Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@05:50:37 GMT

برگزاری اولین جشنواره سینمایی به سبک «سینما ماشین»

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۲۶۵۳

برگزاری اولین جشنواره سینمایی به سبک «سینما ماشین»

به گزارش ورایتی، جشنواره بین‌المللی فیلم فانوس دریایی (The Lighthouse International Film Festival) از ۱۶ تا ۲۰ ژوئن (۳۱-۲۷ خرداد) در لانگ بیچ ایالت نیوجرسی به سبک سینما ماشین برگزار خواهد شد.

این جشنواره بین‌المللی قرار بود از ۴ تا ۸ ژوئن (۱۹-۱۵ خرداد) برگزار شود اما با توجه به شرایط فوق‌العاده ناشی از شیوع کووید-۱۹، زمان این جشنواره دو هفته عقب افتاد تا شرایط برگزاری آن به شکل سینما ماشین فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با همه‌گیری کرونا، سنت «سینما ‌ماشین» که از تکنیک‌های منسوخ شده سینما رفتن است، بار دیگر رونق گرفت زیرا در چنین فضایی خانواده‌ها می‌توانند در امنیت و بدون تماس با دیگر افراد از تماشای فیلم بر روی پرده بزرگ نمایش لذت ببرند.

جشنواره بین‌المللی فیلم فانوس دریایی ویترینی برای نمایش روایت‌های پویا و متنوع با تمرکز بر صداهای منحصر به فرد است که شهرت فیلم‌های دستچین شده را با صمیمیت نمایش‌ در سینماهای محلی هنر و تجربه در می‌آمیزذ.

برگزارکنندگان این رویداد روز جمعه هفته گذشته فهرست ۱۰ فیلمی را که در این جشنواره پخش خواهد شد، اعلام کردند.

فهرست فیلم‌های روایی این جشنواره شامل نامش جو بود (Her Name Was Jo) از جو دوکا، آبکی (milkwater) ساخته مورگان اینگاری، مورد آبی (A Case of Blue) از دانا گلیزر، ۱۹۸۶ از لوثار هرزاگ، موضوع (The Subject) ساخته لینی زیپوی است.  

در بخش فیلم‌های مستند نیز حس خوبی دارد مَرد از آرتور جونز که در جشنواره ساندنس جایزه ویژه هیات داوران برای فیلمساز نوظهور را دریافت کرد، عشق برتر (Higher Love) ساخته حسن اسوالد، داستان گاوچران‌ها (The Long Haul: The Story of The Buckaroos) از امی انسر، بدون ترس بدون تبعیض (No Fear No Favor) از میرا بانک و کمدی فیلمبرداری برای ازدواج از استیو مارکل پخش خواهد شد.

خبر برگزاری مبتکرانه جشنواره فانوس دریایی در حالی منتشر می‌شود که با ادامه بحران شیوع کرونا در کشورهای جهان، رویدادهای سینمایی متعددی از جشنواره اس‌ایکس‌اس‌دبلیو و ترایبکا گرفته تا جشنواره معتبر کن یا لغو شده یا به برگزاری نسخه مجازی اکتفا کردند.

برچسب‌ها ویروس کرونا رویدادهای حوزه سینما ایالات متحده آمریکا فیلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا فیلم ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۲۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر جدید «آپاراتچی» منتشر شد / جذب بیش از ۸۰ هزار مخاطب

 به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با ادامه اکران‌های فیلم سینمایی «آپاراتچی»، به کارگردانی قربانعلی طاهرفر و سجاد نصراللهی نسب، پوستر جدید این فیلم با طرحی از محمد تقی‌پور منتشر شد.

این فیلم متفاوت که اکران هایش در سینما‌ها و شهر‌های بدون سینما با استقبال مخاطبان همراه است، تاکنون توانسته بیش از ۸۰ هزار مخاطب به خود اختصاص دهد.

آپاراتچی؛ قصه‌ای متفاوت و شیرین از دلبستگی‌هایِ عجیبِ یک نقاشِ ساختمانِ عاشقِ سینما در بحبوحه دهه ۶۰ است.

تورج الوند، فاطمه مسعودی‌فر، رضا ناجی، حسین عابدینی، وحید مبصری، ولی فروتن، امین گلستانه، پوریا میاندهی، شهرام خزرایی و با حضور بهنام تشکر، امید روحانی، علیرضا استادی و هومن برق نورد بازیگران الین فیلم سینمایی هستند.

 

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شش فیلم داریوش مهرجویی در جشنواره مسکو‌ نمایش داده می‌شود
  • جزئیاتی درباره ۱۳ فیلم جدیدی که به جشنواره کن ۲۰۲۴ اضافه شد
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • جزییات برگزاری جشنواره اقوام تشریح شد/ نمایش انسجام ملی در سینما
  • تقدیر رسمی از سازنده فیلم بدون حجاب
  • شروع به کار یک جشنواره سینمایی بدون دبیر!
  • فیلم سینمایی آپاراتچی ،روایتی از سینما برای سینما
  • کارگردان فیلم کاپیتان: اکران آنلاین یک قاچاق محترمانه است
  • پوستر جدید «آپاراتچی» منتشر شد / جذب بیش از ۸۰ هزار مخاطب
  • پوستر جنجالی جشنواره کن ۲۰۲۴ رونمایی شد