Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید مصطفی فاطمی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد از فعالیت برخی از اماکن گردشگری، تاریخی و فرهنگی و موزه‌های زیر نظر اداره کل میراث فرهنگی خبر داد و گفت: پس از سه ماه تعطیلی اماکن گردشگری، تاریخی و فرهنگی برخی از آن‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بازگشایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: موزه‌های آیینه و روشنایی و خودرو‌های کلاسیک، اماکن تاریخی و گردشگری دخمه و آتشکده زرتشتیان، مدرسه ضیاییه، خانه لاری ها، باغ دولت آباد و مسجد جامع کبیر در شهر یزد آماده پذیرایی از گردشگران هستند.

فاطمی با اشاره به بازگشایی برخی از اماکن گردشگری در شهرستان ها، اظهار داشت: موزی زیلو و نارین قلعه در شهرستان میبد، باغ پهلوانپور در شهرستان مهریز و موزه تاریخ شهرستان بهاباد به روی گردشگران و بازدید کنندگان باز هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد استفاده از ماسک و دستکش برای بازدید از این اماکن را ضروری دانست و افزود: بازدید از همه بخش‌های موزه یا برخی از اماکن تاریخی اماکن پذیر نیست و گروه‌های بازدید کننده نیز باید کمتر از شش نفر باشند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اماکن گردشگری میراث فرهنگی یزد اماکن گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۲۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ هزار گردشگر از اماکن گردشگری کهگیلویه بازدید کردند

فرماندار شهرستان کهگیلویه از بازدید ۲۰۰ هزار گردشگر از اماکن گردشگری این شهرستان در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدحمزه محقق‌زاده، امروز_ شنبه، بیست‌پنجم فروردین_ در حاشیه بازدید از منطقه گردشگری آبریز کهگیلویه، اظهار کرد: شهرستان کهگیلویه در هر چهار بخش خود دارای اماکن زیارتی و سیاحتی فراوانی است.

وی با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد یکی از بهترین مناطق گردشگری کشور است، افزود: در سال‌جاری بیشترین گردشگران شهرستان کهگیلویه از استان‌های اصفهان، فارس، بوشهر و استان‌های شمالی بود.

فرماندار شهرستان کهگیلویه از بازدید بیش از ۲۰۰ هزار گردشگر از اماکن سیاحتی و زیارتی در ایام نوروز در کهگیلویه خبر داد و گفت: امام‌زادگان سید محمد (ع) و میرسالار (ع)، پربازدیدترین اماکن زیارتی در این ایام بوده‌است.

وی چشمه‌سارهای آبریز، کورسا و کمردوغ را از مهم‌ترین مناطقی عنوان کرد که آمار جمعیتی بسیاری را به خود اختصاص داد، تصریح کرد: با وجود تقارن ماه مبارک رمضان با نوروز مراعات مردم قابل ستایش بود، به خصوص در روز سیزدهم فروردین که مصادف با شهادت امیرالمومنین (ع) بود و مردم حرمت نگه داشتند.

کد خبر 744047

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای علاقمندان به تهرانگردی |‌ سردر باغ ملی بازگشایی می‌ شود
  • بازدید بیش از ۶۸ هزار نفر از جاذبه‌های استان سمنان در تعطیلات عید فطر
  • بازدید بیش از ۲۰ میلیون گردشگر از اماکن مذهبی، تاریخی و طبیعی فارس
  • ثبت بیش از ۲۰ میلیون بازدید از اماکن مذهبی، طبیعی و گردشگری فارس
  • بازدید از اماکن گردشگری فارس از  مرز ۲۰ میلیون گذشت 
  • بازدید نوروزی ۲۰ میلیون نفر از جاذبه‌های تاریخی فارس
  • بازدید از اماکن مذهبی، تاریخی، طبیعی و گردشگری فارس از مرز ۲۰ میلیون گذشت 
  • ۴۰ دانشجوی خارجی از بیت تاریخی امام راحل در خمین بازدید کردند
  • ۲۰۰ هزار گردشگر از اماکن گردشگری کهگیلویه بازدید کردند
  • بازدید بیش از ۱۲۰ هزارگردشگر از اماکن دیدنی شهرستان نطنز