Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از شهروندان خواست در اماکن شلوغ و معابر عمومی تاکسی اینترنتی درخواست نکنند و ثبت اطلاعات خود را در منزل و محل های سرپوشیده و یا محل امنی انجام دهند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "جلیل موقوفه ای" در توصیه‌ای به شهروندانی که قصد استفاده از تاکسی‌های اینترنتی دارند، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تمایل استفاده شهروندان از تاکسی‌های اینترنتی و عدم استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی، شهروندان برای رزرو تاکسی به صورت اینترنتی از تلفن همراه خود در اماکن عمومی استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از آنجایی که وارد کردن مبدا و مقصد شهروندان برای انجام سفر‌های درون شهری در اپلیکیشن‌های تاکسی‌های اینترنتی روند نسبتا طولانی را در پی دارد، از این رو شهروندان بی تفاوت نسبت به موقعیت مکانی خود در خیابان اقدام به فعالیت با تلفن‌همراه خود می‌کنند که این موضوع بستر را برای سرقت تلفن‌همراه توسط سارقان همیشه در کمین، مهیا می‌کند.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: شهروندان در محیط‌های سر بسته مانند منازل و ادارات، فروشگاه‌ها و ... اقدام به درخواست تاکسی اینترنتی کرده و از انجام این کار در خیابان و اماکن شلوغ پرهیز نمایند و پس از ثبت کامل درخواست خود تلفن همراهشان را در کیف و یا جیبشان قرار دهند.

وی افزود: شهروندان از در دست گرفتن تلفن همراه در حاشیه خیابان‌ها به شدت پرهیز کنند چرا که هر لحظه امکان سرقت تلفن همراهشان توسط موبایل قاپان وجود دارد.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را به سامانه ۱۱۰ پلیس اعلام کنند تا در اسرع وقت به گزارشات و شکایات مردمی رسیدگی شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اجتماعی پلیس تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۲۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب چند واحد صنفی به دلیل حرمت‌شکنی در ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به توصیه و هشدارهای پلیس نظارت بر اماکن عمومی فراجا و بازرسان اتاق اصناف؛ از آغاز ماه مبارک رمضان تعدادی از واحدهای صنفی در استان به دلیل عدم رعایت ضوابط صنفی و آئین نامه اماکن عمومی پلمب شدند.

مجدداً تاکید می‌گردد هرگونه حرمت شکنی توسط متصدیان واحدهای صنفی در این ماه عزیز قابل اغماض نبوده، و در صورت تخطی از ضوابط ابلاغی برابر مقررات با آنان رفتار خواهد شد.

لذا ضمن تشکر از کلیه متصدیان عزیز واحدهای صنفی که در این ماه مبارک زحمت ارائه خدمات به مردم روزه دار را عهده دار هستند، انتظار می‌رود رعایت ضوابط ابلاغی و شرعی را مورد نظر قرار دهند، بدون شک پلیس بر اساس وظایف ذاتی خود و مطالبه به حق مردمی با هنجارشکنان ماه مبارک رمضان برخورد جدی و قانونی خواهد داشت.

کد خبر 6062289

دیگر خبرها

  • آموزش: چگونه گوشی سرقت شده یا گم شده را پیدا کنیم؟
  • بهشت زهرا پذیرای شهروندان در شب‌های قدر
  • ردیابی گوشی سرقتی با چند ترفند ساده
  • فیلم| هشدار پلیس فتا درمورد شگرد کلاهبرداران اینترنتی
  • ارائه خدمات «شاتل سرویس گردشگری» در اماکن پر تردد گردشگری پایتخت
  • هشدار پلیس فتا درمورد شگرد کلاهبرداران اینترنتی
  • پلیس فتا: ارسال پیام درخواست واریز وجه و ارز دیجیتال شگرد کلاهبرداران اینترنتی است
  • (ویدیو) هشدار پلیس فتا درمورد شگرد کلاهبرداران اینترنتی
  • پلمب چند واحد صنفی به دلیل حرمت‌شکنی در ماه رمضان
  • ترافیک محورهای مواصلاتی استان هرمزگان روان است