Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، منصور شیشه فروش پیش از ظهر یک شنبه در جلسه ستاد بازسازی مناطق سیل زده در شهرضا اظهار داشت: با همکاری بانک کشاورزی و جهاد کشاورزی کارگروهی در شهرستان‌های استان تشکیل و به بیش از ۳۵ هزار نفر، وام برای استمهال وام‌هایشان، پرداخت شد.

وی افزود: استان اصفهان از لحاظ پرداخت این وام‌ها رتبه ممتازی در کشور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان درباره استخرهای آب کشاورزی گفت: از ابتدای سال سه نفر در فلاورجان، ورزنه و بخش شرق استان در استخرها و منابع آب کشاورزی غرق شدند.

شیشه فروش تشریح کرد: دور استخرها باید فنس کشی شده و در چهار جهت تابلوهای شنا ممنوع و در فواصل طولی و عرضی استخر طناب‌های نجات و نردبان تعبیه شود.

وی بیان داشت: استخرهای آب کشاورزی، مسیر رودخانه زاینده رود و کانال‌های انشعابی، مکان مناسبی برای شنا نیست و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطر نشان کرد: بستر رودخانه زاینده رود به علت ناپایداری نا امن است و امسال ۲ نفر هم در این رودخانه غرق شده‌اند.

کد خبر 4938366

منبع: مهر

کلیدواژه: کشاورزان تسهیلات ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد شیوع کرونا گرگان عید سعید فطر قزوین بیرجند نماز عید سعید فطر روز جهانی قدس ستاد مقابله با کرونا مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۲۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، حسن حسین زاده ت: در سال ۱۴۰۳ در راستای توسعه اشتغال وبر اساس سیاست‌های کمیته امداد مبنی بر ایجاد اشتغال برای مددجویان و گفمتقاضیان غیر مددجو در زمینه کسب و کار به ۲۹۰ نفر در این شهرستان تسهیلات خود اشتغالی پرداخت شد.

وی با بیان اینکه ماموریت اصلی ما توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای افراد است گفت: این تسهیلات در زمین‌های خدماتی و تولیدی بالغ بر سی و دومیلیارد تومان از منابع امدادی و دولتی به متقضیان وام خود اشتغالی پرداخت گردید که این پرداخت‌ها عموما به سرپرست خانوار و یا فرزندان مددجوی جویای کار انجام پذیرفت.

وی خاطر نشان کرد:لازم بذکر است:تعداد۱۴۵۴ خانواردر نور تحت حمایت بوده و از خدمات این نهاد بهرمند می‌گردند.

دیگر خبرها

  • پیش بینی رگبار باران و وزش باد همراه با گردوخاک
  • واکنش خنده‌دار کاربر اصفهانی به ماجرای دیشب اصفهان
  • اولین تصاویر از اضطراب و وحشت عجیب امروز اصفهانی‌ها!
  • پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور
  • حال خوب اصفهانی ها در آخرین جمعه فرودین
  • پرداخت تسهیلات کم بهره، راهکار توسعه مکانیزاسیون در بخش کشاورزی
  • آب در رودخانه زاینده‌رود اصفهان دوباره جاری شد
  • گلایه اصفهانی‌ها از پرحادثه و خطرآفرین بودن خیابان اصلی محله گورت + فیلم
  • قیمت‌های تعیین شده در حوزه زراعی جوابگوی هزینه کشاورز نیست
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان