Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، احمد حیدری سخنگوی دانشگاه آزاد درباره آخرین تصمیمات دانشگاه آزاد برای برگزاری آزمون‌های پایان ترم گفت: کرونا باعث شد تهدید در بخش آموزش به فرصت تبدیل شود و آموزش مجازی به عنوان یک سبک جدید به نحو احسن برگزار شد.

حیدری در ادامه اظهار کرد: امتحانات پایان ترم دانشجویان در دانشگاه آزاد به صورت حضوری و با رعایت تمهیدات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیوه برگزاری امتحانات در مناطقی که وضعیت قرمز دارند متفاوت است

سخنگوی دانشگاه آزاد در ادامه بیان کرد: بازه زمانی برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد از ۲۴ خرداد تا ۲۰ تیر ماه خواهد بود. زمان برگزاری امتحانات در سال‌های گذشته ۲ هفته بوده که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا به ۴ هفته افزایش پیدا کرده است تا از تراکم دانشجویان جلوگیری شود. در واحدهایی که وضعیت قرمز دارند بر حسب زیر ساخت‌های واحد تمهیدات خاصی اندیشیده خواهد شد و شیوه برگزاری امتحانات برای واحدهای دارای وضعیت قرمز و سفید متفاوت است.

حیدری گفت: واحد به واحد و شهر به شهر و با توجه به زیر ساخت واحدهای دانشگاهی برای برگزاری امتحانات در مناطق دارای وضعیت قرمز تصمیم گیری خواهد شد. وضعیت به صورتی نیست که یک تصمیم واحد برای واحدهای دارای وضعیت قرمز گرفته شود. او در ادامه بیان کرد: زیر ساخت‌های اینترنتی باید بیشتر شود و در پسا کرونا شرایط آموزش عالی بهتر خواهد شد.

کد خبر 516752 برچسب‌ها دانشگاه‌های ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دانشگاه های ایران برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد وضعیت قرمز خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۲۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری امتحانات هیجان‌انگیز در قالب مسابقات ربوکاپ

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • تکلیف حضور گل محمدی و فرهاد مجیدی در تراکتورسازی مشخص شد
  • کاوه تکلیف وزن ۵۷ کیلوگرم را مشخص کرد
  • برگزاری امتحانات هیجان‌انگیز در قالب مسابقات ربوکاپ
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره آیین‌های «سرزمین من» در بوشهر
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • سوم اردیبهشت تکلیف واگذاری استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • جمعه ۱۴ اردیبهشت، آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد/امروز پایان ثبت نام آزمون