییس‌جمهور اهمیت زیادی برای تقویت ارتباط ایران و پاکستان دارد و امیدواریم ماحصل این سفر، توسعه روابط و افزایش رفاه و رضایت‌مندی برای هر دو ملت ایران و پاکستان باشد.

کد خبر 6086503 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • سفر رییس‌جمهور باعث تعمیق روابط ایران و پاکستان می‌شود
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده فدراسیون والیبال / نایب‌رئیس، سرپرستی تیم‌ملی و سفرها را قبضه می‌کند
  • دفاع بازرس جبهه پایداری از ریاست 4 ساله قالیباف بر مجلس /رئیس مجلس را متهم به تک روی می کنند / اعضای هیات رئیسه با تعارف کار می کردند
  • آغاز جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف / بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • قالیباف فرا رسیدن سالروز تاسیس «سپاه» را تبریک گفت
  • قالیباف فرا رسیدن سالروز تأسیس «سپاه» را تبریک گفت/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • قالیباف فرا رسیدن سالروز تأسیس «سپاه» را تبریک گفت
  • تبریک فرا رسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران توسط قالیباف