Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@17:49:28 GMT

فولاد و استقلال در کدام شهر برگزار می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۲۵۱۱

فولاد و استقلال در کدام شهر برگزار می‌شود؟

تکلیف محل بازی فولاد و استقلال هنوز مشخص نشده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اگر چه دیروز روزنامه ایران‌ورزشی مدعی شد که رایزنی‌های باشگاه فولاد برای میزبانی از باشگاه استقلال در اهواز نتیجه داده و این بازی در ورزشگاه فولاد آره‌نا برگزار خواهد شد اما انگار هنوز برگزاری استقلال – فولاد در اهواز قطعی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از وضعیت قرمز در ۲۰ شهر از ۲۸ شهر خوزستان خبر داده. از طرف دیگر سخنگوی وزارت بهداشت هم گفته که هنوز برگزاری بازی در قطعی نیست.

کیانوش جهانپور گفته:

ستاد ملی مبارزه با کرونا تا دو هفته آینده به طور مرتب وضعیت خوزستان را مورد بررسی قرار می‌دهد و در صورتی که شرایط این استان همچنان قرمز باشد، تصمیمی گرفته می‌شود که به نفع سلامت مردم باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال فولاد خوزستان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۲۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در شرایطی مقابل پیکان در جام حذفی به میدان رفت که دو بازیکن عراقی این تیم همچون دیدار گذشته در ترکیب نارنجی‌پوشان غایب هستند.

منتظر محمد از 10 روز پیش برای حضور در اردوی تیم زیر 23 ساله عراق به کشورش رفت و همچون دیدار گذشته مقابل فولاد خوزستان در لیگ برتر در بازی امروز با پیکان هم غایب بود.

علی عدنان مدافع باتجربه عراقی نیز به دلیل محرومیت از بازی با فولاد خوزستان چند روزی ایران را ترک کرد و حالا در لیست بازی با پیکان در حذفی هم حضور ندارد. این مدافع عراقی ظاهرا هنوز به ایران برنگشته و به همین خاطر در لیست نفرات مس رفسنجان حضور ندارد.

دیگر خبرها

  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد
  • تغییر ورزشگاه بازی استقلال ملاثانی-سپاهان با نظر شورای تأمین
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!
  • پیگیری علت لغو دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی در اهواز